[BC3] scannerprobleem

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heeft echt niemand een idee?:'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
geachte tweakers,
hopelijk is er iemand die mij in de goede richting kan helpen, ik bezit een hp scanner type 4p, dit ding scant alleen met schaduwbeelden of zogenaamde spookbeelden.vroeger dacht ik dat het niet anders kon, maar weet nu beter,dankzij een gelijke scanner van een kennis.uiteraard is het apparaat uit de garantie, hp dacht dat het aan de software lag, maar de andere scanner(kennis) doet het wel goed ,zelfde software zelfde pc etc.dus moet het in de hardware zitten. reparatie schijnt duurder te zijn dan nieuwe.dus zelf geprobeerd om lens te verstellen, resultaat onscherp beeld, krijg het niet meer goed, dom van mij. weet iemand hoe zo''n lens scherp gesteld kan worden, met de hand of is er een apparaat voor nodig?hopelijk is dan ook de schaduw weg, zoniet dan kan hij nog voor simpele klussen gebruikt worden, wat nu niet meer mogelijk is! dank voor eventuele hulp en info.FG

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen