| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
welk merk heeft een goeie prijs/kwaliteit verhouding ?
weet iemand een merk of een site (voor vergelijking) ??
thanx
btw...kan ik beter een amd kopen dan een intel ?
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ze bestaan, maar dan wel de K6.Op maandag 05 maart 2001 21:43 schreef MGSNK het volgende:
amd in een laptop, HA, mag ik lachen, helaasdat duurt nog wel ff, die dingen worden namelijk te warm voor een laptop, tenzij je er ook mee wilt barbecuen
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
het is een systeem dat voornamelijk wordt gebruikt voor office e.d.
er zijn geen eisen speciaal voor games...
moet dus een intel hebben..
compac, toshiba of dell ?? wie bied ?
woon zelf in Rijssen (oosten)..
zijn niet veel shops in de buurt voor laptops e.d...moet ik naar een zaak alla dynabite of is die zaak te duur ?
misschien Vobis ?
ehm..wil niet zeuren.maar STEL er is iets met de laptop..ben ik hem 2 weken (of langer) kwijt aan de makro ?
kan de makro service leveren alla andere zaken ?
zit ook een restore cd bij,maar je kan ook makkelijk een ander os installeren, drivers zijn zo te downen. Daarnaast veel standaard hardware, dus weinig gezeik.
* DJSmiley heeft een Tecra 8100.
WinME erop gepleurd, alleen vga installeren, rest werkte prima met standaard windows drivers.
En dat lukt je niet bij elk merk
Verwijderd
http://www.kpn.com/br1/products/pc_show_prdlevels.jsp?c=ok&PCPrdOID=239799&PCCatOID=-8109
Toshiba Satellite 1730CDT
Mobile Intel Celeron processor, 650 MHz
64 MB werkgeheugen en 6 GB harde schijf
12,1-inch TFT-kleurenscherm
56k-modem
Windows Millennium en Works Suite 2000
FL 3999,- (in btw, btw)
Verwijderd
Toshiba heeft alleen kittelaar muis!Op maandag 05 maart 2001 21:55 schreef RenevdVeen het volgende:
Dell=Duur
Toshiba=Okay
Compaq=Compaq
Compaq heef absuurd slechte service
Dell is slim kopen wat je nodig hebt, niet de deur uit voor slappe verkoopverhalen door puistige verkopers, en is waar voor je geld. Geloof, ik heb geen aandelen maar wel ervaring.
Dell heeft zijn laptops 10% in prijs verlaagd vanaf 1 maart!
is dit wat ??
oeps..3000 (inc. btw)
alleen zijn dat K62''tjes
zijn er van Toshiba & compaq
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
Verwijderd
Standard Features Details
Notebook Chassis
12,1" TFT SVGA kleurenscherm (800*600)
Intel® 440BX AGP chipset
8MB ATi 2xAGP Rage Mobility M-1 3D videokaart
Geïntegreerde 16 bit 3D geluidskaart
IR port voor draadloze data-overdracht
Touchpad & pointing stick
AC Adapter
Smart Lithion Ion Batterij
+
Celly 700
128 MB Ram
5 GB HDD
Floppy
Modem 56 K
24X CD
ME+WORKS
Tassie..
En dat voor maar:
Prijs FL 3466.00 (excl. BTW) FL 4124.54 (incl. BTW)
scheer & Floppen ??
Verwijderd
On-Line kopen...Op maandag 05 maart 2001 22:07 schreef whitehouse het volgende:
moet ik nu nog een winkel vinden in de buurt die dell verkoopt..
scheer & Floppen ??
(pc-prive, dus niet online..)
Verwijderd
Ik zou toch echt voor minimaal een Intel Celly gaan en 128 MB RamOp maandag 05 maart 2001 22:00 schreef whitehouse het volgende:
Fujitsu-LiteLine 500?. - 500 MHz AMD K6-2 with 3Dnow! Technologie - 64 MB SDRAM memory - 5 GB hard disk - 12.1?? TFT display - 4/8 MB on board - 24 x CD-rom drive - 56K fax/modem - USB interface - PC-Card Slot - MS Windows 98 SE, MS Works Suite 2000, MS Encarta Grote Wereldatlas 2000 Winkler Prins, MS Autoroute Express Europe 2000 en Age of Empires II - Gratis Internettoegang via Talkline - 1 jaar pick up & return garantie + 1 jaar telefonische helpdesk
is dit wat ??
oeps..3000 (inc. btw)
Verwijderd
Wel eens van kopen via internet gehoord?Op maandag 05 maart 2001 22:18 schreef whitehouse het volgende:
waar kan ik dell kopen ??
Dell is zgn. direct seller zonder winkels. Jouw Laptop wordt, nadat je betaald hebt, in Ierland in elkaar geschroefd en per UPS naar je voordeur gestuurd, als je opendoet is ie van jouw. Prive of zakelijk dat zal hun een worst zijn.
maargoed..ben effe wezen snuffelen bij makro
e.a. ..en die dell doet het volgens mij heel goed !
denk dat het dell gaat worden !
thanx
Verwijderd
Zoals deze bijvoorbeeld:
http://www.compaq.com/smb/notebooks/100S/
Enne, inderdaad zakelijke laptop met een AMD proc.
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
koop in elk geval geen ACER, mijn vader heeft er een (een P120) en dat ding viel na 1.5 jaar al uit elkaar en na iets langer knalde het mobo nog eens na de bagger, wat weereens 1300 piek koste.
ik zelf zou een NEC nemen, NEC levert goede service en ze zijn nog niet eens een zo duur
grtz,
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
vet duur en de helft ligt ernaastOp zaterdag 05 mei 2001 23:47 schreef 4POX het volgende:
[afbeelding]Specificaties:
- Celeron 600Mhz processor
- 64Mb geheugen
- 10Gb Harddisk
- 12.1 SVGA TFT beeldscherm
- 8Mb video geheugen
- Extern diskette-station
- Externe CD-Rom speler
- 56k Modem
- LAN
- USB Mini mouse
- Li-Ion batterij
- Windows Millenium
- Incl. draagtas
3999,-
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
http://www.kinorama.nl/html/kinorama.cgi?Notebooks,1
of in Duitsland;
http://shop.mediamarkt.de/webapp/commerce/command/CategoryDisplay?cgmenbr=3016&cgrfnbr=3016
Specificaties: