Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben!
Wat voor een type? Een server of een gewone pc?
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
Mijn ervaring is dat je een Dell gewoon op de normale manier kan formatteren. Dit was zowel op mijn laptop als op de desktop van mijn broer geen probleem.
Een gewone standalone desktop PC.
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben!
Bevestig even alle bovenstaande reacties.
Nu weet je het dus echt zeker
[vagemode]
Tsjah... check de nick
[/vagemode]
Nu weet je het dus echt zeker
[vagemode]
Tsjah... check de nick
[/vagemode]
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Verwijderd
Hhhhehee, ik bevestig ook ff mee, kan gewoon formatteren... Deed ik nl. ook gelijk toen ik hem geleverd kreeg
Tja, gewoon formatteren is geen probleem. Ook niet met compaq, bij de weg. Is het eerste wat ik doe als er weer een PC binnenkomt.
Verwijderd
Bij compaq moet je alleen in de gaten houden dat je de non-dos partitie heel laat.....verder kun je gewoon formateren hoor...en Dell ook
Maakt allemaal helemaal geen wak uit. Dell zou je eigenlijk niet kunnen formatteren, alleen recoveren via wat hidden bestandjes op de HDD, maar gewoon formatteren hoor! Kan niks geen kwaad. Gewoon wel er even voor zorgen dat je van tevoren alle drivers bij de hand hebt.
En v.w.b. Compaq: die "system"-partitie (6-16MB, afhankelijk van het type) heb je alleen nodig als je je BIOS-instellingen wilt wijzigen. Zonder die partitie start-ie ook wel, hoewel het natuurlijk niet aan te raden is.
Voor zowel Compaq en Dell geldt dat je alle info en drivers van de site van de fabrikant kan halen.
En v.w.b. Compaq: die "system"-partitie (6-16MB, afhankelijk van het type) heb je alleen nodig als je je BIOS-instellingen wilt wijzigen. Zonder die partitie start-ie ook wel, hoewel het natuurlijk niet aan te raden is.
Voor zowel Compaq en Dell geldt dat je alle info en drivers van de site van de fabrikant kan halen.
Bloed, zweet & koffie
Hi,
Ik heb een Dell Precision WorkStation 220 @ 800Mhz,
In manual van dat ding staat dat je je pc niet mag formatten anders kan ie waardeloos worden, naja, dat las ik dus met m''n stomme kop pas tijdens ''t formatten
naja, ''k heb geen enkel probleem hoor,
Win2k loopt als een trein en alle drivers (eindelijk...) gevonden dus gewoon formatten die hap!
grtz
Ik heb een Dell Precision WorkStation 220 @ 800Mhz,
In manual van dat ding staat dat je je pc niet mag formatten anders kan ie waardeloos worden, naja, dat las ik dus met m''n stomme kop pas tijdens ''t formatten
naja, ''k heb geen enkel probleem hoor,
Win2k loopt als een trein en alle drivers (eindelijk...) gevonden dus gewoon formatten die hap!
grtz
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Bij mij werden de drivers er zelfs op cd bijgeleverd, geen enkel probleem dus. Alleen als je w2k wil installeren moet je soms ff zoeken.
mijn moeder heeft een dell computer
kan gewoon formatteren
kan gewoon formatteren
Ik zit nu op een Dell, ook een uit de Dimension serie (heb jij ook of niet?), en je wilt niet weten hoe vaak dit ding is geformateerd!
Partities maken, andere hardware inhangen, etc. Kan allemaal net als bij een zelf gebouwde doos.
Verwijderd
Jah, ik heb een dell laptop (type dit er op), en hij roelt.
Het is een oudje, een Latitude XPi CD /w MMX, maar doet het prima!
Luister nu naar DI, en ondertussen op GoT bezig, en ICQ aan.
En jah, ook al eens geformatteerd, gaat allemaal prima!
Het is een oudje, een Latitude XPi CD /w MMX, maar doet het prima!
Luister nu naar DI, en ondertussen op GoT bezig, en ICQ aan.
En jah, ook al eens geformatteerd, gaat allemaal prima!
Pagina: 1