PSN: mug_8pm
Hallo Allemaal,
Ik heb in mijn apparaatbeheer van Win2k er opeens een "WAN-minipoort (IP) #2" bijgekregen, er staat een geel uitroeptekentje bij dus dat zegt wel genoeg lijkt mij. Het irritante is, dat dit ding flipt op de Netwerkkaart van mijn Kabelmodem.
Vanaf dat ik kabelmodem heb (7 maanden) heb ik dat ding nog nooit gezien, als ik ''m wil verwijderen geeft ie de foutmelding: "Kan het apparaat niet verwijderen, Het apparaat is mogelijk nodig voor het starten van de computer"
Hoe krijg ik dit ###### ding weg?
Ik heb in mijn apparaatbeheer van Win2k er opeens een "WAN-minipoort (IP) #2" bijgekregen, er staat een geel uitroeptekentje bij dus dat zegt wel genoeg lijkt mij. Het irritante is, dat dit ding flipt op de Netwerkkaart van mijn Kabelmodem.
Vanaf dat ik kabelmodem heb (7 maanden) heb ik dat ding nog nooit gezien, als ik ''m wil verwijderen geeft ie de foutmelding: "Kan het apparaat niet verwijderen, Het apparaat is mogelijk nodig voor het starten van de computer"
Hoe krijg ik dit ###### ding weg?
20*350ZO45°
Verwijderd
bij mij welOp dinsdag 27 februari 2001 09:06 schreef Muggie het volgende:
Had een WAN miniport niet te maken met een ISDN-adapter ?
Verwijderd
Hier dus hetzelfde probleem. Ik kan ''m ook niet verwijderen en weet niet goed wat ik ermee aanmoet.
Die #2 komt waarschijnlijk doordat ik een andere nwcard erin heb gezet.
Verder heeft het niets met ISDN te maken.
Wie o wie heeft nog meer dit probleem de kop ingedrukt?
Alvast bedankt.
Die #2 komt waarschijnlijk doordat ik een andere nwcard erin heb gezet.
Verder heeft het niets met ISDN te maken.
Wie o wie heeft nog meer dit probleem de kop ingedrukt?
Alvast bedankt.
Kijk eens in ''t Configuratiescherm bij "Netwerk". Misschien dat ie daar bij staat als externe-toegangadapter of TCP/IP-protocol. Als dat zo is kun je ''m daar misschien wel verwijderen en dan vervolgens ook uit je apparatenbeheer halen. Ik dacht namelijk ook dat ''t iets met ISDN te maken had.
Pagina: 1