specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Fijne reactie hoor....Op dinsdag 06 maart 2001 20:09 schreef pakradja007 het volgende:
MIJN TOETSENBORD>:)
Ik weet niet of er zoveel verschil zal zitten tussen bijvoorbeeld een duur toetsenbord of een goedkoop toetsenbord Ik denk dat er niet veel aandacht wordt besteed aan het gamervriendelijk maken van toetsenborden.
Verwijderd
nee srry als je wasd of waxd config gebruikt om te quaken....koop zo een natuiral bord.........want meer toesten heb je niet nodig:)
Die van de Logitech Elite set
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Verwijderd
neem dan esdf configuratie, dan heb je meer toetsen om je heen die je ten volle kunt benutten
(iedere toets om je heen team_say of erm, een gun ofzo , (mijn q3 config) )
zo heb je snel toegang tot iedere gun ipv met je wheelie te scrollen of op 1234567890 te rammen e.d
en 2 wapens onder 1knop zorgt ook alleen maar voor langer schakelen tussen die gunz
Verwijderd
die is echt VVVEEEETTTT relaxt :):):):):):):)
Dat is een draadloze muis en toetsenboord in 1 op 1 ontvanger voor 200 piek
Is reuze handig en heb goed berijk
(Voor de jeugd van tegenwoordig: een hardclick toetsenbord is een toetsenbord wat *klik* zegt als je op een toets drukt. Dus niet *bonk* of *blob* of *niks*. Hardclick wil niet perse zeggen dat je er loeihard op moet drukken, alleen dat je echt merkt dat een toets contact maakt. Ik ging er twee keer zo snel van typen
-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)
Verwijderd
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
weet alleen niet of die goed werkt met games... kewl is ie wel.
check www.datahand.com
blup
Verwijderd
KOOP EEN KEYTRONIC! Dat zijn gewoon al jaren de beste toetsenborden ooit, je moet alleen wel wat ''slagkracht'' hebben. [redelijk zwaar] en de keys zijn wat rechthoekig. [Echt je duimen laten leunen op de spatiebalk gaat niet zo snel. ]
Anders zou ik zeggen, loop FF een Office Centre binnen of een andere winkel waar keyboards altijd open en bloot staan. Ga daar FF denkbeeldig je game op spelen en kooop hem dan bij de goedkoopste
[Zo''n Natural Pro keyboard typt heel lekker, maar of je er ook lekker op game-et] dat weet ik niet!]
Verwijderd
Dus, niet zomaar een merk-toetsenbord kopen (als je dat wel dot, koop dan een Logitech), maar effe kijken naar een DELL (ook bekend, maar de toetsenborden niet)
Lekkere zachte aanslag
Natural-keyboards vind ik wel prettig voor m''n polsen op zich, maar ik ga er zo langzaam van typen
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Ik heb ook zo''n setje gehad, zeer frustrerend in spellen.Op vrijdag 09 maart 2001 13:17 schreef kram het volgende:
mijn logitech cordless deskop pro zetje bevalt prima ook het toetsen bord
Blijft zo''n toets hangen en win je bijvoorbeeld niet in een race spel. Nee ik heb gewoon een Keytronic ergoforce keyboard en dat voldoet goed.
Verwijderd
Ik vind een Compaq toetsenbordje wel lekker typen. Die bv bij een Proliant server zit.
Of een Siemens toetsenbordje.
Keytronic maakt nog traditionele hardclick keyboards, wel ergonomisch, en toch "oude" kwaliteit.Op woensdag 07 maart 2001 17:04 schreef Slein het volgende:
Ga naar een kringloopwinkel en koop daar voor f1,50 een ECHT OUDERWETS hardclick toetsenbord, en een verloopstekkertje naar PS/2. Zo maken ze ze tegenwoordig niet meer. Zonder windows-toetsen.
(Voor de jeugd van tegenwoordig: een hardclick toetsenbord is een toetsenbord wat *klik* zegt als je op een toets drukt. Dus niet *bonk* of *blob* of *niks*. Hardclick wil niet perse zeggen dat je er loeihard op moet drukken, alleen dat je echt merkt dat een toets contact maakt. Ik ging er twee keer zo snel van typen).
Wel duur!
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Ik heb ook een Cherry G83, ik vind dat echt zo''n fijn keyboard. Veel beter dan al die cheap ass toetsenbordjes, zoals de Mitsumi''s die ik eerder had. Dit is nu m''n 2e Cherry (en hij wordt vrij veel gebruikt) en ik heb voor m''n ouders ook zo''n zelfde Cherry G83 gekocht.Op vrijdag 09 maart 2001 13:42 schreef Brian Dickens het volgende:
Ik heb zelf een Cherry G38 (of was het G83?) en die is erg prettig in gebruik, zowel voor het langere typewerk (werkstukken dus) als voor games... reageert erg lekker en de toetsen maken geen irritante geluiden...
Voor mij de eerst komende tijd geen ander toetsenbord.
Heb ook wel es met een Micro$oft Natural keyboard gewerkt, maar wat zijn dat afgrijselijke dingen..
Maar ja, mijn smaak qua muizen is ook veranderd, was ik vroeger aan de bolle Microsoft Intellimuis (met bal en scrollwiel) en vond ik Logitech met de Pilot-mouse+ maar een klotemuis. Nu zit ik al een tijdje aan een Logitech Mouseman Optical, die ligt echt ook superfijn in de hand.
Typenummer (?)1391511. Hardclick, geen windows keys, en onverwoestbaar
Verwijderd
Anders dat geile keyboard van Microsoft waarbij je klauwen zo apart staan, heerlijk... maar ik denk dat je dat niet kan bedienen met 1 hand ! [moet wel bij gamen!]
Ik heb hier nog bij een oude computer (P75) een erg degelijk Chicony toetsenbord liggen. Het is ook zo''n klik toetsenbord zonder Windows toetsen, met zelfs nog een XT-AT switch..Op woensdag 07 maart 2001 17:04 schreef Slein het volgende:
Ga naar een kringloopwinkel en koop daar voor f1,50 een ECHT OUDERWETS hardclick toetsenbord, en een verloopstekkertje naar PS/2. Zo maken ze ze tegenwoordig niet meer. Zonder windows-toetsen.
Ach, hij hangt nu aan die P75, ik ben zwaar tevreden met m''n compacte Cherry bordjes. (dat oude Chicony toetsenbord is qua formaat groter dan m''n kastje.. Groot ende lomp dus
ik heb de logitech internet keyboard
die is echt VVVEEEETTTT relaxt
heb ik ook en is heel relaxed met typen en relaxed met spelletjesHeb ook die logitech is wreed relaxed.
ik vind logitech gewoon fijn maar je moet het zelf proberen
Niet alleen voor internet maar ook voor gamen ( gebruik hem voor q3 ).
Kost bovendien niet erg duur ook
ht*p://www.mycom.nl/
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
LOL HAHAHAOp dinsdag 06 maart 2001 20:06 schreef Crashman het volgende:
Er is al vaak een topic geweest over wat de beste gamer muizen zijn (boomslangs e.d.), maar wat zijn nou eigenlijk goede gaming toetsenborden?
Ik zelf hou meer van toetsen die echt terugveren. ik heb ook zo''n toetsenbord gehad met zo''n rubberen matje...na een half jaar bleven de toetsen gewoon vastplakken!
Ik ben op zoek naar zo''n goed toetsenbord. Suggesties? thanx!
dit is dus ipv je cola toetsenbord?
LOOL!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hahahhahahahIk heb dus net een flinke hoeveelheid C*ca-Cola op mijn toetsenbord gemorst en niet zo''n klein beetje ook. maar gelukkig kan ik nog typen zoals je ziet.
Straks wordt dat natuurlijk een plakboel....enige schoonmaaktips? (of moet ik bij het huisvrouwen-forum gaan )
btw...er is ook een beetje cola over mijn Razor boomslang 2000 gemorst ....nu maar hopen dat daar nix mee gebeurd!
ik heb lol!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
super relass vooral bij FPS (makkelijk in te delen)
en hij is super makkelijk schoon te maken je kan m eigenlijk niet vernielen door er iets als vola op te laten vallen en de toetsen zitten vast aan elkaargewoon water erdoorheen laten lopen hoef je ook niet alle toetsen goed te zetten
Imperfectionist.
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS