[BC3] Arabisch toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Haaaaallo tweak(st)ers,

Mijn pa heb een arabische vriend en die heeft een nieuwe compu gekocht (helemaal in het Nederlands) hij kan prima nederlands enzo en werkt gewoon met win98se.

Maar nu kwam die op het ID om een arabisch toetsenbord te kopen zodat hij ook arabisch kan typen en printen. Want hij heeft nog altijd vrienden in Sudan waar hij mee correspondeert.

Mijn pa heb mij nou dus gevraagt dit op te lossen en ik zoek een oplossing via jullie :P Iemand tips?

Ik dacht zelf aan een dual boot ofzo, 1x win98se NL en 1x win98SE Arabisch... maar ja, dat word een dure grap dat begrijp je.

Iemand?

MZzzzls! en bedankt.

Verwijderd

Je kan toch gewoon ff een extra taal in windows installeren en dan prik je ff dat arabische toetsenbord erin als je dat nodig hebt.

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Je kan toch gewoon ff een extra taal in windows installeren en dan prik je ff dat arabische toetsenbord erin als je dat nodig hebt.
Bijna goed , volgens mij krijg je dan toch een probleem aangezien arabisch een compleet andere tekenset gebruikt dan jij en ik ( andere letter tekens ).
Correct me if i''m wrong maar met je fonts heeft dat geloof ik iets te maken ..
Ik weet wel zeker dat je wat in je Office zal moeten aanpassen ik heb namelijk een keer voor een stichting die veel met turken werkte een p.c. van turks voorzien en dan moet je de als extra de proofing tools installeren om de juiste lettertekens (fonts ) en spelling controle te krijgen + je moet inderdaad het verhaaltje doen wat mijn voorganger al zei n.l. je toetsenbord layout en taal juist instellen in windows zelf ..

Sucses

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Verwijderd

ik ben ook op zoek naar zo''n toetsenbordje, maar waar kun je die kopen?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

In Utrecht zit op de Amsterdamsestraatweg een zaak; Arabiaware (ik geloof dat het iets anders heet; Arabiaware zit nog wel in de naam)
Die verkopen "vreemd"talige software en toetsenborden.
http://www.arabiaware.com/

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:16
jaaaaaaaaa, en ik woon er 50 meter vandaan!!!

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

volgens mij gewoon die extra taal installeren, want 2x win 98 op 1 pc gaat volgens mij niet.
Maar ik weet het niet zeker.

En die extra taal is in ieder geval sneller te installeren

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
en je moet al die fonts halen en zo maar dat staat op de site van Microsoft

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:55
* DJSmiley heeft Win98 SE Arabisch ergens liggen..

tyfuspakket, moet je alles van rechts af intikke :r

HEEL fijn als je dan een driver conflict hebt (maar heb t wel kunnen oplossen!)

terwijl ik geen woord arabisch kan :)
Pagina: 1