[BC3] Een goed gamer toetsenbord.

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 14:59
Er is al vaak een topic geweest over wat de beste gamer muizen zijn (boomslangs e.d.), maar wat zijn nou eigenlijk goede gaming toetsenborden?

Ik zelf hou meer van toetsen die echt terugveren. ik heb ook zo''n toetsenbord gehad met zo''n rubberen matje...na een half jaar bleven de toetsen gewoon vastplakken!

Ik ben op zoek naar zo''n goed toetsenbord. Suggesties? thanx! :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Verwijderd

MIJN TOETSENBORD>:)

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 14:59
Echt...nuttig....|:(

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Op dinsdag 06 maart 2001 20:09 schreef pakradja007 het volgende:
MIJN TOETSENBORD>:)
Fijne reactie hoor....

Ik weet niet of er zoveel verschil zal zitten tussen bijvoorbeeld een duur toetsenbord of een goedkoop toetsenbord Ik denk dat er niet veel aandacht wordt besteed aan het gamervriendelijk maken van toetsenborden.

• UnderFlow
  • Laatst online: 15-01-2024
edit:

woeps twee keer hetzelfde niet echt nuttig dus...

Verwijderd

>:) >:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

nee srry als je wasd of waxd config gebruikt om te quaken....koop zo een natuiral bord.........want meer toesten heb je niet nodig:)

Verwijderd

Op dinsdag 06 maart 2001 20:14 schreef Dannizman het volgende:
edit:

woeps twee keer hetzelfde niet echt nuttig dus...

tjonge he:+
jus kiddin:)

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Ik moet zeggen dat m''n cherry G83 goed bevalt

• jep
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

ER is maar 1 keyboard .. voor alles ..

Die van de Logitech Elite set ;)

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 22:12
Goed Game Toetsenbord? Neem een Microsoft Naurel of een Microsoft Internet Keyboard >:)

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

wasd configuratie in 3d shooters vind ik niet slim
neem dan esdf configuratie, dan heb je meer toetsen om je heen die je ten volle kunt benutten
(iedere toets om je heen team_say of erm, een gun ofzo , (mijn q3 config) )
zo heb je snel toegang tot iedere gun ipv met je wheelie te scrollen of op 1234567890 te rammen e.d
en 2 wapens onder 1knop zorgt ook alleen maar voor langer schakelen tussen die gunz

Verwijderd

gewoon standaard cheapass keyboardje van de mycom van 2 tientjes. werkt perfect, typt lekker en de reactie snelheid is toppy.

• dajuan
  • Laatst online: 17-08 20:56
ik heb de logitech internet keyboard

die is echt VVVEEEETTTT relaxt :):):):):):):)

Verwijderd

Heb ook die logitech is wreed relaxed.

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:27
Ik heb een logitech I touch set

Dat is een draadloze muis en toetsenboord in 1 op 1 ontvanger voor 200 piek

Is reuze handig en heb goed berijk

• Slein
  • Laatst online: 17-05 21:35

Slein

NERD

Ga naar een kringloopwinkel en koop daar voor f1,50 een ECHT OUDERWETS hardclick toetsenbord, en een verloopstekkertje naar PS/2. Zo maken ze ze tegenwoordig niet meer. Zonder windows-toetsen. :9
(Voor de jeugd van tegenwoordig: een hardclick toetsenbord is een toetsenbord wat *klik* zegt als je op een toets drukt. Dus niet *bonk* of *blob* of *niks*. Hardclick wil niet perse zeggen dat je er loeihard op moet drukken, alleen dat je echt merkt dat een toets contact maakt. Ik ging er twee keer zo snel van typen :) ).

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

Verwijderd

ik heb er zoeentje van het grofvuil... hiermee kun je iemand z''n hoofd inslaan....loei zwaar...en niet kapot te krijgen... en natuurlijk loei oud...

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 11:38

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Gebruik zelf een Microsoft Natural keyboard pro werkelijk een heerlijk beestje :) voor i-net en gamen.:P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

deze zou ik wel willen hebben...
weet alleen niet of die goed werkt met games... kewl is ie wel.

check www.datahand.com

• Bezulba
  • Laatst online: 20-08 13:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

kheb ook een ms natural.. en het bevalt mij prima :) oke mischien kan je dan de esdf combo niet meer doen maar ach wasd combo werkt ook en er zitten genoeg knoppen in de buurt voor zowel cs als q3 als dflw en je kan altijd de rest volgooien met onzin like say team i''m hit ofzo :)

blup

Verwijderd

Tsjaa als ik wil typen of knopjes indrukken [ik speel heel soms CS], dan is mijn toetsnebord daar extreem geschikt voor.

KOOP EEN KEYTRONIC! Dat zijn gewoon al jaren de beste toetsenborden ooit, je moet alleen wel wat ''slagkracht'' hebben. [redelijk zwaar] en de keys zijn wat rechthoekig. [Echt je duimen laten leunen op de spatiebalk gaat niet zo snel. ]

Anders zou ik zeggen, loop FF een Office Centre binnen of een andere winkel waar keyboards altijd open en bloot staan. Ga daar FF denkbeeldig je game op spelen en kooop hem dan bij de goedkoopste >:).
[Zo''n Natural Pro keyboard typt heel lekker, maar of je er ook lekker op game-et] dat weet ik niet!]

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Wel eens cherry geprobeerd, die zijn lekker zacht man

Verwijderd

Ik heb van m''n pa een Dell toetsenbord geronseld. Klikt lekker als je toetsen indrukt maar is absoluut niet zwaar. Ik zou nooit mijn toetsenbord wegdoen

Dus, niet zomaar een merk-toetsenbord kopen (als je dat wel dot, koop dan een Logitech), maar effe kijken naar een DELL (ook bekend, maar de toetsenborden niet)

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
acer 6511-PA
25 piek bij MyCom

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Microsoft Internet Keyboard Pro.

Lekkere zachte aanslag :).
Natural-keyboards vind ik wel prettig voor m''n polsen op zich, maar ik ga er zo langzaam van typen :(.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

mijn logitech cordless deskop pro zetje bevalt prima ook het toetsen bord

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 13:17 schreef kram het volgende:
mijn logitech cordless deskop pro zetje bevalt prima ook het toetsen bord
Ik heb ook zo''n setje gehad, zeer frustrerend in spellen. :(
Blijft zo''n toets hangen en win je bijvoorbeeld niet in een race spel. Nee ik heb gewoon een Keytronic ergoforce keyboard en dat voldoet goed.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:22

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb zelf een Cherry G38 (of was het G83?) en die is erg prettig in gebruik, zowel voor het langere typewerk (werkstukken dus) als voor games... reageert erg lekker en de toetsen maken geen irritante geluiden... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Erg persoonlijk:

Ik vind een Compaq toetsenbordje wel lekker typen. Die bv bij een Proliant server zit.

Of een Siemens toetsenbordje.

Verwijderd

CHERRY!!!!!!

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Op woensdag 07 maart 2001 17:04 schreef Slein het volgende:
Ga naar een kringloopwinkel en koop daar voor f1,50 een ECHT OUDERWETS hardclick toetsenbord, en een verloopstekkertje naar PS/2. Zo maken ze ze tegenwoordig niet meer. Zonder windows-toetsen. :9
(Voor de jeugd van tegenwoordig: een hardclick toetsenbord is een toetsenbord wat *klik* zegt als je op een toets drukt. Dus niet *bonk* of *blob* of *niks*. Hardclick wil niet perse zeggen dat je er loeihard op moet drukken, alleen dat je echt merkt dat een toets contact maakt. Ik ging er twee keer zo snel van typen :) ).
Keytronic maakt nog traditionele hardclick keyboards, wel ergonomisch, en toch "oude" kwaliteit.

Wel duur! :(

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Op vrijdag 09 maart 2001 13:42 schreef Brian Dickens het volgende:
Ik heb zelf een Cherry G38 (of was het G83?) en die is erg prettig in gebruik, zowel voor het langere typewerk (werkstukken dus) als voor games... reageert erg lekker en de toetsen maken geen irritante geluiden... :)
Ik heb ook een Cherry G83, ik vind dat echt zo''n fijn keyboard. Veel beter dan al die cheap ass toetsenbordjes, zoals de Mitsumi''s die ik eerder had. Dit is nu m''n 2e Cherry (en hij wordt vrij veel gebruikt) en ik heb voor m''n ouders ook zo''n zelfde Cherry G83 gekocht.
Voor mij de eerst komende tijd geen ander toetsenbord.
Heb ook wel es met een Micro$oft Natural keyboard gewerkt, maar wat zijn dat afgrijselijke dingen..

Maar ja, mijn smaak qua muizen is ook veranderd, was ik vroeger aan de bolle Microsoft Intellimuis (met bal en scrollwiel) en vond ik Logitech met de Pilot-mouse+ maar een klotemuis. Nu zit ik al een tijdje aan een Logitech Mouseman Optical, die ligt echt ook superfijn in de hand.

• riffey#4
  • Laatst online: 17:49

riffey#4

aka Beever#4

Ik heb een IBM (c)1985 (!) hardclick toetsenbord.
Typenummer (?)1391511. Hardclick, geen windows keys, en onverwoestbaar :P

Verwijderd

Keytronics zijn heerlijk, maar je moet wel enige kracht in je klauwen hebben :), maar het typt verrukkelijk... ook schietgeluiden trouwens, mijn moeke denkt dat ik telkens CS speel, ivm de tik/schot geluiden :)

Anders dat geile keyboard van Microsoft waarbij je klauwen zo apart staan, heerlijk... maar ik denk dat je dat niet kan bedienen met 1 hand ! [moet wel bij gamen!]

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Op woensdag 07 maart 2001 17:04 schreef Slein het volgende:
Ik heb hier nog bij een oude computer (P75) een erg degelijk Chicony toetsenbord liggen. Het is ook zo''n klik toetsenbord zonder Windows toetsen, met zelfs nog een XT-AT switch.. 8-)
Ach, hij hangt nu aan die P75, ik ben zwaar tevreden met m''n compacte Cherry bordjes. (dat oude Chicony toetsenbord is qua formaat groter dan m''n kastje.. Groot ende lomp dus :))

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
ik heb de logitech internet keyboard
die is echt VVVEEEETTTT relaxt
Heb ook die logitech is wreed relaxed.
heb ik ook en is heel relaxed met typen en relaxed met spelletjes

ik vind logitech gewoon fijn maar je moet het zelf proberen :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een of ander vaag merkloos toetsenbord van mycom, werkt erg goed IMHO.
Niet alleen voor internet maar ook voor gamen ( gebruik hem voor q3 ).

Kost bovendien niet erg duur ook >:) wat toch wel een groot voordeel is als student.

ht*p://www.mycom.nl/

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op dinsdag 06 maart 2001 20:06 schreef Crashman het volgende:
Er is al vaak een topic geweest over wat de beste gamer muizen zijn (boomslangs e.d.), maar wat zijn nou eigenlijk goede gaming toetsenborden?

Ik zelf hou meer van toetsen die echt terugveren. ik heb ook zo''n toetsenbord gehad met zo''n rubberen matje...na een half jaar bleven de toetsen gewoon vastplakken!

Ik ben op zoek naar zo''n goed toetsenbord. Suggesties? thanx! :)
LOL HAHAHA
dit is dus ipv je cola toetsenbord?
LOOL!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb dus net een flinke hoeveelheid C*ca-Cola op mijn toetsenbord gemorst en niet zo''n klein beetje ook. maar gelukkig kan ik nog typen zoals je ziet.
Straks wordt dat natuurlijk een plakboel....enige schoonmaaktips? (of moet ik bij het huisvrouwen-forum gaan )

btw...er is ook een beetje cola over mijn Razor boomslang 2000 gemorst ....nu maar hopen dat daar nix mee gebeurd!
hahahhahahah
ik heb lol!

• Ramon
  • Laatst online: 23:05
toetsenbord boeit echt niet. Ik heb een DEXXA van 39,- en ik frag evenveel als met mijn ouwe AT toetsenbord van TOMs (oid).

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

MS Natural Keyboard.
super relass vooral bij FPS (makkelijk in te delen)
en hij is super makkelijk schoon te maken je kan m eigenlijk niet vernielen door er iets als vola op te laten vallen en de toetsen zitten vast aan elkaargewoon water erdoorheen laten lopen hoef je ook niet alle toetsen goed te zetten

Imperfectionist.

Verwijderd

COMPAQ toetsenbord zonder windows toetsen >:)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:28
Heb er hier verschillende (Compaq, Tulip, Keytronic''s en MS) maar vind het Microsoft Internet Keyboard Pro het fijnst kwa aanslag (en ook kwa gamen geen problemen mee)

Flickr | Lego collectie

• Canon23
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

Niemand met een mooi blauwe(of groen rood geel oranje) target toetsenbord met zwarte knoppen??

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Pagina: 1