Bij de gamma (hebben ze vast wel een spuitbus of een potje verf ofzo). Je haal je toetsenbord en muis uit elkaar en schilder de omhulsels. Voila, zwart toetsenbord en muis.
ALs je gewoon een zwarte muis wilt moet je de Boomslang nemen, voor een toetsenbord heb ik geen idee.
ALs je gewoon een zwarte muis wilt moet je de Boomslang nemen, voor een toetsenbord heb ik geen idee.
NEE ... niet naar de Gamma, je moet naar de Multimate (hèhè ... eigen zaak aanprijzen hè). Colorworks zwarte spuitverf (hoogglans of zijdeglans) voor fl. 6,95. Daar moet je wel 20 toetsenborden mee kunnen spuiten. Wel eerst even goed ontvetten met Amonia en liever zelfs even opschuren, daarna kunststof-grondverf (potje van 250ml voor 7,95 ofzo) erop en vervolgens zwart spuiten.
(sorry!)
LIjkt me ook wel leuk id straks (met me eigen bak), maar als je je toetsenbord gaat spuiten zijn de letters zo kut te lezen. Ik typ wel blind maar soms vind ik het handig om nog ff de letters te zien.Op zaterdag 24 maart 2001 20:34 schreef duronrulez het volgende:
Dan koop je toch een zwarte spuitbus bij de hema>:)
Als daar een oplossing voor is ga ik dat zeker doen
And now the most interresting part of deze grot
van die letter-stickertjes kopen en op toetsen plakken ... wel wat werk, maar is te doen
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Zwarte randen met lichte toetsen is toch ook leuk? Dat is wel netjes te spuiten natuurlijk ... gewoon effe je toetsenplank uit elkaar schroeven (of klikken meestal i.p.v. schroeven) en dan "zie mijn vorige bericht". En dan misschien een paar kleine lichjes in het keyboard ... cool als je in het donker zit. Gewoon aan de fase (5V als ik het goed heb
) en nul van je board solderen, moet lukken dacht ik
.
Help ik je zo met je plannen??
Help ik je zo met je plannen??
Ik denk trouwens toch niet dat je de toetsen moet proberen te spuiten want dat slijt er bij intensief gebruik zo vanaf (kijk voor de gein maar eens naar de klinkers op je toetsenbord ... die zijn veel gladder (lijkt net gepolijst) dan de rest van de toetsen. Op de toetsen blijft de verf dus nooit mooi zitten, alhoewel van die half-afgesleten verf ook best wel mooi kan zijn
. Stickertjes laten ook zo los ... das ook niets.
En niet naar de Hema voor zo''n spuitbus hè ... naar de Multimate >:)!!
En niet naar de Hema voor zo''n spuitbus hè ... naar de Multimate >:)!!
Verwijderd
compaq heeft zwarte computers, muizen en toetsenborden zijn wel iets duurder maar best te betalen....
Amoniak ... hmmz, yep ... bij scheikunde
.
Maar ik zei Amonia, da''s verdund ... speciaal voor schilderen. Bij iedere bouwmarkt (en supermarkt) te krijgen. Daar moet je trouwens ook niet te lang met je neus boven hangen want dat voelt alsof ze een pin door je neus drukken
.
Maar ik zei Amonia, da''s verdund ... speciaal voor schilderen. Bij iedere bouwmarkt (en supermarkt) te krijgen. Daar moet je trouwens ook niet te lang met je neus boven hangen want dat voelt alsof ze een pin door je neus drukken
Verwijderd
Je kan zo''n toetsenbord best spuiten zonder dat het slijt hoor, je moet alleen ff goede lak zien te krijgen. Ik heb zelf auto-lak gebruikt... werkt goed...
Verwijderd
IBM heeft dat spul ook.
ik weet alleen niet of dit ook zomaar voor de consument te verkrijgen is.
Ik heb ooit voor een bedrijf een setje moeten bestellen. Moet zeggen dat het vrij prijzig was.
probeer eens een IBM dealer ofzo.
ik weet alleen niet of dit ook zomaar voor de consument te verkrijgen is.
Ik heb ooit voor een bedrijf een setje moeten bestellen. Moet zeggen dat het vrij prijzig was.
probeer eens een IBM dealer ofzo.
Ik heb een heel mooi zwart Fujitsu toetsenbord, nogwel met nederlandse indeling, en daarbij zoŽn mooie donkerbaluwe-bijna zwarte Logitec MouseMan optical.... bevalt me prima, nu nog die zwarte 21Žvan mŽn pa ff naar boven slepen, dan past alles bij de kleur van mŽn versterker...
Als je geen gekleurde letters wilt schroef je hem toch uit elkaar en spuit je alleen de kapje dat bovenop ligt?? Je weet wel, dan randje er om heen. Ziet er ook heeeeel erg leuk uit.
Slijtvast maak je ''m door blanke lak.
Echter Stootvast is niet te doen
Ik denk dat ik ''m toch naar een autospuiterij breng volgende keer.
Ja, jachtlak/bootlak ... super stoot-/slijtvast.Op zondag 25 maart 2001 13:54 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Slijtvast maak je ''m door blanke lak.
Verwijderd
Jaaaaaaah!!! Multimate roelz ( Jep ik werk er ookOp zaterdag 24 maart 2001 21:16 schreef ThaWout het volgende:
NEE ... niet naar de Gamma, je moet naar de Multimate (hèhè ... eigen zaak aanprijzen hè). Colorworks zwarte spuitverf (hoogglans of zijdeglans) voor fl. 6,95. Daar moet je wel 20 toetsenborden mee kunnen spuiten. Wel eerst even goed ontvetten met Amonia en liever zelfs even opschuren, daarna kunststof-grondverf (potje van 250ml voor 7,95 ofzo) erop en vervolgens zwart spuiten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(sorry!)
Maar die colorworks vind ik kutverf, maar natuurlijk kun je ook bij de Multimate terecht voor Motip!
Okey ... Histor dan, ook goed

offtopic:
Hèhè ... check m''n homepagelink: www.multimate.nl
Mijn pa werkt op ''t hoofdkantoor. Welk filiaal zit jij?
Hèhè ... check m''n homepagelink: www.multimate.nl
Mijn pa werkt op ''t hoofdkantoor. Welk filiaal zit jij?
Verwijderd
Lemmer...Je gaat toch niet zeggen dat jij die site gemaakt hebt??
En je pa werkt bij serboucom??
En je pa werkt bij serboucom??
Ik heb een zwart IBM toetsenbord gekocht. Een IBM rapid Access II (Ps2/USB) met 7 voorkeuzetoetsen, volumeregeling en play/pause etc. voor de cd speler. Voor 70 piek ex btw gekocht op www.personalware.com. Volgende dag in huis.

Pagina: 1