The "real" Champ will always be The Champ
Waar draait die server dan?
Of bedoel je de GoT test server van Zero op collective.dhs.org?
Lijkt me leuk.
Of bedoel je de GoT test server van Zero op collective.dhs.org?
Lijkt me leuk.
/me 2.. noem maar een tijd
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Zullen we op dinsdag avond afspreken?? om een uurtje of 8 (20.00 uur)
Dan heeft iedereen nog tijd om dit bericht te lezen.....ik hoop wel dat er meerdere meedoen, met z'n drieen is het niet zo veel aan.
Ik hoor het wel
Dan heeft iedereen nog tijd om dit bericht te lezen.....ik hoop wel dat er meerdere meedoen, met z'n drieen is het niet zo veel aan.
Ik hoor het wel
The "real" Champ will always be The Champ
benchmarc en ik zijn bezig om een massale practise te organiseren, waarvan te zijner tijd alle info te lezen valt op het GoTforum.
we zijn van plan om van letterlijk alle games die door de gotclan gespeeld worden, een practise te maken. alleen wil het niet echt vlotten, aangezien clanbase niet overal even duidelijk mee is
. btw, ik ben Clan Leader van [GoT] en benchMarc is War Arranger. vandaar dat wij 2en nogal bezig zijn met dat zaakje. Volg het gotclan forum goed, want daar komt al het nieuws het eerste op te staan. als je vragen hebt, post ze dan op dat forum.
we zijn van plan om van letterlijk alle games die door de gotclan gespeeld worden, een practise te maken. alleen wil het niet echt vlotten, aangezien clanbase niet overal even duidelijk mee is
Pagina: 1