ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
ehm. jawel hoor.
ga eens bij topline kijken
(www.topline.nl)
die verkopen leuke slaptops voor een erg leuke prijs..
ik denk dat je voor die 5000 piek een p3-900 met 256meg en een 10gb hardeschijf kunt kopen (zo uit mijn hoofd..)
ga eens bij topline kijken
(www.topline.nl)
die verkopen leuke slaptops voor een erg leuke prijs..
ik denk dat je voor die 5000 piek een p3-900 met 256meg en een 10gb hardeschijf kunt kopen (zo uit mijn hoofd..)
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
Ook Maxdata heeft mooie notebooks. Van goede kwaliteit. Moet je maar eens kijken op www.maxdata.nl of in de pricewatch.
welk merk is het beste voor notebooks
dell
compaq
sony
toshiba
welke heeft de beste prijs / prestatie verhouding en bij welk merk gaat de accu lang mee etc.....
dell
compaq
sony
toshiba
welke heeft de beste prijs / prestatie verhouding en bij welk merk gaat de accu lang mee etc.....
ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
Verwijderd
Qua accuduur zullen ze elkaar niet veel ontlopen denk ik .
Ik vind dat op dit moment Dell met de beste prijs/specs verhouding voor de dag komt.
Zou gewoon eens ff op wat website`s gaan neuzen , iedereen heeft zo z`n eigen smaak.
Ik zou nl eerder naar de grote van het scherm kijken ipv naar de cpu speed .
Ik vind dat op dit moment Dell met de beste prijs/specs verhouding voor de dag komt.
Zou gewoon eens ff op wat website`s gaan neuzen , iedereen heeft zo z`n eigen smaak.
Ik zou nl eerder naar de grote van het scherm kijken ipv naar de cpu speed .
Ik vind Toshiba goeie service hebben.
Drivertje voor een model is zo gevonden...ook al is het een ouwe laptop.
Met de rest heb ik geen ervaring.
Zo''n touchpad vind ik toch wel fijner dan zo''n bolletje waarmee je kan muizen.
Drivertje voor een model is zo gevonden...ook al is het een ouwe laptop.
Met de rest heb ik geen ervaring.
Zo''n touchpad vind ik toch wel fijner dan zo''n bolletje waarmee je kan muizen.
Zie hier niks over HP
M''n pa heeft laatst een Omnibook XE-3 gekocht, een PIII700, 64mb, 10gig, DVD, 56k, Netwerk, alles erop en eraan. Echt een fijn ding. Kostte iets van 4200 gulden dacht ik, bij office centre
M''n pa heeft laatst een Omnibook XE-3 gekocht, een PIII700, 64mb, 10gig, DVD, 56k, Netwerk, alles erop en eraan. Echt een fijn ding. Kostte iets van 4200 gulden dacht ik, bij office centre
Ik heb hier sinds een paar werken ene DELL werkt prima, tof schermpje, en goede support via internet.
De nieuwe modellen zijn vrij dun geloof ik en zien er ook wel leuk uit. Maar het gaat om de specs.
Als ik jouw was zou ik trouwens wel eentje met tv out nemen, wel leuk voor je divx of zoiets?
groetjes
en suc6
De nieuwe modellen zijn vrij dun geloof ik en zien er ook wel leuk uit. Maar het gaat om de specs.
Als ik jouw was zou ik trouwens wel eentje met tv out nemen, wel leuk voor je divx of zoiets?
groetjes
en suc6
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Jah, omnibook roeltOp zondag 25 maart 2001 10:48 schreef tborgdorff het volgende:
Zie hier niks over HP![]()
alleen heb ik er nu geen
It seemed like a good idea at the time
ANY Sony VAIO dat zijn echt notebooks voor de elite. Geile machientjes. Moet lukken met 5k
Verwijderd
Is zo op het 1e oog een leuk bedrag ,maar office centre adverteert meestal met prijzen ex.btw . Dus wat was de prijs die je pa betaalde incl. of ex ?Op zondag 25 maart 2001 10:48 schreef tborgdorff het volgende:
''k heb hier thuis een of andere vage fujitsu-siemens (jaartje oud ongeveer) en die bevalt me prima. Niet duur en goede prestaties. Alleen hangt het er bij de helpdesk maar net vanaf wie je aan de telefoonkrijgt: had een probleem met de infraroodpoort en een mobieltje, wist die vrouw niet eens waar je zo''n poort voor kon gebruiken
? Belde later nog eens terug, en kreeg toen iemand aan de lijn die er gelukkig wel wat vanaf wist.
Enne, over het algemeen zien die fujitsu-dingen er ook nog wel aardig uit.
Enne, over het algemeen zien die fujitsu-dingen er ook nog wel aardig uit.
Verwijderd
http://www.dell.nl
Dell Inspiron 4000 700GT
p3 700
128 MB geheugen
10 gb udma/33
14,1" TFT (1024*768)
8MB grafische kaart
dvd en s-video out
Xircom 10/100 NIC
FL 4931.36 (incl. BTW)
Ziet er gelikt uit
Dell Inspiron 4000 700GT
p3 700
128 MB geheugen
10 gb udma/33
14,1" TFT (1024*768)
8MB grafische kaart
dvd en s-video out
Xircom 10/100 NIC
FL 4931.36 (incl. BTW)
Ziet er gelikt uit
HP heeft nu veel aktie modelen, ik zit te dubben over een 6000 model F2144KT voor fl. 5700,-- of een Omnubook 500 model F2165K voor fl. 6195,--. Eigenlijk veelz te veel geld, maar ja je meoet wat.Op zondag 25 maart 2001 10:48 schreef tborgdorff het volgende:
One of the animals has left its cage today.
ff nagekeken, was 3999 ex btwOp maandag 09 april 2001 19:27
schreef Hunger het volgende:
[..]
Is zo op het 1e oog een leuk bedrag ,maar office centre adverteert meestal met prijzen ex.btw . Dus wat was de prijs die je pa betaalde incl. of ex ?
Pagina: 1