ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
- Kast (+ alle kabeltjes) (235W fulltower)
- Toetsenbord (standaard cheapo)
- CD-ROM speler (A-Open 40x, zuigt enorm maar ik geef mijn geld liever uit aan geheugen, CPU''s of videokaarten
- FDD
- Geluidskaart (SB128PCI 4point)
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
mijn oude Hp 100vg isa kaart
of mijn 1,44 floppydrive
Verwijderd
(m''n keyboard is gisteren door een mainframe expert gedoopt tot "het ranzigste keyboard wat ik ken"...
in m''n K6 zit nog een diskdriveje uit een 286 en hij zit in een kasje van een 386sx25, ik hou van recycelen
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Verwijderd
Floppy drive wat was dat ook alweer
p.s. dit is nog maar mijn 5 de systeem
Hehehe.. Maar ja, je hebt toch een band met zo''n ding heOp zondag 11 maart 2001 18:30 schreef mousehouse het volgende:
(m''n keyboard is gisteren door een mainframe expert gedoopt tot "het ranzigste keyboard wat ik ken"...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Is nu zo''n 3 jaar oud en nog steeds heb ik hem goedkoper kunnen kopen dan dat hij nu in de winkel kost. Bij Pricewatch FL 129,- en gekocht voor 90
Rest is allemaal nieuw
Vorige PC was het trouwens mijn diskette station. Uit oude 386.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Hij is van me Victor 8086 8mhz
Met Turbo !
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Ik zit hier te twijfelen vanwege allerlei gekregen onderdelen/pc''s tussen;
IBM toetsenbord (the best!) of floppy (uit zelfde SX25)
Compaq ISA Nic (wel al P&P, well sort of) (voor 5 piek op de HCC)
De alomtegewoordige, maar bij nader inzien toch best wel nieuwe SB64AWE (kostte toen f210, ik dacht, dat is cool, maar ja de toegevoegde waarde ten opzichte van SB16 van f60 was niet zo heel veel, nou ja, mooie muziekjes bij Warcraft II, those were the days...)
Zal wel het toetsenbord zijn (copyright uit 1985)...
Ruud
//edit: Ik kan het toetsenbord van onze 8088 niet meer gebruiken; deze zit geïntegreerd in het systeem (een of ander Amstrad pc''tje). Wel een leuk experiment om die 10 mb harde schijf (aan 8bit ISA controller), die erbij zat (moet een vermogen gekost hebben), weer aan de gang.
c:>command
MS-Dos 3.3
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
[off topic]Op zondag 11 maart 2001 16:01 schreef johnwoo het volgende:
..
- Geluidskaart (SB128PCI 4point)
Jij hoort er niet meer bij. Check CO policy.
[/off topic]
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd
Je trapt op me favorieten merkOp zondag 11 maart 2001 18:09 schreef 4ThloN1000 het volgende:
Mn oudste onderdeel is een Seagate HD...
Zon 2 jaar oud crappy ding...
Foei !
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Ik heb nog steeds geen zin/tijd gehad om een nieuwere monitor te kopen (ik dacht aan een iiyama vm pro 451
Verder heb ik een celeron 400 van 2 jaar oud waarin een videokaart zit van 5 jaar oud (SiS:r)>:)!
still workingphilips 3610 (2x2x6x) cd writer
Verwijderd
''K denk m''n Logitech muis. Dat ding doet ''t nog steeds fantastisch.
M''n floppy drive is ook bijna antiek.
Anders is het mijn floppendrive.
Zoef
Cherry bordje, heb er twee, beiden uit begin 1993, beiden nog in prima staat!
Good old plug and play....
super ding
begin wel kuren te tonen
nieuwste => keyboard, nauwelijks 200 aanslagen rijk :):)
www.kuiphuis.nl
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
well.... de ethernetkaart die ik van zeelandnet heb gehad zo''n 2 jaar geleden...
en anders de floppydrive... die komt uit een oude laser 286
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Geheugen is het oudste, als ik ''t me goed kan herinneren.
M''n scanner & printer heb ik ook nog van me eerste pc, mja die tellen hier niet mee hè
ik denk mijn fanguards uit het jaar XXX BC (van de pc-dump geplukt). (zitten eik wel ín me pc omdat er anders kabels tegen de schoepies komen)
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
2na oudste 32 speed scsi cdrom speler van toshiba (was net uit net als de plaxtor maar die was op dus toshiba genomen werkt perfect)
en dan mijn voodoo2 iedereen zei op die p100 moet je voodoo1 nemen ik naard e hcc 3 jaar terug en toen voor 235 voodoo2 gekocht werkt nog steeds perfect
stiekum gejat uit smams dell pc
(p3 500)
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Soundblaster 16 ISA (incl. originele floppen)
Dynalink 14k4 ISA modempje (was al oud toen ik hem 7 jaar geleden kreeg...)
3Com 3C509 ISA 10Mb Ethernet
Canon BJ10SX bubblejet printer (ong. 10jaar??)
Verder heb ik er nu een 4x2x20 van PleXtor in, telt dat ook ?
Verwijderd
Ps: Vanaf Bios WW worden NOT PNP ISA-products niet meer ondersteund dus niet meer Flashen of een andere scanner?
Verwijderd
komt uit mijn voetenbankje, alias 486 uit 1991.
Dus al tien jaar trouwe dienst voor de floppydrive. Daar drinken we er nog eentje op
Damn typos door al dat bier..
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Verder heb ik nog een floppydrive van mijn 486 in mijn huidige pc zitten
(celeron 566 @ 860 3x128 mb geforce 2mx blablabla)