Toon posts:

[BC3] Wat is het knelpunt van mijn pc?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
behalve het antwoord "alles"

p300c (66 dus) (geen agpslot en tot pii 450)
eaglemax bx-100 pro (8mb agp (niet shared) en 16 bit geluid)
64mb pc 100
voodoo 2 -12 creative
5200 rpm 3,2gb Seagate. (dat is een hd, geen ram, zoals je hier zou verwachtten)

Voornamelijk voor UT, Hij hakkelt nog wel eens wanneer online met explosies e.d.

Wat kan ik het best aanpassen en hoeveel gaat dat kosten? Dan wil ik het heel lowbudget hebben anders zou ik helemaal een nieuwe kopen.

Verwijderd

De enige oplossing die ik voor je zie is wat meer mem erin stoppen, kijken of je ergens een oude PII-450 op de kop tikt of een ander mobo en dan een GF2 erop...

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik kan niets anders zeggen dan: Alles *D ;)

Tjah, je hd kan nog wel ff mee, je moet er gewoon een andere videokaart in zetten, en evt. een andere cpu met meer kracht! 8-)

Whatever.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
128MB dr bij en een voodoo3 PCI. UT(=gemaakt voor 3dfx) draait gegarandeerd supersnel :) Andere (nieuwe) spellen zullen ook nog wel vooruit te branden zijn :)

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
Inderdaad, Voodoo3 2000 PCI ofzo erin.
En wat extra geheugen..

Want dat 8MB "AGP" dingetje schiet gewoon niet op.

Daarna loopt het waarschijnlijk best rap. En heb je weer een poosje weinig te klagen :)

]-[enk..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Foutje, bedankt...... :(

Whatever.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Uuhm in dit geval zou ik zeggen, dat de gebruiker het knelpunt is! >:)

Mare in eerste instantie een strakkere videokaart en extra geheugen, zoals ook al eerder opgemerkt...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Ik sluit me aan bij een 128MB rammetje voor 100 piek en een vooddoo3 die wel egens tweedehands op de kop te tikken is...

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Die eaglemax bordjes gaan verder dan 450. Ff zien uit te zoeken tot hoever. Met een beetje geluk kan er een cumine met slotket op.

Intern geheugen erbij. Gforce mx pci.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

He, zou deze gozer misschien better kunnen sli-en met een andere v2?

}:O

Verwijderd

Valt er ook nog wat te overklokken of heb je daar geen zin in?

Verwijderd

Klok je p2 300 eens over.
Beter? Niet stabiel? verhoog het voltage van 2.0 naar 2.2V. Moederbord kan dat niet waarschijnlijk. Het kan wel door pin b21 af te plakken (kan alleen met slot 1 versie) meer info op www.tomshardware.com en dan ff zoeken.
Prik er 64 of 128 mb bij, met de huidige prijzen ben je niet veel kwijt hiervoor.
Koop eventueel een 2e voodoo2 erbij voor een prikkie (50-75 gulden).
Als je toch een betere videokaart wilt kan je beter een ander moederbord (2e hands intel bx) kopen en een agp kaart (geforce 2 mx kost 2e hands ook niet zo veel meer, 200,-)

suc6

[schaam mode]
Ik had niet goed gelezen
[/schaam mode]

Verwijderd

Eaglemax bx2 zal maar op te klokken zijn naar 66x5 =333 of naar 100 mhz, maar het lijkt me sterk dat een oud-celeron op 100bus draaid, of vergis ik mij daar in? Of moet er een manier zijn om de multiplier op te schroeven? :P

Verwijderd

het is een bx-boord, dus een 100fsb zou moeten kunnen...met een slotket er in heb je dan keuze uit p3 of celly2...wel ff kijken of ie coppermines aankan...
Pagina: 1