You're so fucking special. I wish I was special.
Als de spanning niet stabiel is, of zelfs onderbroken wordt, dan staat die fan niet meteen stil. Dus ook dan kan het lijken alsof ie op constante snelheid draait, terwijl ie wel een vreemd geluid maakt doordat de motor aan en uit of sneller en langzamer gaat. Als ik jou was zou ik de spanning over die fan eens meten, want dan weet je meer.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
OK, heb ik net gedaan, stroom flipt totaal, bij de voedingsfan varieert ie tussen de 1 en 5V, en de 12V molex varieert van 3.5 to 6.5V
Voeding kapo?
Exposure
Voeding kapo?
Exposure
Lijkt me overduidelijk jaOp vrijdag 30 maart 2001 00:17 schreef Exposure het volgende:
OK, heb ik net gedaan, stroom flipt totaal, bij de voedingsfan varieert ie tussen de 1 en 5V, en de 12V molex varieert van 3.5 to 6.5V
Voeding kapo?
Exposure
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Argh
Ik heb dat ding gewoon twee jaar ofzo in m''n kast hebben staan, heb ik em een keer nodig, blijkt ie kapot te zijn
Ik heb dat ding gewoon twee jaar ofzo in m''n kast hebben staan, heb ik em een keer nodig, blijkt ie kapot te zijn
Shit happens. Er is misschien nog wel iets aan te doen, maar dan moet je wel het een en ander van electronica af weten. Anders kun je ''m beter weggooien voordat ie ineens lekker hoge spanningen door je systeem heen gaat jagen. Dan ben je nog verder van huis.Op vrijdag 30 maart 2001 00:22 schreef Exposure het volgende:
Argh
Ik heb dat ding gewoon twee jaar ofzo in m''n kast hebben staan, heb ik em een keer nodig, blijkt ie kapot te zijn![]()
Kep em gewoon naast me op tafel staan, dus dat zal nog wel meevallen, hoogstens een fan kapot waar ik er toch nog een berg van heb.
Ik heb eik geen idee waar het aan kan liggen, en alles doormeten, onderdeel bestellen, vervangen etc. kost meer dan gewoon een nieuwe voeding fixen, die dingen zitten overal nog in vergeten systeempjes op zolderkamertjes, ik denk dat ik er nog wel ergens een kan krijgen.
tnx voor je hulp!
Exposure
Ik heb eik geen idee waar het aan kan liggen, en alles doormeten, onderdeel bestellen, vervangen etc. kost meer dan gewoon een nieuwe voeding fixen, die dingen zitten overal nog in vergeten systeempjes op zolderkamertjes, ik denk dat ik er nog wel ergens een kan krijgen.
tnx voor je hulp!
Exposure
Pagina: 1