[BC3] draadloos trust setje (toetsenb + muis) goed?

Pagina: 1
Acties:

• helpme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:00
ik ben van plan om een draadloos toestenbord en muis te kopen van trust (dat is zo''n setje)
wie heeft hier ervaringen mee, en is het goed spul?

Please Helpme,

Thanks

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Trust is sowieso niet best.

En ik vind draadloos ook niks omdat de batterijen die dan noodgedwongen in de muis moeten de muis zwaar maken, ik kreeg hierdoor last van mijn pols en schouder.

Verder raken de batterijen snel leeg.

Verwijderd

koop een Logitech Cordless Desktop Pro zou ik zeggen... werkt errug lekker....

Ik heb over het algemeen nogal schijt aan Trust.... alles wat ik er ooit van heb gehad ik inmiddels bij het vuilnis beland.... echt troep.... maar het is tenslotte budget ej...

Verwijderd

Trust is :r logitech is >:)

• eppo666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:03
don''t trust us,say''s it all.

neem een logitech setje is 10x beter.

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
ja dat vind ik ook....nog nooit iets goed''s van trust gehad....en ik heb nu zo''n logitech setje en het bevalt me uitstekend....en met die batterijen valt best mee (heb het nu 3 maanden, iedere dag pc een en wel iemand erachter en batt. zijn nog niet leeg :))

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Uhhhhm ik heb een trust cordless keyboard.. nu al 3 maanden op de batterijen.. 12 uur per dag. werkt goed.. en een muis.. ik zou de microsoft intellyeye nemen.. is perfect en ik geloof dat ie ook cordless verkijgbaar is..

ennuh..
door een foutje bij de kijkshop kreeg ik dat keyboard voor 30 piek ipv 130... dat was gewoon mazzel...

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Trust Power you CANT count on! hehehe

• lpb
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

lpb

''kep laatst ook zo''n trust setje (keyboard+muis) gekocht |:( maar t''iz een dubbele... wat zeg ik 3 dubbele miskoop, aangezien ie van trust is, in spellen een afwijking naar links heeft en de muis ook nog es niet erg goed met m''n gigasetje (wireless AV/IR) samenwerkt :-(

kortom: NIET KOPUH!!

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Tweaker les 1 (dit zou ook in de FAQs moeten staan >:)): KOOP NOOOIT IETS VAN TRUST!

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54
Het enige wat ik ooit gemogen heb van Trust is een keyboard, en daar ben ik nog steeds een tevreden typer mee.

Rest is :r
Pagina: 1