Toon posts:

[BC3] Foutmelding 720 bij inbellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat betekend deze melding?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand???

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:57

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Misschien een klein beetje meer info???

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Als ik probeer een inbel verbinding te maken met mijn Etech 56k6 Faxmodem, dan krijg ik de melding FOUT: 720. En dan klik. Heel vaag. En heb geen idee wat het betekend.

• _soh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 20:14

_soh

Ja juist... Als ik Windows installeer heb ik altijd twee problemen bij het installeren van mijn modem, een keer geeft ie fout 610 ofzo en een keer die 720 (volgens mij). Wat welke opl. waar bij hoort weet ik niet. Als je klik.....klik hoort weet je in iedergeval zeker dat je comp. je modem kan vinden. Bij mij was dit altijd het grootste probleem, gewoon de com-poorten veranderen. Als is dit ook een geklooi met die irq''s enzo zodat ie geen conflicten veroorzaakt. Maar goed als dat het niet is... Wat dacht je van protecollen? allemaal geinstalleerd? TPC/IP enzo?!

Lightning_crew

• _soh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 20:14

_soh

Op donderdag 22 maart 2001 11:29 schreef _soh het volgende:
Ja juist... Als ik Windows installeer heb ik altijd twee problemen bij het installeren van mijn modem, een keer geeft ie fout 610 ofzo en een keer die 720 (volgens mij). Wat welke opl. waar bij hoort weet ik niet. Als je klik.....klik hoort weet je in iedergeval zeker dat je comp. je modem kan vinden. Bij mij was dit altijd het grootste probleem, gewoon de com-poorten veranderen. Als is dit ook een geklooi met die irq''s enzo zodat ie geen conflicten veroorzaakt. Maar goed als dat het niet is... Wat dacht je van protecollen? allemaal geinstalleerd? TPC/IP enzo?! Ik weet ze zo niet allemaal uit m''n hoofd omdat ik niet achter m''n eigen comp zit maar ''t zijn er een stuk of 6 hiero (ook netBUI). Als dat het niet is dan moet je ff kijken of je je primaire en secondaire DNS servers wel hebt opgegeven... Tja ik zou het anders zo ook niet weten.

Lightning_crew

Verwijderd

Topicstarter
Yep, TCP/IP werkt gewoon, en het heeft altijd fijn naast mijn Chello connectie gewerkt, maar op een of andere manier wil ie nu niet meer. :(
Probleem van windows ME?
Reden dat ik soms wil inbellen is omdat ik de inbel verbindingen van me werk wel es moet testen.

• thijsc
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-12-2023
ff via inbelnetwerk (start/instellingen/inbelnetwerk) proberen.

Dan geeft ie namelijk ook een omschrijving van de fout.

Verwijderd

Topicstarter
De melding is: Kan geen verbinding tot stand brengen.

Erg vaag.

Iemand met oplossing/tips?

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Fout 720: No PPP control protocols configured

Weet niet of het je iets helpt maar ''t iets duidelijk dan ''Kan geen verbinding maken'' :)

Verwijderd

Topicstarter
ow.. duh!!! Logisch. Client voor Microsoft Netwerken stond niet aangevinkt bij TCP/IP van de inbeladapter. *STOM*!!!
Thanks 4 da help!

Verwijderd

Controleer of je wel TCP/IP en externe toegangsadapter hebt geinstalleerd in de netwerkomgeving. Dat wil wel eens helpen :)

[edit tikvoutje]

Verwijderd

Topicstarter
Euhz... dat was dus het probleem niet. Bestaat nu nog steeds. :(
Euhz.. help?

Verwijderd

kan de inbelprovider wel v90 aan ? ik kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt, maar je kunt het altijd even checken...

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-03 23:19

BikkelZ

CMD+Z

Niet door blijven kloten, gewoon de externe toegang een keer vervangen zoals je ziet onder die link van kees.

iOS developer

Verwijderd

Ik heb dezelfde modem!!
stappenplan:
1- me drivers halen
2- modem niet laten detecteren maar zelf installeren.
3- nieuwe inbelverbinding maken in configuratiescherm (geen wizard!!)
4- tcp/ip instellingen nakijken/veranderen

moet nu lukken

p.s. welke provider heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 april 2001 14:45 schreef HOC het volgende:
Ik heb dezelfde modem!!
stappenplan:
1- me drivers halen
2- modem niet laten detecteren maar zelf installeren.
3- nieuwe inbelverbinding maken in configuratiescherm (geen wizard!!)
4- tcp/ip instellingen nakijken/veranderen

moet nu lukken

p.s. welke provider heb je?
Ik heb gewoon de standaard drivers geinstalleerd die ik in Feb 1999 erbij gekregen heb. Ik heb geprobeerd in te bellen met Vizzavi en Euronet. Mijn eigen provider is UPC. :)
Ding moet gewoon naast mijn kabel verbinding draaien.
Ik heb al meerdere malen de bovenstaande tips geprobeerd, maar werkt gewoon niet. :(
En tja.. weet iemand waar je E-tech drivers kan downloaden?

Verwijderd

FF nadenken graag!!!

check www.e-tech.com
Of google.com en dan e-tech drivers suc6

*D

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:27

St@m

@ Your Service

Ehm, ik heb Mxstream en ik krijg ook de foutmelding 720 bij het inbellen, er staat dan iest over de ppp en ik moet kijken of de instellingen in de TCP/IP goed zijn, ik heb alles wel 5x nagekeken en het klopt allemaal, netwerkkaart enzo opnieuw installeren helpt niet, kan het misschien zijn dat de netwerkkaart in het verkeerde PCI slot zit? Ik heb er 4, van boven naar beneden:
1: diamond stealth 64
2: Voodoo 2
3: Geluidskaart
4: Netwerkkaart

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

Pagina: 1