Toon posts:

[BC3] men computer doet helemaal niks meer :-(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal !!

ik heb het volgende probleem als ik men computer aan wil doen gaat alles aan nou jah het lijkt alsof hij op standby gaat omdat op mijn op men kast het oranje lampje gaat branden :-(
Maar ik hoor geen piep en daar blijft het dan ook bij :-( (hij start dus niet op)
De voeding gaat ook gewoon aan alleen het lijkt gewoon alsof ie in standby stand gaat omdat de cooler ook heel zacht blaast en vanwege het oranje lichtje wat aan gaat aan de voorzijde van mijn kast :-(

p.s=De computer boer die kon het probleem niet achterhalen (VObis) verklaard een hoop!
en raade mij aan ee nieuwe comp aan te schaffen :-(

Zouden jullie mischien weten wat er aan de hand zou kunnen zijn :?

grz CyBeRduDe

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Eeuh...Dan kun je eerst naar de VObis toestappen voor je garantie. De 1Ghz is echt nog geen jaar uit. ;) Zeker niet bij de VObis (is dat hetzelfde als Vobis?)

You can't have everything. Where would you put it?

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:46
De computer boer die kon het probleem niet achterhalen (Vobis) verklaart een hoop, en raade mij aan ee nieuwe comp aan te schaffen :-(
Ik wist dat de vobis graag geld verdiend terwijl ze geen verstand van pc''s hebben. (Kennis van mij heeft voor Vobis gewerkt; ze leren daar enkel verkooptrucs voor leken, als mensen echte moeilijke vragen gaan stellen moet je ze wegjagen)
Maargoed... wat heb je ermee gedaan dattie ineens niet meer wil starten? Dat gaat niet zomaar van 1 op andere moment denk ik?
Als je aan je bios-instellingen hebt gezeten dan kun je deze dmv een jumper op je mobo resetten naar standaard waarden. Read the manual...
Anderd wens ik je suc6 :)

Dat dan weer wel......

Verwijderd

Haal hem helemaal uit elkaar, prop hem weer in elkaar.
Kijk of hij werkt, zo ja kijk of hij post.
Als hij niet werkt verwijder je dr RAM etc etc..al de standaard dingen om te kijken wat kapot is.

Verwijderd

Topicstarter
ik was gewoon van men ene harde schijf naar de andere schijf een Divx film van 500 mb aan het verplaatsen toen liep men comp vast iik op nieuw opstarten en toen hoorde ik geen piep meer :-(

grz CyBeRduDe

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 14:22 schreef CRACKIE het volgende:
Als hij niet werkt verwijder je dr RAM.
Hmmm... nooit alle RAM (geheugen) verwijderen natuurlijk want dan start ie zeker niet meer op :)

Verwijderd

hahahahaha

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 31 maart 2001 23:23 schreef Keescpk het volgende:

[..]

Hmmm... nooit alle RAM (geheugen) verwijderen natuurlijk want dan start ie zeker niet meer op :)
als ie dan begint te piepen weet je tenminste zeker dat ie nog post

Verwijderd

Topicstarter
bek houden Joop dat is niet om te lachen :-(

grz CyBeRduDe
Pagina: 1