Ik heb een weekje terug voor iemand een computer gebouwd en daarmee doet zich nu iets heel gex voor.
Als je de computer afsluit in Windows (start, afsluiten) en je de computer wilt aanschakelen dmv de power knop gaat hij niet aan. (als je de computer in dos dmv de power knop uitzette was er geen vuiltje aan de lucht)
Door de stekker eruit te trekken en een halve minuut te wachten deed de power knop het wel weer.
Goed, dat werkte een tijdje en nu is dit het geval: je zet de computer aan en na 2 seconden valt hij vanzelf weer uit!
het verliep als volgt (iedere stap is een stukje tijd.. 2 dagen ofzow)
1. computer gaat gewoon aan en uit zoals het moet
2. computer gaat gewoon uit maar alleen aan als je hem ff van de stroom afhaalt
3. na lang van de stroom geweest te zijn en 100 keer te proberen gaat hij pas aan
4. gaat met problemen aan en na 2sec ofzow weer vanzelf uit
iemand een idee?
ohja, de eerste 2 keer toen ik de compu aanzetten viel hij vanzelf uit, daarna werkt hij perfect (nouja ff dan, na 2 dagen was dat voorbij)...
Als je de computer afsluit in Windows (start, afsluiten) en je de computer wilt aanschakelen dmv de power knop gaat hij niet aan. (als je de computer in dos dmv de power knop uitzette was er geen vuiltje aan de lucht)
Door de stekker eruit te trekken en een halve minuut te wachten deed de power knop het wel weer.
Goed, dat werkte een tijdje en nu is dit het geval: je zet de computer aan en na 2 seconden valt hij vanzelf weer uit!
het verliep als volgt (iedere stap is een stukje tijd.. 2 dagen ofzow)
1. computer gaat gewoon aan en uit zoals het moet
2. computer gaat gewoon uit maar alleen aan als je hem ff van de stroom afhaalt
3. na lang van de stroom geweest te zijn en 100 keer te proberen gaat hij pas aan
4. gaat met problemen aan en na 2sec ofzow weer vanzelf uit
iemand een idee?
ohja, de eerste 2 keer toen ik de compu aanzetten viel hij vanzelf uit, daarna werkt hij perfect (nouja ff dan, na 2 dagen was dat voorbij)...