"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
En om daar nou een nieuw moederbord voor te kopen?
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Verwijderd
Verwijderd
Daar kon je dingen in veranderen geloof ik maar vraag niet hoe.:?
Verwijderd
Ander toetsenbord helpt niet, dus het zal toch echt op deze manier moeten gaan lukken.
Misschien kan ik de 7 toets als ''u'' indelen, als het lukt laat ik het wel weten
In de tussentijd staan alle suggesties nog open over hoe ik dit moet aanpakken.
Mijn refreshtoets is nog prima hoor, hoezo?Op zaterdag 24 maart 2001 21:48 schreef tineau het volgende:
je f5 toets is nog wel goed?
U = alt 341
w = alt 343
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Wie weet?
Alt indrukken+341, Alt los, Alt indrukken+343, Alt los, spatie, h, Alt indrukken+341, Alt los, l, p, spatie, Alt indrukken+343, Alt los, a, s, spatie, u, i, t, e, r, s, t, spatie, Alt indrukken+343, Alt los, a, a, r, d, e, v, o, l, .
Ik moet er niet aan denken zeg ...
Ik zal jouw tip binnenkort ff proberen XthinkZ, thanks.
ik weet dat je met subseven namelijk toetsen kan uitschakelen. je kan natuurlijk proberen er een cleaner over heen te halen. suc6
STOMA
Verwijderd
Op deze pagina op microsoft.com kun je een programma downloaden om bestaande toetsenbord lay-outs te veranderen.
Ook heerlijk als je eens een zomer niets te doen hebt en wilt filosoferen over de meest logische toetsenbord-layout (ipv qwerty ofzo)...
Voor eventueel mensen die hierin wel geïnteresseerd zijn, zocht hier enkele maanden geleden ook achterYorixz schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:41:
[...]
offtopic:
Als je weet dat 't al gruuwlijk oud is; waarom post je dan nog, ik weet vrijwel zeker dat hij nu écht wel 'n nieuw tobo heeft
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door dion_b op 03-03-2006 00:45 ]
Die [BC3] voor de topic geeft aan dat het **ERG** oud is. Sebbo's schop was terecht, want hij geeft het antwoord. Alleen posten als je iets van vergelijkbaar nut toe te voegen hebt. Post je minder zinnige zaken, dan zal je post verwijderd worden :o