Toon posts:

Q3A final demo nog brakker dan de vorige

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er is dus HELEMAAL niets aan het spel veranderd sinds de TESTdemo, het enige wat er is gebeurd is dat de systemrequirments omhoog zijn gegaan. Alles ziet er hetzelfde uit, maar ik kan het dus niet meer op 1024x768 met alles aan spelen, want ik in de TESTdemo met 50 tot 60 FPS wel kon.

Voor mij dus enkel Unreal Tournament
Dat draait tenminste WEL!!!

En dan te bedenken dat GP nog 3dfx-minded is ook, en toch werkt het op m'n TNT2U 10x beter dan dat kloteQuake. Het is zelfs nog leuker ook

Verwijderd

Het spel zelf is wel degelijk veel veranderd als de test-demo. Het hele spel is veeeel mooier, en het is bij (cel500, tnt2) niet veeel trager geworden. De demo weet ik niet, die heb ik niet gespeeld, maar ik weet wel dat het hele spel stukken mooier is als de test-demo.

Verwijderd

Die nieuwe loopt echt *veeeel* fijner op mijn Voodoo3tje. Maar echt veeel fijner.

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

De volledig eversie lijkt wel een STUK trager...loopt helemaal niet meer zo lekker, ik verlies af en toe gewoon, echt vaag...

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

• jeroen|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-05-2025
Inderdaad. de system requirements van UT zijn veel lager, en het spel is nog mooier & leuker ook. Q3test 1.08 speelde superlekker, maar de demo en de final versie hebben ineens een veel "korreliger" beeld, en je hebt het gevoel alsof je met een duikbril op speelt. Kan het niet anders omschrijven.

Wat trouwens ook klote is aan Q3: hij pakt mijn muiswieltje niet :( :( :(

Verwijderd

Ja hee, zijn ze gek bij ID? Sinds de DEMO releases van die dwazen loopt het gewoon een stuk trager op dezelfde resoluties. Net alsof ik op 800*600 wil spelen. Bah. Niks ervan.
Pagina: 1