Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Hoezo?
Wat is hier nou weer onzinnig aan?
Wat is hier nou weer onzinnig aan?
Gezocht!
Router
Ik dacht rond de 400 dpi (check de site van de Razor Boomslang, daar scheppen ze op over de 1000 en 2000 dpi van die muis in vergelijking met de resolutie van een standaardmuis)..
Flex: nee, dat is de sample rate. Resolutie is het aantal posities die de muis op een bepaalde oppervlakte kan ''zien''.
Ok
Bedankt. Ik was van plan om een draadloos optisch muisje te kopen maar ik vroeg me af ofdat ie wel goed genoeg is voor UT.
800 dpi is meer dan zat denk ik
Bedankt. Ik was van plan om een draadloos optisch muisje te kopen maar ik vroeg me af ofdat ie wel goed genoeg is voor UT.
800 dpi is meer dan zat denk ik
Gezocht!
Router
Dit is pas onzinnigOp vrijdag 30 maart 2001 22:33 schreef [MYC]CBS het volgende:
verkeerde plaats.
Moet je plaatsen bij
Hoeveel MB is mijn beeldscherm!!!
Gezocht!
Router
Uhm standaard 400Dpi, Optical ook 400Dpi...
Op de logitech site kan je lezen dat die nieuwe cordless optical een nieuwe sensor heeft die 2x zoveel Dpi als een andere optical... deze is 800Dpi dus lijkt me die 400
Razer Boomslangs hebben btw. 1000Dpi en de dure versie 2000Dpi
Merk je het??
Uhm ja zeker... je muis beweegt dan net ff wat smoother over je scherm
Hopelijk komt logitech dan ook met zo''n 800Dpi muis met draad... zo''n Boomslang is ook niet alles...
Op de logitech site kan je lezen dat die nieuwe cordless optical een nieuwe sensor heeft die 2x zoveel Dpi als een andere optical... deze is 800Dpi dus lijkt me die 400
Razer Boomslangs hebben btw. 1000Dpi en de dure versie 2000Dpi
Merk je het??
Uhm ja zeker... je muis beweegt dan net ff wat smoother over je scherm
Hopelijk komt logitech dan ook met zo''n 800Dpi muis met draad... zo''n Boomslang is ook niet alles...
Draadloos en optisch zijn 2 dingen die veel die-hard FPS''ers niet graag hebben, omdat ze allebei niet snel genoeg zijn. Met een PS/2 of USB-muis heb je een vrij hoge samplerate (100 Hz of hoger is wel fijn, standaard PS/2 is 40, maar kun je instellen met PS2Rate of Logitech Mouseware), optische muizen hebben nog wel eens de neiging niet snel genoeg te zijn bij heel snelle draaiingen e.d. Ligt er ook erg aan hoe je je sensitivity enzo hebt ingesteld natuurlijk. Ik heb gehoord dat de nieuwe generatie Logitechs en MS''s muizen er geen last meer van heeft. Draadloze muizen nog wel, tenzij iemand er eentje heeft en dit probleem niet?
Mja opzich vind ik een Optical prima voor het die-hard game werk 
Tis maar net hoe je speelt... speel je met low-sens, kan je problemen krijgen als je tesnel beweegt dat de sensor ff gewoon de kluts kwijt raakt aangezien de sensor maar 1500x per sec het oppervlak scant.. bij de nieuwere versies schijnt dat alweer 2000x tewezen....
Dus nogmaals optical hoeft geen probleem te wezen, er spelen zat pro''s met Opticals
Tis maar net hoe je speelt... speel je met low-sens, kan je problemen krijgen als je tesnel beweegt dat de sensor ff gewoon de kluts kwijt raakt aangezien de sensor maar 1500x per sec het oppervlak scant.. bij de nieuwere versies schijnt dat alweer 2000x tewezen....
Dus nogmaals optical hoeft geen probleem te wezen, er spelen zat pro''s met Opticals
ik wil niet veel zeggen maar... nadat ik een optische logitech muis had aangeschaft kon ik opeens de bots in quake3 op nightmare verslaan. Daarvoor met een normaal muisje niet. Een optische muis doet volgens mij zeker niet onder voor een normale muis + dat deze heel erg ligt over het tafelblad schuift zodat je juist heel erg makkelijk snelle bewegingen kan uitvoeren.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Pagina: 1