[BC3] Logitech Wheel Optical > de definitieve oplossing!

Pagina: 1
Acties:

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 15:22

Willem2

Ω is futile

Topicstarter
na me weken te hebben ge-ergerd aan dat getril en geschud van mijn muis en regelmatig topics voorbij te hebben zien komen over al dan niet usb of ps2 aansluiten of andere drivers, denk ik dat ik nu toch echt de oplossing heb!

ik heb 2 dagen geleden een zwart a4-tje uitgeprint op mijn laser en die op mijn buro getaped! sindsdien is echt *alle* ellende met die muis voorbij!

dus misschien voor andere gebruikers met hetzelfde probleem...

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op vrijdag 30 maart 2001 19:00 schreef Willem2 het volgende:
na me weken te hebben ge-ergerd aan dat getril en geschud van mijn muis en regelmatig topics voorbij te hebben zien komen over al dan niet usb of ps2 aansluiten of andere drivers, denk ik dat ik nu toch echt de oplossing heb!

ik heb 2 dagen geleden een zwart a4-tje uitgeprint op mijn laser en die op mijn buro getaped! sindsdien is echt *alle* ellende met die muis voorbij!

dus misschien voor andere gebruikers met hetzelfde probleem...
kortom... ondergrond dus...
Ik heb m''n vriendin nog nooit horen klagen over dat ding.... mijn MS intellieye explorer heeft ook nog geen problemen gegeven.... en dat terwijl ik ook lekker over rood heen schuif met m''n muis (kep zo''n tweety mousemat eronder... ja... dat vind ik prettiger; is wat warmer aan de hand/pols)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
ik heb een zwarte everglide mat met rode quake3 logo en heb ook soms last van trillen. ik ereger me er niet zo aan. hij doet het alleen als hij stilstaan en met een tik tegen de muis is het weg....
lekker boeie dus.

Verwijderd

Op vrijdag 30 maart 2001 19:00 schreef Willem2 het volgende:

Eh kon je niet gewoon een zwart A-4tje kopen voor een duppie i.p.v. je laserprinter te mollen? :)

Verwijderd

Gaat ik niet aan beginne met een inkjetprinter... Staat ook trouwes voor geen meter denk ik zo''n stukkie zwart papier op je bureaublad getaped. En na een weekje gamen ligt dat papiertje vast wel in kreukels :) Trouwes ik heb juist een optical zodat ik lekker over m''n bureau kan schuiven in plaats van over zo''n klote klein matje wat meeschuift. M''n bureau is van een keihard soort plastic, en lijkt eigenlijk vet veel op het oppervlak van zo''n ratpad/everglide mat. Dus ik heb eigenlijk een mousepad van 1,5 bij 3,5 meter :P