Earth is nice, heaven is better...
Echt zo''n hebbedingetje.
Wel geinig
Wel geinig
Ik heb er ook is naar gekeken en wat gezocht op internet. Redelijk vaak kwam ik tegen dat ie als agende goed was, maar daar bleef het bij. www.pdashop.nl levert em wel, heb zelf een Palm IIIxe gekocht, kost iets meer maar mogelijkheden zijn dan ook veel uitgebreider.
Typisch geval van Big Boys Toy.
Volgens mij kun ik er weinig meer mee dan met mn Nokia6210. En toch zou ik er wel 1 willen hebben. Puur voor de heb
Volgens mij kun ik er weinig meer mee dan met mn Nokia6210. En toch zou ik er wel 1 willen hebben. Puur voor de heb
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ik vind ''t wel een tof dingetje, maar hij werkt op knoopcelletjes. Ben bang dat die vrij snel leeg zijn, dus dan hou ik het liever bij een Palm. De REX 6000 staat voor ruim 300 piek in de pricewatch, dus je moet daar maar ff kijken.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
hij is vooral vet, omdat je hem rechtstreeks in een pcmcia slot van je notebook kan douwen, maar handig lijkt het me niet, zo''n klein piel ding
Doet ie een half jaar mee, met 2 van die kleine k*tbatterijtjes !Op zondag 01 april 2001 13:04 schreef Exirion het volgende:
Ik vind ''t wel een tof dingetje, maar hij werkt op knoopcelletjes. Ben bang dat die vrij snel leeg zijn, dus dan hou ik het liever bij een Palm. De REX 6000 staat voor ruim 300 piek in de pricewatch, dus je moet daar maar ff kijken.
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Om te beginnen kan je er al meer adressen op slaan, 10000 stuks, deze kan je bewerken op je computer maar ook op de REX 2000 zelf, je kan er ook nieuws,sport en beurs berichten mee ontvangen, je kan aantekeningen maken, het is een wekker met de wereldtijden, rekenmachine en nog meer. En ik kan je vertellen dat, dat ding supermakelijk is en weegt niets.Met een DPA van psion of HP is je binnenzak snel gevuld.Op zondag 01 april 2001 12:56 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Typisch geval van Big Boys Toy.
LOL, ga je ook langs de deuren?? :P:POp vrijdag 20 april 2001 07:55 schreef Dimo het volgende:
[verkoop-verhaal]
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Nou, ik heb dus onlangs de verleiding ook niet kunnen weerstaan om een rex te kopen.
En ik ben er over het algemeen redelijk positief over. Toch zijn er een paar puntjes wara je ff rekening mee moet houden. De rex is eigenlijk alleen geschikt voor het bijhouden van adressen en het opslaan van memo''s afspraken, dus als je er nog meer op wil doen (lees;word, excel, spelletjes of internetten) dan kan je beter een Palm of PocketPC ding kopen.
Het tweede probleem van de rex vind ik het feit dat syncen (met outlook en bijgeleverde programma) errug lang duurt (en ik heb nog wel de USB-versie); voor het uitwisselen van een paar afspraken ben je zo 10 minuten kwijt.
Dat verhaal over nieuws en beurs info klopt, maar dit ga je dus echt niet gebruiken, geloof me..
Verder blijft het een geil en erg handzaam apparaatje voor weinig geld en als je niet meer wil doen dan afspraken en adressen bewaren, kan je em eigenlijk niet laten liggen..
En ik ben er over het algemeen redelijk positief over. Toch zijn er een paar puntjes wara je ff rekening mee moet houden. De rex is eigenlijk alleen geschikt voor het bijhouden van adressen en het opslaan van memo''s afspraken, dus als je er nog meer op wil doen (lees;word, excel, spelletjes of internetten) dan kan je beter een Palm of PocketPC ding kopen.
Het tweede probleem van de rex vind ik het feit dat syncen (met outlook en bijgeleverde programma) errug lang duurt (en ik heb nog wel de USB-versie); voor het uitwisselen van een paar afspraken ben je zo 10 minuten kwijt.
Dat verhaal over nieuws en beurs info klopt, maar dit ga je dus echt niet gebruiken, geloof me..
Verder blijft het een geil en erg handzaam apparaatje voor weinig geld en als je niet meer wil doen dan afspraken en adressen bewaren, kan je em eigenlijk niet laten liggen..
Verwijderd
Ik heb em bij Informatique gekocht en dat typen dat gaat na een tijdje verbazingwekkend makkelijkOp zaterdag 31 maart 2001 17:03 schreef Flox het volgende:
Wat vinden jullie van de rex 6000? www.rex.net
Waar kan ik dat ding in nederland het goedkoopst krijgen?
Volgens mij typt dat erg verrot niet?
Verwijderd
Wel geinig dingetje, bij Beat-it gekocht 7 weken geleden, op iBazar gezet en krijg ik een mail van iemand en die wilde hem ruilen tegen een PalmV, gelijk maar gedaan,
Verwijderd
Ik heb net ook zo''n REX gekocht. Ik verkoos hem boven de Palm omdat je de extra functies op een Palm na een tijdje toch niet meer gebruikt en omdat ie redelijk goedkoop is.
Echt een super handig klein dingetje!!!
Echt een super handig klein dingetje!!!
Pagina: 1