Toon posts:

[BC3] Logitech optical mouse (altijd aan?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb me sinds kort zo''n logitech optical mouse gekocht met zo blauw lampje onder aan, maar als ik mijn pc afsluit blijft het blauwe decoratie lampje branden, en het rode optical licht onder in de muis!??

Hoort dat niet uit te gaan?

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Eigenlijk wel jah, die van mij gaat wel uit. :)
Ik vind het blauwe lampje wel errug vel... ken ik hem misschien een beetje dimmen? :?

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, das raar bij mij blijft ie gewoon vriendelijk aan, bij usb en bij ps2

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:39
De muis zit toch niet aan een usb-hub aangesloten. En die usb-hub zit toch niet met een stekker in een stopcontact. Want dan blijft ie aan.

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:26
Als je PC uitgaat blijft op je mobo stroom staan. Ik heb wel is een paar keer gehad dat mijn numlock lampje vrolijk bleef doorbranden nadat de PC uit was. Gelukkig heb ik zo''n hele grote schakeldoos en die doe ik dan gewoon 1 keer aan en uit. Dan is lampje weer uit.

• sjaakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

sjaakie

Developer

Ik heb ook zo''n Logitech Optical Mouse maar die gaat gewoon uit als ik mijn pc uit doe.
Maar als je hem in een USB-hubje hebt zitten, ik weet niet of die hub ook stroom gebruikt maar anders zou je is kunnen proberen om hem in je mobo te planten.
Mijne zit namelijk ook gewoon in mijn mobo.

SUC6 ermee.....

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

Verwijderd

Schakel in de bios van je computer "Keyboard Power on" en "Mouse Click Power On" UIT

Hiermee moet het blijven branden opgelost zijn...

Suc7

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Inderdaad de oplossing hier boven. Als die optie niet in je BIOS zit is er wel een jumper op je moederbord voor (iig bij een Asus P5A).

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 13 maart 2001 15:46 schreef caphex het volgende:
Schakel in de bios van je computer "Keyboard Power on" en "Mouse Click Power On" UIT

Hiermee moet het blijven branden opgelost zijn...

Suc7
Dat flikte et! Dankje wel :)

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Nu alleen nog een manier vinden zodat dat lampje ook onder windows uitgaat (als je ''m 15 minuten niet hebt gebruikt ofzo)
Heeft iemand dat al voor elkaar gekregen?
Mijn PC staat namelijk 24/7 aan.

Niet?
[Specs]

Pagina: 1