[BC3] EuroPC? Nee? Of wel?

Pagina: 1
Acties:

• red_indian
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-06 16:43

red_indian

Smokin' Suckz B!

Topicstarter
Als rasechte Hollander wil ik natuurlijk zoveel mogelijk harde waren voor zo weinig mogelijk harde valuta :P

Nu ben ik in mijn diverse zoektochten uitgekomen op EuroPC. Op zich ziet het er prima uit en ze reageren erg netjes en redelijk snel via email. Alleen nu las ik verschillende verhalen die mij een beetje angstig maken.

Aangezien ik één van de zoveel slachtoffers ben van die oplichtingszaak met de fantastische Packard Bell 7800RW (:r) wil ik graag weten:

Wie er goede, maar ook vooral slechte ervaring(en) heeft met http://www.europc.nl.

Alvast bedankt voor jullie reakties. :)

Need a cuesheet/tracklisting? (meer dan 500.000 online)

Verwijderd

Kijk hier eens:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/1302

Daar heeft Tweakers.net zijn eigen onderdeel voor...... :)

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

Packard Bell, daar hebben meer mensen last van... |:(

BOINC stats

• red_indian

red_indian

Smokin' Suckz B!

Topicstarter
Die survey had ik al gezien, maar soms reageren mensen eerder op een post op het forum dan daar. Aangezien het hier iets meer aandacht krijgt. Kijk maar eens naar die Norrod post hier niet zo ver vandaan. Ik zou ook eerder hier reageren dan daar, vandaar :)

Maar gezien er nog niemand schreeuwend en krijsend reageert dak daar niet moet bestellen valt het lijkt mij nog wel mee.

Zag tijdens een search door het forum namelijk ook iemand beweren dat het oplichters zijn en dat dat algemeen bekend was. Werd een beetje angstig toen ik dat las.

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 20:25
Heb er 128 mb ram gekocht en een 20 gb harddisk, 20 gb werd verkocht als 7200 toeren en bleek 5400 te zijn:(, dan baal je wel ff, maar ze zijn wel lekker goedkoop, die verkoper had toen ook de top100 van 1999 in zn kraam liggen als zelfgemaakte MP3cd,
Ze zijn goedkoop, maar let wel op wat je koopt!

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 20:55
Op zaterdag 31 maart 2001 12:37 schreef BachW het volgende:
Packard Bell, daar hebben meer mensen last van... |:(
_ik_ vind die nieuwe van PB maar niks, lelijke kast en monitor, die met dat mint groene plastic aan de voorkant :r

Ik heb zelf een redelijk goede ervaring met HP.

Maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar clonesystemen / zelfbouw-doe-het-zelf-set. :)

• red_indian

red_indian

Smokin' Suckz B!

Topicstarter
arjandijk, als ik het dus goed begrijp kun je ook gewoon ''aan huis'' kopen daar?

Zonder vooruit betalen? Dat is namelijk wat mij niet zo betrouwbaar in de oren klinkt. Ik bedoel als er niets aan de hand is, waarom moet ik dan vooruit betalen? Aanbetaling ok, maar gehele bedrag (meer dan 4000,-) ineens?

Het zal dus wel zijn omdat ze de klanten niet vertrouwen? Prima, moet ik hun dan wel vertrouwen als zij mij niet vertrouwen? :?

Thnx voor je reply in ieder geval

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

vandaag heb ik dus naar 4 weken eindelijk mijn mobo gekregen,wat ik had besteld bij Euro PC
eerst hebben ze paar keer gemaild dat ik geld moest overnmaken (wat ik al lang had gedaan)
toen had ik mijn afschrift gescand en gemaild, ze wilden mij wel geloven en zouden binnen 3 dagen de zooi opsturen. Gebeurde dus niet, dus ik weer mailen waar het bleef....en weer mail gehad dat ze het net op de bus hhadden gedaan. Dat was dus gister en vandaag had ik m''n bestelling. maar dat heeft dus in totaal wel 4 weken en 2 dagen geduurd... |:(

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1