Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Weer problemen met d3d in UT!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk vandaag UT te pakken (import), wordt keer d3d niet gedetecteerd.
Vervolgens heb ik het nog met "show all devices" geprobeerd, maar dan loopt hij vast tijdens het laden bij precashen.
Ik heb een asusp3b-f en een 3dprophet, de laatste heb ik gebruikt met de Guillemot 3.53 en 3.62 drivers maar dat gaf geen resultaat, ook heb ik al gestoeid met agp aperture size zoals in forums in de states
werd geopperd maar dat hielp ook niet :(
OpenGL tenslotte werkt wel (matig met corrupte textures en is vrij traag).
De demo liep verdomme als een trein en dan krijg je nu dit?
Iemand een oplossing of gaan we weer aan een serie patches beginnen?

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
wil je je gforce ruilen tegen mijn g400 :) ?
No probs met ut! :7

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-10 11:07

Ridge

From the Bold & the Beauti

Neem nou maar een Voodoo3 dan ben je overal vanaf. 60fps 1024*768 :)

Voodoo3 RULEZ

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al zij, de demo draaide in d3d als een tiet, dus ik zal wel weer een patch af moeten wachten.
Dan maar even eerst OpFor spelen :)

Verwijderd

Topicstarter
Na vele forums in de states afgelopen te zijn heb ik de oplossing gevonden, ik heb m'n virtuele geheugen op 300 mb gezet en met de Cachesettings(van UT) in het advanced menu geklooid en voila, le d3d :)
Dit heb ik ook moeten doen om Wheel of time goed aan de praat te krijgen.
Het lijkt erop of d3d mode van de
(UT)Unrealengine nog verre van optimaal is, maar als het eenmaal draait ziet het er :9 uit.

Verwijderd

Vreemd, ik heb absoluut geen problemen in d3d, met Wheel of Time wel, maar dat was de demo.

Verwijderd

De UTdemo loopt heerlijk snel
maar die van wheel of time is zelfs op 640x480 niet vooruit te branden. (met een tnt2u op een celeron333@416)

Alleen nu heb ik vandaag win98se er opnieuw opgegooid, en de detonator 3.53 ipv m'n standaard asus drivers geinstalleerd, en nu hangt de utdemo zichtzelf af en toe gewoon helemaal op

echt heeeeeeeeel vaag.
Pagina: 1