Ok, ik zit hier met een rottig probleem.
Ik wou win2k bij iemand installeren, maar zijn bios wil zijn HD maar niet zien... Uiteindelijk weet ik waar het allemaal aan lag, en ik heb zijn disk hier nu bij mij thuis. Ik heb hem op de plaats van mijn CD-writer gehangen (mijn config: C: en D: zijn partities van één disk, dan steekt er op E een cdrom/dvdspeler, en op F: nu die disk.)
Het vreemde is dat als ik de disk op de plaats van mijn disk steek (die goed werkt),
dan vindt de Bios setup (autodetect) de disk niet.
Als ik mijn disk terugsteek (zoals nu);
kan ik met autodetect de 2 disks configureren,
en vanuit Windows (2k) zie ik de nieuwe disk ook.
Allemaal goed, maar als ik vanop een Bootdiskette Xfdisk draai, komt de D: disk niet in de lijst voor.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Als jullie nog meer info nodig hebben,
zeg dan welke, dan zet ik die hier bij.
Diegene die het probleem oplost krijgt een lekkere tongzoen
!
Voilà, nu zijn jullie gemotiveerd
Ik zou echt blij zijn als iemand me kan helpen.
Ik wou win2k bij iemand installeren, maar zijn bios wil zijn HD maar niet zien... Uiteindelijk weet ik waar het allemaal aan lag, en ik heb zijn disk hier nu bij mij thuis. Ik heb hem op de plaats van mijn CD-writer gehangen (mijn config: C: en D: zijn partities van één disk, dan steekt er op E een cdrom/dvdspeler, en op F: nu die disk.)
Het vreemde is dat als ik de disk op de plaats van mijn disk steek (die goed werkt),
dan vindt de Bios setup (autodetect) de disk niet.
Als ik mijn disk terugsteek (zoals nu);
kan ik met autodetect de 2 disks configureren,
en vanuit Windows (2k) zie ik de nieuwe disk ook.
Allemaal goed, maar als ik vanop een Bootdiskette Xfdisk draai, komt de D: disk niet in de lijst voor.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Als jullie nog meer info nodig hebben,
zeg dan welke, dan zet ik die hier bij.
Diegene die het probleem oplost krijgt een lekkere tongzoen
Voilà, nu zijn jullie gemotiveerd
Ik zou echt blij zijn als iemand me kan helpen.