Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]
Verwijderd
Of mischien met een goeie usb hub met eigen voeding.....?
Zo heb ik het ook gedaan. Bij mij is de afstand ook 15 meter.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd
ja das volgens mij ook de beste oplossingOp woensdag 21 maart 2001 09:40 schreef Blue_White_Army het volgende:
Gewoon een USB hub aanschraffen met voeding.
Zo heb ik het ook gedaan. Bij mij is de afstand ook 15 meter.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd
UTP? Bedoel je ethernet dingetjes?Op woensdag 21 maart 2001 09:38 schreef de_Kooning het volgende:
axxis cameraatje kopen, is utp
Waar kan ik die regelen?
Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]
maar dat kost dus een beetje teveel geld zo te zien
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
Je koopt gewoon zo''n camera''tje van 60 piek bij Conrad. Een TV-kaart is ook niet zo duur (misschien is er zelfs een manier om dat op je TV-in te krijgen).
De schakeling zal ik ff uitzoeken.
Kun je niet gewoon een uhf modulator gebruiken? antennetje aan de uhf-uitgang hangen, en klaar!Op woensdag 21 maart 2001 13:15 schreef 3DBlaster het volgende:
Je schijnt heel makkelijk een illegaal AM-videozendertje te kunnen bouwen. Als je een TV-kaart hebt kan je met antenne het beeld opvangen.
Je koopt gewoon zo''n camera''tje van 60 piek bij Conrad. Een TV-kaart is ook niet zo duur (misschien is er zelfs een manier om dat op je TV-in te krijgen).
De schakeling zal ik ff uitzoeken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen