[BC3] keyboardtoets verrot, hoe andere toets toewijzen?

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 20:09

C0nscious

Mysteryman.

Topicstarter
Mijn keyboard is een beetje verrot geraakt geloof ik, want mijn ''u'' (<-- letter gepaste)doet gewoon nix meer.. De ''w'' toets is ook verrot, die is namelijk gelijk aan mn scroll lockbtton maar dat is niet zo''n ramp. Ik kan gewoon niet meer normaal typen n als ik de ''u'' toets nodig heb :)

Weet iemand hoe ik in w2k die toets kan assignen aan iets anders?

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• GX
  • Laatst online: 14-05 09:40

GX

Nee.

koop gewoon een nieuw toetsenbord, lijkt me altijd nog beter dan dat je raar moet gaan doen om de u op je scherm te toveren.

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10 19:33
tsjonge jonge een toetsenbord kost een geeltje...daar ga je toch niet moeilijk over doen

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Topicstarter
Hmja, ben ik vergeten te vertellen. Ik heb het ook met een ander toetsenbord geprobeerd namelijk, alleen daarbij vreemd genoeg hetzelfde probleem. Waarschijnlijk zit er iets fout bij m''n moederbordaansluiting ofzo..

En om daar nou een nieuw moederbord voor te kopen? :)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Verwijderd

Jonges hij zegt dat een nieuw niet zal helpen maar kom ik heber geen idee van hoe je een letter kunt assignen. maar antwoord toch eens ipv altijd te leuteren over iets anders

Verwijderd

In DOS was het geloof ik iets van het bestand country.sys. Het bestaat ook in win2k.
Daar kon je dingen in veranderen geloof ik maar vraag niet hoe.:?:? Maar het kon wel.(Dat heb ik wel onthouden;))

Verwijderd

je kunt je toetjes er uit trekken bij de meeste borden, en dan het schakelaartje er onder omwisselen met een andere uit je bordje. Eentje die je toch niet vaak gebruikt. (dit kun je natuurlijk niet blijven doen :+)

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties, ik ga wel ff iets proberen met xaran''s suggestie..

Ander toetsenbord helpt niet, dus het zal toch echt op deze manier moeten gaan lukken.

Misschien kan ik de 7 toets als ''u'' indelen, als het lukt laat ik het wel weten :)

In de tussentijd staan alle suggesties nog open over hoe ik dit moet aanpakken.

Verwijderd

je f5 toets is nog wel goed?

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Topicstarter
Op zaterdag 24 maart 2001 21:48 schreef tineau het volgende:
je f5 toets is nog wel goed?
Mijn refreshtoets is nog prima hoor, hoezo? :)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Misschien met asci?

U = alt 341
w = alt 343

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11 20:39

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Misschien helpt het als je je keyboard uit aparaatbeheer gooit, en hem opnieuw laat detecteren. Misschien eens een ander type keyboard kiezen.....

Wie weet?

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:30
"Uw hulp was uiterst waardevol"

Alt indrukken+341, Alt los, Alt indrukken+343, Alt los, spatie, h, Alt indrukken+341, Alt los, l, p, spatie, Alt indrukken+343, Alt los, a, s, spatie, u, i, t, e, r, s, t, spatie, Alt indrukken+343, Alt los, a, a, r, d, e, v, o, l, . :Z ...

Ik moet er niet aan denken zeg ...

*D

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Topicstarter
Heh, alt toetscombinaties zijn niet echt een optie, veel te omslachtig.

Ik zal jouw tip binnenkort ff proberen XthinkZ, thanks.

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:33
Ik vindt dit een beetje vaag. kan het niet een trojan zijn?
ik weet dat je met subseven namelijk toetsen kan uitschakelen. je kan natuurlijk proberen er een cleaner over heen te halen. suc6 :)
STOMA

Verwijderd

Probeer gewoon even je toetsenbord schoon te maken, en als er een veertje mist, ik heb er nog genoeg gewoon ff je adres mailen naar djuri@isaardig.nl.

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:33
Hij heeft een ander toetsenbord geprobeerd ik denk niet dat daar toevallig ook de veertjes onder de u en de w weg waren. Of wel??

• Sebbo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-12 14:05
Heerlijk. Bijna vijf jaar na de laatste post het antwoord:

Op deze pagina op microsoft.com kun je een programma downloaden om bestaande toetsenbord lay-outs te veranderen.
Ook heerlijk als je eens een zomer niets te doen hebt en wilt filosoferen over de meest logische toetsenbord-layout (ipv qwerty ofzo)...

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:03
Yorixz schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:41:
[...]

offtopic:
Als je weet dat 't al gruuwlijk oud is; waarom post je dan nog, ik weet vrijwel zeker dat hij nu écht wel 'n nieuw tobo heeft ;)
Voor eventueel mensen die hierin wel geïnteresseerd zijn, zocht hier enkele maanden geleden ook achter :P

Verwijderd

Ik wil op me laptop me FN toets en me Windows toets omdraaien, helaas kan dat niet met dit programmatje.. weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar krijg?
Modbreak:Sebbo heeft de enige goede reden om na 5 jaar in een topic te posten, namelijk als je iets nuttigs toevoegt. Deze vraag van jou voldoet niet bepaald aan die voorwaarde...

[ Voor 39% gewijzigd door dion_b op 03-03-2006 00:45 ]

Pagina: 1

Let op:
Die [BC3] voor de topic geeft aan dat het **ERG** oud is. Sebbo's schop was terecht, want hij geeft het antwoord. Alleen posten als je iets van vergelijkbaar nut toe te voegen hebt. Post je minder zinnige zaken, dan zal je post verwijderd worden :o