[BC3] NoRRoD Computers

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:46

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
bij NoRRoD zijn ze ook weer leuk bezig, eerst geven ze je een 40 GB 5400 RPM mee, met bad clusters. Oké dan kan gebeuren.
Dan bel je op van kan ik hem omwisselen voor een nieuwe 5400 RPM Maxtor. Nee, die hebben we niet meer, die krijgen we niet we bestellen niet op merk. We hebben alleen Samsung. Nou die Samsung zooi hoef ik niet, ze hebben enorm slechte service dat samsung.

Toen kwam ik op het idee, om dan maar een 7200 RPM 40 GB Maxtor aan te schaffen. dus oke ff bellen naar die jongens van Norrod
"JA meneer die hebben we op voorraad!" Nou ikke YOEPIE ze hebben eens wat op voorraad!

Kom ik daaro bij Norrod, na 30 minuten op de stoep staan wachten, het is er zaterdags net een afhaal Chinees zo druk! Maar goed...en dan zeggen ze dood leuk: "ja eehhh ehhh ehhhehhhe ehhhh die hebben we NIET!

AHHHHHHHHHHHHH! ik word gek van dat slome gedoe! :( :'( :r |:(

/dev/null

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:19
ach... ik ben er al 4x geweesd voor notebook geheugen. 128mb.

3e keer hadden ze het eidelijk [ik had het maar besteld] dus ik er thuis inzetten. doet het niet. ik daar weer heen. ik naar de technische dienst [gelukkig maar een half uur in de rij staan ipv een uur in de gewone winkel] kreeg die eikel mn toetsenbordje er niet af. dus hij grof geschut ophalen. ik pak een tangetje van de toonbank. en klik. er af voordat hij er met een dikke schroevendraaier op gaat hameren. blijkt het dimmetje kapot te zijn. hebben ze natuurlijk gene nieuwe. die dingen bestellen ze geloof ik per 3 ofzo. waarvan 2 kapotte. dan is het weer een week wachten. ik ben er nu al meer dan een maand mee bezig. ik bestel ook niet. ik bel gewoon elke week een paar keer naar de verkooplijn of ze nog hebben hier in groningen. tis altijd "nee.." wanneer dan weer? "volgende week ofzo"

ik baal er echt van dat het de enige computerwinkel in groningen is met so-dimms

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Destruction

(ex-)Automonteur

( dit is een jaar geleden )

Jah ik heb hier een celeron 433 van NoRRoD , hebben ze daar zelf in die winkel in mekaar gezet , ik haal hem thuis open ( er moest nog een videokaart , netwerkkaart en geluidskaart in ) , en wat zie ik ?

1. Het moederbord zat er scheef in
2. De schijf zat verrot aangesloten ,
3. De schijf ( 8,4GB maxtor ) had ook bad sectors .

En zo kan ik nog uuuuuuren doorgaan
NoRRoD heeft voor mij echt afgedaan .

En dit nadat ze mij hadden opgelicht met deze bak ( ik wou daar toen een pI166 laten maken , zeggen ze doodleuk dat ie om zeep is als ik hem kom ophalen , probeer ik als ik die nieuwe net een maand heb ander geheugen in die bak , doet ie het WEL , GVD )

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Ga lekker naar Asci als je in Groningen woont. Helaas niet altijd voorraad maar wel service. En tenminste normale wachttijden in de winkel.:)

• dizzytal
  • Niet online
Norrod?? heb ik maar een "woord" voor...

:r:r:r:r:r:r:r:r

Bijna alleen maar slechte ervaringen (fil. Zwolle) Staan wat ventjes van +/- 16 oid achter de toonbank die niet weten waar ze het over hebben.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

:)
/no spam mode
Ik hoor hier weer wat potentiële informatique klanten.
/no spam mode

(tevreden Informatique klant :) )

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Comptechworld rulez :)

• MicHELLo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03-2025

MicHELLo

Mahna mana......tuuu tuu tu tu

Wel wat zielig om hier je frustraties te posten over NoRRoD, dat mag je de volgende keer wel bij Pricewatch doen 8-)

Wat zou er eens gebeuren als er allemaal mensen hun goede ervaringen gingen posten i.p.v van een bedrijf op deze manier zwart te maken? :?

Als je je echt zoerg verveeld, ga dan maar eens een keer posten hoe slecht het eten was dat je bij de afhaalchinees hebt gehaald....sjeeses, get a life! :(

UNOX, the worst operating system

• Woef
  • Niet online
Op zaterdag 24 februari 2001 23:14 schreef MicHELLo het volgende:
Wel wat zielig om hier je frustraties te posten over NoRRoD, dat mag je de volgende keer wel bij Pricewatch doen 8-)

Wat zou er eens gebeuren als er allemaal mensen hun goede ervaringen gingen posten i.p.v van een bedrijf op deze manier zwart te maken? :?

Als je je echt zoerg verveeld, ga dan maar eens een keer posten hoe slecht het eten was dat je bij de afhaalchinees hebt gehaald....sjeeses, get a life! :(
shop survey zul je bedoelen?

• Martinus_E
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Op zaterdag 24 februari 2001 23:14 schreef MicHELLo het volgende:

Je hebt zeker een bijbaantje bij NORROD? :)

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

• slacksoff
ik ben het helemaal met klaaz eens. als je eenmaal bij asci bent langsgeweesd hoef je niet meer naar en ander.

ik had daar zon switchbox gehaald om 2 pv''s op 1 keyboard/muis/monitor te draaien. dus ik uitproberen [met alle kabels] vette schaduwforming op mn beeld. ik 2 vga kabels ingeruild voor doordere. nog steeds van die schaduwforming. ik mocht gewoon het hele zaakje terugbrengen. en ze gingen daar ook niet onvriendelijk doen zoals nog weleens bij norrod gebeurd. alleen de prijzen zijn nog wel eens wat hoog. [vergeleken met die grotere winkels hier, norrod en funprice dus]

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

NoRRoD , breek mie de bek nie op''m :)

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• klaaz
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Hoogte prijzen valt wel mee als je in acht neemt dat ze inderdaad niet moeilijk doen en graag willen helpen. Wel eens een PC samengesteld uit onderdelen van verschillende winkels?? Doe ik echt niet meer hoor.... Wellicht een speciaal onderdeeltje wat Asci niet snel kan leveren maar verder niet. Desondanks hebben ze me wel eens spontaan helpen zoeken in de winkel waar het probleem lag van een niet startende PC. En ze zijn alleen maar duur met onderdelen die niet op de standaard prijslijst staan.

En trouwens: Ik heb ook heel goede ervaringen met Norrod. :) Al moet ik zeggen dat ik er lang niet geweest ben (Groningen) ivm de parkeer problematiek en de lange wachttijden.

MicHELLo heeft wel gelijk: dit hoort in de survey thuis

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Maar ehhh opzich nooit echt problemen gehad met NoRROD maar, ze doen een beetje langzaam aan heb ik het idee. Bestellingen duren altijd langer, dan ze tegen je zeggen.

Maar verder prima winkel :)

/dev/null

• slacksoff
inderdaad. als je er op het goede tijdstip komt [als het niet zo ontiegelijk druk is dus] is het best een relaxte winkel hoor. iedereen komt er natuurlijk voor de lage prijzen. en daarom is vaak de hele boel uitverkocht. [mijn geliefde so-dimms in elk geval] :'(

Verwijderd

Als het bij een computerzaak druk is, kan het nooit een slechte zaak zijn.
Je moet dan eventuele missers die jouw dan net moeten treffen wel als incidenteel zien.

Als je bij NoRRoD koopt moet je zelf je bak bouwen.

Verwijderd

Norrod sucks!! Big time.
Here in Leeuwarden they have changed their policy and have gone from service to "shitzoi" for the client.

When they were still small (now they are expanding very much and selling a lot) they were the most friendly people to do business with (for me at least). Now try going to them with a "defekt" part and they will say to you:

"Sorry we have to take it in for testing and it will take some days...bla.bla.bla...".

In the past (recent past) they used to REPLACE whatever you brought back (of course with garantie), especially if you it was less than 6 months old. Now it is different. They will not replace anything anymore!! They first want to test it themselves.

And you call that service? I DON''T. I mean when it is obvious something is not right and they still make stories... come one zeg!!

Anyway I have more stories if you are interested. Do you know why Norrod is so cheap? Well, most of their components ARE FAULTY - just in case you missed it.

Cheers people. (I am smoking!!)

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08-2025
De pa van een tafeltennismate van me heb een duron 700 besteld met 40 gig 5400. Ze kregen een duron 700 met alle pinnetjes krom mee en een 20 gig 5400 mee. Toen zijn ze trug gegaan en hebben nieuwe meegekregen, bleek dat er nog een paar pinnetjes scheef waren. die heb ik toen ff rechtgezet en toen wassie toch nog goed. Ohja ze hadden ook nog een processor cooler vergeten mee te geven

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
De probleempjes/foutjes bij Norrod zouden opgelost worden als ze eens wat meer personeel hadden, en wat meer vooraad, en een ruimere winkel. Dat zou ut een perfecte winkel zijn. Ze werken vaak langs elkaar heen, door de drukte waarschijnlijk. Maarja...het is er tenslotte niet voor niets zo druk. Als je iets wil kopen daaro, dan moet je er gewoon rekening mee houden, dat je enige dagen voordat je het wil gaan aanschaffen, even moet bellen en reserveren :) De prijzen zijn bij wel zeer
relaxed, en doen absoluut niet moeilijk als er wat kapoet is of als je iets wil ruilen.

/dev/null

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:34
Op zondag 25 februari 2001 08:42 schreef slacksoff het volgende:
ik ben het helemaal met klaaz eens. als je eenmaal bij asci bent langsgeweesd hoef je niet meer naar en ander.
Alleen jammer dat ze pas +/- 2 jaar later reageren op je mailtje als je een probleem met je hardware mailt :7

• SaURoN
  • Niet online
Wat hitman al zei ja, maar ik heb wel nieuw geheugen gekregen toen ik er weer heen ging omdat ik dat geheugen, "aanstoote >:)".
Krege nieuwe mee zonder dat ik een bon had (kwam helemaal niet bij hun vandaan d8ik)
Dus wel goed goedmakertje

Verwijderd

Bij Zwolle suckt het misschien, maar hier in Groningen is het toch echt perfect allemaal!

Tja, de wachttijden mogen idd wel wat minder.

Verwijderd

man koop gewoon bij DVC ze houden je altijd op de hoogte en alles is er snel

lekkere prijzen ook nog alleen 25 piek rembours maar das NP voor die service
kapot? onder rembours terug en je krijgt een nieuwe

Verwijderd

Wat verwachten jullie nou. Ze maken daar op de onderdelen maar 10% marge. Voordat geld kan je niet ook nog eens een toppie service leveren. Je gaat naar Norrod puur voor de prijs.Wil je meer service en door "volwassenen" geholpen worden dan zul je naar een andere shop moeten en je knip trekken. Het moet toch ergens uit de lengte of de breedte komen. BTW laten we met z''n allen voortaan dit soort topic''s in de Shop Survey zetten.

• LoneGunman
  • Niet online
Ik zit hier nog met een reepje 128 MB RAM, waar maar 64 van herkend wordt......Maandag ff (weer!!) bij NorroD langs....:(

Verwijderd

EVL:

Replacing parts that do not work is called BASIC SERVICE and here in Leeuwarden they will say they have to test them first! Well, we are talking about the very basics of service.

If a shop cannot offer that - I don''t care how low their prices are - as I said in my first post some time ago they had a different policy and used to replace your defect stuff immediately.

Now that they are growing they have done what every shop has done going through this process:
THEY HAVE BECOME MORE ARROGANT. They have lots of clients because they are cheap - NOT BECAUSE THEY ARE GOOD.

Cheers.
:)

Verwijderd

evl, don''t talk shit.
Ze hebben echt wel een iets hogere marge dan 10%, ga dr vanuit dat ze per dag gemiddeld 20-25% marge maken.
Maken ze echt 10% marge, dan is de inkoopafdeling daar toch echt heel fout bezig

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Op zondag 25 februari 2001 19:06 schreef evl het volgende:
Wat verwachten jullie nou. Ze maken daar op de onderdelen maar 10% marge.
10%??? geloof je het zelf wel?
Zullen we er 25 tot 30% van maken, je moest eens weten wat de inkoop prijs is van dat spul, dat is lager dan je denkt. Anders zouden ze echt niet kapot SDram geheugen de prullenbak in donderen, als het inkoop bv. 90 piek zou kosten. er zijn namelijk btw behoorlijk wat geheugen kapot, van wat ze inkopen. Dus het lijkt me eerlijk gezegt zeer sterk dat ze er maar 10% winst op maakten.

/dev/null

Verwijderd

Ja ik weet heel goed wat de inkoop prijzen zijn. Het is mijn werk. Tuurlijk basis service mag je verwachten. Maar dit is ook een erg ruim begrip. Als iets echt stuk is binnen een korte termijn (zeg 2 weken) dan zou het artikel onmiddelijk vervangen moeten worden mits het niet de klant zijn schuld is. Helaas worden hardware leveranciers steeds vaker geconfronteerd met mensen die terwijl ze geen of niet genoeg verstand van zaken hebben zelf in pc''s gaan zitten hobbieen. Of de producten gebruiken op een manier waar ze niet voor bedoelt zijn b.v. TB800@1250 om maar wat te noemen. Dit is zeer zeker geen verwijt aan het adres van welke tweaker dan ook. Maar je weet van te voren waar je aan begint. Bottomline is natuurloijk dat je van een product wat je koopt zou moeten mogen verwachten dat het goed werkt. Maar er zijn helaas toch een aantal gebruikers die misbruik maken van het begrip garantie.

Verwijderd

Ik bestel normaal al mijn hardware bij norrod, en heb eigenlijk nog nooit 1 probleem gehad met die lui.
Wat ik alleen enorm klote van die zaak vind is dat ze een heel klein assortiment hebben. En als je een HD koopt staat er alleen maar 40 gb 7200. Wat?? Maxtor, Seagate, Samsung???
En dit is ook zo bij bijvoorbeeld een Bigtower. Bigtower 300 watt STD. Dan weet je nog niks. FOTO!!!!
Ze zijn over het algemeen wel goedkoop. Dat is een voordeel. *D

Verwijderd

bestel er een pc en ze zeggen levertijd 3 weken.
zeg maar gersut 5 weken....
maar dan heb je wel GOEIE apparatuur, Jongesn latern we eerlijk zijn Norrod is niet slecht :):)

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Je hoord ook niemand zeggen dan Norrod slecht is, en ze zijn ook absoluut NIET slecht. Ze leveren goede hardware.

alleen in de besteltijd en de service laten ze vaak wel es een paar steken vallen, terwijl dat helemaal niet hoeft, daar hebben we het over :)

/dev/null

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Het probleem met veel computerzaakjes is dat ze toch wel hun handel verkopen. Iedereen wil een computer. De service is vaak slecht. Voor echte service moet je naar Scheer en Foppen o.i.d. Maar daar hebben ze weer niet de beste PC''s |:(

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Lordy-79 ; werk jij hier in zwolle bij NoRRoD ?

Zoja : Wie heeft toen de pI166MMX na gekeken die binnen kwam op naam van e.pierik ?

Die vent kan er geen zak van. :r

Verwijderd

Het merk van hardeschijven en geheugen wisselt bij Norrod. Daarom zetten ze geen merk erbij. Ze kijken gewoon wat ze opdat moment het goedkoopst in kunnen kopen om hun producten goedkoop te kunnen blijven aanbieden. Geheugen is meestal merk Toki Toki. Daarom cheap.

• X1pheR
  • Laatst online: 12-11-2025
Das nou een leuke topic dit :) Die NoRRoD lui zijn vet achterlijk, gehaaid, onbekwaam, egocentrisch, etc... :(
Ik heb er genoeg slechte ervaring mee (gehad ook)!

Vroeger toen ik er nog niet zoveel van wist en de computer gewoon inelkaar liet zetten waren er F*CKING ALTIJD problemen. Heb er totaal toen 2 gehad daarvandaan omdat m''n moeder altijd alles bij één computerwinkel wou hebben. Noem het maar op en ik had het probleem wel. Defecte hardware, losse schroefjes in de kast, losse connectors/kabels, etc... Die 2 comps moesten ook altijd terug voor reparatie wat dan ook nog eens elke keer minimaal 2 weken duurde. Altijd gezeik.

Nog een verhaaltje :) Heb ook een keer gehad dat m''n brander kapot was en heb hem dus WEER ter reparatie gebracht. Hadden ze verdomme Nero erop geinstalleerd en alle software dat op m''n HD''s stonden op CD''s voor hunzelf gebrand. Kon het zien aan een bestand dat Nero aanmaakt waarin alle brandinformatie staat zeg maar.

En nog een verhaaltje :) Heb er eens een keer een 3Com kaartje gekocht vanwege Chello internet. Er was nog maar één van in voorraad. Ik thuis testen maar nee hoor, defect!!! Ik terug en m''n geld terug. Kom ik 10 minuten later terwijl ik door de stad liep een maatje tegen die dezelfde kaart moest hebben alleen niemand had hem meer. Norrod had er nog wel één maar die was dus defect (van mij). Hij wou toch proberen en wij gingen naar Norrod. Ik kwam daar dus met hem een kwartiertje nadat ik er was geweest en ineens hadden ze nog één in voorraad!!!!! Get what I mean!? Die flikkers hadden gewoon een defect product weer teruggelegt wat ze volgens mij f*cking altijd doen.

Laatste verhaaltje :P
Wou een Iiyama 22" monitor halen maar was alleen in Leeuwarden te koop bij Norrod. Ik wou zo''n groot ding niet over internet kopen dus heb ik daar maar gehaald. Kom ik thuis, aansluiten, gamen, etc... De volgende dag wijst mijn vriendin mij ineens op vreemde, kleine verticale lijnen terwijl er alleen maar 2 horizontale mogen zijn! Ook zagen we ineens dat de beeldbuis was aangetast. Allemaal kleine vlekken en shit. Dus ik terug! Moesten ze hem eerst testen, want ze geloofden me volgens mij niet. Ik had niet veel tijd dus ben later die middag teruggekomen. Ik kon de monitor weer meenemen want er mankeerde nix aan. Ik op alle problemen wijzen maar dat hoort zo of het was er volgens hun niet. Vette eikels. Ff tussendoor trouwens. Ik had al een paar dagen geleden gebeld en verteld dat hij defect was en ze zouden een nieuwe bestellen en zodra hij binnen was zouden ze me bellen en kon ik hem gelijk omruilen zonder problemen. Dat zeiden ze tenminste! In ieder geval. Er stond voorin de winkel dus al een monitor met een briefje erop waar mijn naam op stond. Dus dat zei ik ook dat dat mij aan de telefoon was verteld (dat ik hem gelijk kon meenemen). Nee! Er mankeerde nix aan dus dat hoefde niet. Ik dus zeggen dat ze wouden beweren dat ik hier stond te liegen of zo. Er mankeerde wel degelijk iets aan. Toen zei ik dus maar geld terug. Na wat zeiken kon dat dan wel. Maar mijn vriendin werd er ook pissed van dus die zei dat als ik mijn geld terug zou krijgen ik ook gewoon die andere monitor die voorin de winkel voor mij klaar stond kon kopen :) slimme meid :). NEE DAT KON NIET! In theorie wel maar dan zou ik daar dezelfde problemen mee hebben volgens hem. Hoezo zei ik? Nou, met deze monitor mankeerd nix en daar heb je problemen mee volgens jezelf dus dan ook met die andere omdat daar ook nix aan mankeerd. What the fuck is dat nou weer?! Maar uiteindelijk wou hij dat dan wel doen. Dus klaar, doe maar zei ik. Kom op met die andere monitor. NEE! Dan moest ik eerst 50 piek onderzoekkosten betalen omdat hun hem die middag hebben nagekeken. Wat een bullshit! Ik zou hem immers gelijk omruilen maar hun wouden dat ding eerst testen, bla bla bla... Toen kwam mijn vriendin weer in aktie :) en zei dat ik ok gewoon het geld terug zou kunnen nemen en volgende week die andere monitor kopen. Dan zou hij er misschien wel niet meer zijn (sarcastisch gezegd) zei hij. Dus met andere woorden ik zou hem niet meekrijgen. Opdonderden met dat gelul. Ik heb dus maar mijn geld teruggevraagd en geen f*cking 50 piek betaald. Dat kan hij in z''n reet steken. En vervolgens maar toch dat ding via internet besteld en nu sinds vorige week thuis gekregen.

Oh, reminds me :) M''n moeder (hoe eigenwijs ze ook is) heeft dus een ATi Xpert 2000 Pro 16Mb kaartje voor haar computer daar nog gekocht een paar dagen geleden en was ook niet goed. Ja ik moest het er maar inzetten :). Zij heeft hem teruggebracht en wat krijgt ze terug? Dezelfde kaart alleen dan met maar 8Mb erop en nix gezegt!!!!!!!!!!!!! Vieze vuile klootzakken dat ze zijn. Één deze dagen zal ik zelf dus wel ff teruggaan met dat kaartje en die stomme flikkers de waarheid vertellen. Don''t fuck with my mom! >:)

Zal jullie op de hoogte houden :) Kijk trouwens ook maar eens achterin bij hun. Daar staan altijd, maar dan ook altijd 1001 computers ter reparatie. Altijd bomvol daar! Zegt allemaal wel zo''n beetje genoeg wat Norrod inhoud toch? *sigh*

Out of order...

Verwijderd

Ik bedoel ook niet dat er standaard op alle producten 10% zit. Maar ga maar eens kijken naar de producten die de meeste mensen als criteria zien om een winkel het predicaat goedkoop te geven. Proc''s, Mem, Videoplank, Hdd. Zorg dan eens dat je werkelijke inkoopprijzen neemt als je daar toegang tot hebt. Pak nu je zakjappaner en toetsen maar. Je zult versteld staan. Dat is ook de tactiek van dit soort winkels. BTW jouw Funpriceje is ook zo''n aparte zaak. Een paar super scherpe aanbiedingen maar als je er komt.... Nee meneer uitverkocht maar ik heb wel deze 100 piek duurder maar ja.

De rest van dit afzeik topic mag wat mij betreft worden voorgezet in de Shop Survey.

Overigens elke zaak heeft wel wat. Je ken toch niet iedereen happy houden

Toedels

• nadd
  • Laatst online: 18-08 16:22
voordat ik begin ik werkn iet bij norrod

maar toch heb ik geen slechte ervaringen met deze winkel ik heb vaak zat defecte hardware gehad en nooit problemen met omruilen, altijd op dezelfde dag zonder gezeur iets nieuws mee, zelf gewoon goed opletten of je wel dat mee krijgt waar je om vraagt, en met harde shcijven en dergelijke het is inderdaad irritant dat je nooit van tevoren weet welk merk het is, als zij het niet hebben ga ik wel naar funprice of asci.
Maar voor Norrod is het ook een economische noodzakelijkheid om een kleine voorraad aan te houden en een hoge doorvoersnelheid ze kopen altijd kleine hoeveelheden voorraad in om niet kwetsbaar te zijn voor prijsschommelingen. Apple is trouwens een keer bijna failliet gegaan door zelf voorraden aan te houden.

Verwijderd

ok opzich heb ik veel goede ervaringen met de norrod, maar dit wou ik toch ff kwijt.
Ik heb een paar weken geleden een compleet systeem gekocht bij norrod groningen: asus a7v+ asus v7700 pure + tbird900+ 256 mbram etc. :9~
Al na 2 dagen hing mijn complete systeem afijn! :Z Ik van alles proberen heb 2 keer windows 2000 erop gehad, 1 keer windows me, een keer zelfs 98. maar elke keer binnen een paar minuten "bevroor mijn beeld" geen blauw scherm ofszo, maar ik kon gewoon mijn muis niet meer bewegen. IK nog meer proberen, wat vrienden erbij gehaald die er wat meer verstand van hebben, beetje in de bios dingen verandert, verschillende drivers geprobeer etc. na een paar dagen had ik het helemaal gehad |:(. Bios instellingen weeer terug en hele bak terug naar de norrod gebracht. Ik koop een systeem van zo''n 4000 piek dan mogen zij het ook oplossen dacht ik :)Na een paar dagen ga ik er ff langs om te checken hoe het met hem gaat. Norrodgast: "we zijn er nu net mee bezig, en we denken dat het aan de netwerk kaart ligt!" Nou zal wel dacht ik, die heeft wel eens vaker een probleem gegeven, maar dat hij daarna zo in blijft hangen. Maar goed, 2 dagen later systeempje weer opgehaald. Ik vraag nogmaals wat was er nou aan de hand,. Norrodgast: Biosinstellingen stond niet goed" Hij had er 2 veranderd : geheugen timesetting en nog 1( kan ik ff niet opkomen) Goed, thuisgekomen bekijk ik mijn comp is goed en wat blijkt: zit er een nieuwe voeding |:( |:( !!!!!!!
Ze wilden dus gewoon niet toegeven dat ze er de eerste keer een brakke voeding in gedaan hadden en dachten waarschijnlijk merkt die gozer dat toch niet. Maar dat ging dus ff mooi niet door. >:)
Maar goed, hij loopt nu als een trein , dus ik mag ook eigenlijk niet klagen :)

• ReseTTim
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

jonge bij mij uit de klas had daar wat besteld (complete pc) via internet omdat hij mycom waarhij eerst alles besteld had veel duurder vond dan norrod. dus hij d8 kom laat ik het daar bestellen, hij heeft nooit iets van hun gehoord en heeft het systeem bij mycom gekocht gevolg het systeem was weer wat goedkoper :).

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Iets verder, op het damsterdiep zit UPDATE,

als ik jullie zo allemaal hoor hou ik even daar naar binnenstappen, 1 minuut verder fietsen.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 25 februari 2001 19:44 schreef The-ZeroCool het volgende:
bestel er een pc en ze zeggen levertijd 3 weken.
zeg maar gersut 5 weken....
maar dan heb je wel GOEIE apparatuur, Jongesn latern we eerlijk zijn Norrod is niet slecht :):)
Tegen mij zeiden ze 2 weken , nou , na 2 weken belde ik ze op , nee hij was er nog niet .

gaat me pa er na 3 weken heen " jah sorry die 6,4 GB ( wat ik er eerst in zou krijgen ) is niet meer leverbaar , me pa : en dan neem je niet eens de moeite om ff te BELLEN ?

Dit is dus maar een voorbeeld , na 8 weken kon ik eindelijk mijn compu komen halen , en thuis ontdekte ik dus dat het MOBO er scheef in zat ,

nou als een EXPERT die in mekaar heeft gezet , dan kan een jochie van 3 jr. dat nog beter

( Maar dan moet je zelf ff de voeding aansluiten :P )

• Sangurash
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:21

Sangurash

Are u talkin' to I.R.?

Norrod, dat is de enige zaak waar ik nog koop en inderdaad ze hebben een beroerde voorraad maar de service is ultiem, laatst had een klasgenoot van mij zijn athlon 800 ge-oced BOEM alles stuk mobo en cpu, ging naar norrod na wat zeuren kreeg ie een nieuwe mobo en cpu geen 800 nee die was op, dus kreeg ie een 850 (lol)!!!*D
Dat zie je bij geen andere zaak, hooguit krijg je een waardebon die je moet besteden in de zaak zelf. Dus go Norrod or suffer (als het niet werkt)

MAAR het zijn dozenschuivers dus koop er alleen onderdelen vraag ze geen advies of laat ze geen systemen in elkaar zetten. Dus een doe-het-zelf zaak!!

Uw SAP specialist

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Moet ook zeggen dat ik het een prima winkel vind, zowel in Leeuwarden als in Groningen.
Zo''n beetje mijn hele pc is opgebouwd uit norrod onderdelen en het werkt allemaal perfect
had laatst een probleempje met mijn Logitech muis, dus ik ff langs norrod, kreeg zonder gezeur binnen 30 sec een nieuwe mee

gewoon een goede winkel (vandaar dat het ook altijd zo druk is) met lage prijzen

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 26 februari 2001 14:29 schreef Cyclops10 het volgende:
Moet ook zeggen dat ik het een prima winkel vind, zowel in Leeuwarden als in Groningen.
Zo''n beetje mijn hele pc is opgebouwd uit norrod onderdelen en het werkt allemaal perfect
had laatst een probleempje met mijn Logitech muis, dus ik ff langs norrod, kreeg zonder gezeur binnen 30 sec een nieuwe mee

gewoon een goede winkel (vandaar dat het ook altijd zo druk is) met lage prijzen
Nou hier niet , ( zwolle ) altijd gezeik , ik wordt er nu echt :r van en ik ga er NOOIT meer een compleet syteem / geheugen/HDD halen .

• Xandrios
  • Laatst online: 17:25
ik heb 6 (!!) weken terug een kapotte cdrw ingeleverd bij norrod zwolle ter reparatie.
hij zou binnen 2 weken gerepareerd zijn.

Ik had dus na 2 weken nog niets van hun gehoord, dus maar ff bellen, nee dat kan nog wel ff duren kreeg ik te horen.

Ik heb hen vanaf toen elke week gebeld en nu na 6 (!!) weken hebben ze hem klaar, en kan ik hem met een paar dagen komen ophalen.

Dit is toch niet normaal !! zeggen dat het met 2 weken klaar is,
en er dan vervolgens 6 weken over doen !!

een ding is zeker; mij zul je niet (nooit) meer bij de norrod zien ..Wat een K*T winkel zeg !!

• Scraper
  • Laatst online: 14-08 08:36

Scraper

ErikJ

Prima shop, ik koop er alleen maar onderdelen en ben 1 keer wat slechts tegengekomen. Direct omgewisseld zonder probs :).

Verder had kennis van mij probs met stuurtje dat ie uit Groningen had gehaald, gewoon omgewisseld in Zwolle en met bijbetaling iets beter stuurtje meegekregen.

• Arnout
  • Laatst online: 20-08 22:11
Geen slechte ervaringen met Norrod. Vlak vantevoren ff bellen is altijd verstandig voordat je in de auto stapt.

Het is alleen jammer dat de website soms wat tegenvalt (foto''s bijv.)

Verwijderd

NoRRoD is mij tot nu toe goed bevallen. Ik wou een nieuw systeem ophalen, dus ik er dinsdag langs vragen of ze het even voor vrijdag klaar wouden zetten, en dat wouden ze wel. Kom ik vrijdag langs, hebben ze alles idd al klaar staan. Alleen mijn beeldscherm was er nog niet, Die zelfde middag werd ik nog opgebeld dat mijn beeldscherm er was. :)
alles werkt nog perfect.

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 19:06 schreef evl het volgende:
Wat verwachten jullie nou. Ze maken daar op de onderdelen maar 10% marge. Voordat geld kan je niet ook nog eens een toppie service leveren. Je gaat naar Norrod puur voor de prijs.Wil je meer service en door "volwassenen" geholpen worden dan zul je naar een andere shop moeten en je knip trekken. Het moet toch ergens uit de lengte of de breedte komen. BTW laten we met z''n allen voortaan dit soort topic''s in de Shop Survey zetten.
Mee eens.
niet lullen over service je hebt de laagste prijs gehad. ;-)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 27 februari 2001 21:36 schreef bae het volgende:

[..]

Mee eens.
niet lullen over service je hebt de laagste prijs gehad. ;-)
Maar het zijn oplichters , Eens pak ik ze terug.

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:05

Lordy79

Fundamentalist

Geweldig.. dat ik dit verhaal mag lezen en zie wat je dacht toen je tegenover mij stond... ik was die ''sarcastische'' makker die tegen je zei dat ze ''misschien wel op waren''... remember?

Ik heb helemaal geen zin om te reageren op andere berichten omdat ik er niet bij was, maar dit kan ik me nog goed herinneren.
Op maandag 26 februari 2001 00:08 schreef Da_Killah het volgende:

Das nou een leuke topic dit :) Die NoRRoD lui zijn vet achterlijk, gehaaid, onbekwaam, egocentrisch, etc... :(
Ik denk dat je hier enigzins vanuit jezelf praat. We komen ongetwijfeld wel eens zo over op klanten (gehaaid en egocentrisch) maar ik probeer toch echt alle ''probleemgevallen'' (zoals met die monitor) objectief te bekijken. Die sarcastische opmerking van mij had ik natuurlijk niet moeten maken. = onprofessioneel.
Nog een verhaaltje :) Heb ook een keer gehad dat m''n brander kapot was en heb hem dus WEER ter reparatie gebracht. Hadden ze verdomme Nero erop geinstalleerd en alle software dat op m''n HD''s stonden op CD''s voor hunzelf gebrand. Kon het zien aan een bestand dat Nero aanmaakt waarin alle brandinformatie staat zeg maar.
Wat moeten we anders branden? Iets van een floppy of andere CD? De testprocedure is kopieren van CD naar CD EN kopieren van HD naar CD. Van CD naar CD doen we vaak een CDtje waar allerlei drivers & tools opstaan en vanaf HD... tja... de jouwe?
Laatste verhaaltje :P
Wou een Iiyama 22" monitor halen maar was alleen in Leeuwarden te koop bij Norrod. Ik wou zo''n groot ding niet over internet kopen dus heb ik daar maar gehaald. Kom ik thuis, aansluiten, gamen, etc... De volgende dag wijst mijn vriendin mij ineens op vreemde, kleine verticale lijnen terwijl er alleen maar 2 horizontale mogen zijn! Ook zagen we ineens dat de beeldbuis was aangetast. Allemaal kleine vlekken en shit. Dus ik terug! Moesten ze hem eerst testen, want ze geloofden me volgens mij niet.
Het is niet een kwestie van JOU persoonlijk niet geloven. Statistisch gezien is het niet verantwoord om een product ALTIJD direct om te ruilen en monitoren ZEKER niet.
Ik had niet veel tijd dus ben later die middag teruggekomen. Ik kon de monitor weer meenemen want er mankeerde nix aan.
De klacht werd inderdaad niet geconstateerd.
Ik op alle problemen wijzen maar dat hoort zo of het was er volgens hun niet.
Je had het over verticale lijnen en ''olievlekjes'' op de monitor. De verticale lijnen hebben we niet gezien (we hebben de monitor een hele middag als TD-monitor gebruikt :9) en daarbij wordt ie op allerlei resoluties gebruikt, maar er was niets te zien.
Vette eikels. Ff tussendoor trouwens. Ik had al een paar dagen geleden gebeld en verteld dat hij defect was en ze zouden een nieuwe bestellen en zodra hij binnen was zouden ze me bellen en kon ik hem gelijk omruilen zonder problemen.
Klopt! Als de klacht geconstateerd is dan ruilen we zo''n ding meteen op. Daar heb je als consument recht op en daarbij vind ik dat ook niet meer dan redelijk. Zo''n ding kost een bak geld en dan wil je er ook eentje die werkt.
Dat zeiden ze tenminste! In ieder geval. Er stond voorin de winkel dus al een monitor met een briefje erop waar mijn naam op stond.
Uiteraard! Het zou lullig zijn om die monitor te verkopen als blijkt dat de jouwe defect is.
Dus dat zei ik ook dat dat mij aan de telefoon was verteld (dat ik hem gelijk kon meenemen). Nee! Er mankeerde nix aan dus dat hoefde niet. Ik dus zeggen dat ze wouden beweren dat ik hier stond te liegen of zo.
Nogmaals: als een klacht niet geconsteerd is, dan ruilen we geen monitor om.
Er mankeerde wel degelijk iets aan. Toen zei ik dus maar geld terug. Na wat zeiken kon dat dan wel.
Ik herinner me het voorval nog erg goed, en dat was helemaal GEEN probleem. Alleen vond jij het onterecht dat wij f50,00 onderzoekskosten in rekening brachten voor het testen van de monitor.
Maar mijn vriendin werd er ook pissed van dus die zei dat als ik mijn geld terug zou krijgen ik ook gewoon die andere monitor die voorin de winkel voor mij klaar stond kon kopen :) slimme meid :)

NEE DAT KON NIET! In theorie wel maar dan zou ik daar dezelfde problemen mee hebben volgens hem. Hoezo zei ik? Nou, met deze monitor mankeerd nix en daar heb je problemen mee volgens jezelf dus dan ook met die andere omdat daar ook nix aan mankeerd.
Op dit moment vond ik het ook wat vervelend worden omdat ik de discussie een beetje zat was. Jij kwam met een monitor terug die volgens jou niet goed was. De verticale lijnen heb ik niet gezien (ook niet met witte achtergrond en verschillende videokaarten) en die ''olievlekjes'' zitten in elk IIyama diamondtron-scherm. Dat is een soort anti-reflectie laag zodat je minder last hebt van invallend (zon)licht. Je ziet ze ook alleen als de monitor uit staat en/of je een zwarte achtergrond hebt.
What the fuck is dat nou weer?! Maar uiteindelijk wou hij dat dan wel doen. Dus klaar, doe maar zei ik. Kom op met die andere monitor. NEE! Dan moest ik eerst 50 piek onderzoekkosten betalen omdat hun hem die middag hebben nagekeken. Wat een bullshit! Ik zou hem immers gelijk omruilen maar hun wouden dat ding eerst testen, bla bla bla... Toen kwam mijn vriendin weer in aktie :) en zei dat ik ok gewoon het geld terug zou kunnen nemen en volgende week die andere monitor kopen. Dan zou hij er misschien wel niet meer zijn (sarcastisch gezegd) zei hij. Dus met andere woorden ik zou hem niet meekrijgen. Opdonderden met dat gelul. Ik heb dus maar mijn geld teruggevraagd en geen f*cking 50 piek betaald. Dat kan hij in z''n reet steken.
We zouden het toch niet eens worden, dus leek het me een goed compromis dat jij de monitor ergens anders zou kopen.
En vervolgens maar toch dat ding via internet besteld en nu sinds vorige week thuis gekregen.
Ik hoop dat je er veel plezier van hebt (meen ik serieus).
Oh, reminds me :) M''n moeder (hoe eigenwijs ze ook is) heeft dus een ATi Xpert 2000 Pro 16Mb kaartje voor haar computer daar nog gekocht een paar dagen geleden en was ook niet goed. Ja ik moest het er maar inzetten :). Zij heeft hem teruggebracht en wat krijgt ze terug? Dezelfde kaart alleen dan met maar 8Mb erop en nix gezegt!!!!!!!!!!!!! Vieze vuile klootzakken dat ze zijn. Één deze dagen zal ik zelf dus wel ff teruggaan met dat kaartje en die stomme flikkers de waarheid vertellen. Don''t fuck with my mom! >:)
We kunnen fouten maken. Ik zou zelf meteen teruggekomen zijn als ik jou was. Als je pas na 3 maanden terugkomt... tja... dan is de logische vraag: waarom ben je er niet eerder mee teruggekomen :? :? :?
Zal jullie op de hoogte houden :) Kijk trouwens ook maar eens achterin bij hun. Daar staan altijd, maar dan ook altijd 1001 computers ter reparatie. Altijd bomvol daar! Zegt allemaal wel zo''n beetje genoeg wat Norrod inhoud toch? *sigh*
Wat je nu doet is je eigen ervaring projecteren op de hele wereld. Misschien ben ik te bot geweest omtrent die monitor (dat sarcastische ''grapje'') maar verder heb ik niet het idee dat wij naar jou toe ''klootzakkerig'' zijn geweest.

En de reparaties... tja... ik denk dat een kwart PC''s zijn die bij ons vandaan komen en waar ook daadwerkelijk hardwarefouten inzitten. De rest zijn niet-NoRRoD-PC''s, fout gebouwde PC''s, niet-defecte PC''s (ombouw of inbouw brander ofzo). Als ik het percentage defecte PC''s afzet tegen de verkochte PC''s, denk ik dat wij het niet zo verkeerd doen.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Niemand is perfect toch ?
waar gehakt word vallen spaanders.
Als we in deze wereld al geen fouten meer mogen maken .
Ik heb, dat ik Nederland woonde , ook mijn spullen gekocht bij Norrod en dat is me altijd goed bevallen .Ik ben 1 keertje terug geweest met een kapotte video kaart en dat werd ook meteen omgeruild .

Verwijderd

Geen slechte woorden over Norrod hiero...

Zolang je alles zelf maar bouwt en uitzoekt, en niet op de adviezen van de verkopers afgaat gaat het allemaal goed.

Klein voorbeeldje, kwas laatst ff een modempje kopen. Ik vragen om een rockwell v90 sjipset. De verkoper zoiets van duuuuuh ?? die ken ik niet hoor...duwt ie me zo''n softmodem in mijn klauwen. Terwijl er achter op de schappen e-tech bullet beestjes mij zitten toe te lachen...

Voor vrienden en familie bemiddel ik vaak in de aanschaf van een computer, ik neem ze dan altijd mee naar Norrod. Je moest eens weten hoe blij die mensen zijn als ze merken dat je voor fl 1800,- een mooie pc hebt ipv fl 4000,- voor een packardbell ofzoiets.

Verwijderd

er is echt geen snelkassa of zo hoor! :(

• slacksoff
ik zie er weleens mensen komen die er niks van afweten die er dan binnen komen en zelf een pc laten bouwen daar. DAAR HEB JE VOBIS VOOR. denken ze goedkoper uit te zijn. maar dat zijn ze niet omdat ze later zelf dingen moeten repareren/software installen. dat zal je met een dell ofzo niet hebben. daar heb je van die on-site garantie en software erbij die voor dat systeem is.

nee... als je bij norrod koopt moet je weten wat je doet. eerst reviews enzo lezen op hardware-sites of in bladen. en een beetje weten hoe je zon ding in elkaar zet. DAN is het best een goede winkel. [ondanks dat ik 5-6 weken heb zitten wachten op mn 128mb sodimm, waarbij ik 4x een prijsverlagine en 3x een prijsverhoging heb gezien in de tussentijd. maar weer goedgemaakt door het te krijgen voor de laagste prijs die het was geweesd]

Verwijderd

Wat dexter hiervoor zegt ben ik het helemaal mee eens, echt dexter je haalt me de woorden uit de mond :)

Ook ik heb daar nu voor zo ongeveer 35000 a 40000 aan computer stuff gekocht en als ze um zelf elkaar zetten dan moet je vaak nog 1 a 2 keer terug (en dat suckt wanneer je telkens 40 km moet rijden) maar als je alles in onderdelen haalt dan gaat alles in 1x goed (iig het is altijd nog goed gegaan, ff afnokken :))
Wat dexter ook zegt over de prijzen , daar ben ik het helemaal mee eens. Laatst voor 2000 gulden een compleet systeempje meegenomen, twerijl het vrouwtje waarvoor dit systeempje is, een computer aan wou schaffen van 3500 bij de andere "computerspeciaalzaken" zoals Vobis.

Enne je moet weten wie er rond loopt, ik loop altijd meteen naar die mensen toe die er verstand van hebben (deze staan meestal bij de technische dienst, (acherin voor filiaal Zwolle iig), want die broekies kunnen je niet echt verder helpen, of je moet ze eerst zelf alles uitleggen)

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Ik koop al sinds het begin bij Norrod. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het een zeer goede winkel vind. Je krijgt er goed spul, voor een lage prijs. Natuurlijk kan het eens voorkomen dat je een produkt treft dat niet aan je verwachtingen voldoet, of defect raakt, daar kan Norrod zelf in de meeste gevallen zeer weinig aan doen. Dat er een lijntje in je monitor zit, dat hoord btw echt wel hoor, zit ook in de Trinitron schermen van Sony. Mocht jij helemaal zeker weten dat dat niet zo hoord, neem dan contact op met de fabrikant, deze kan veel meer voor je betekenen en handelen de zaken veel sneller af. Het heb geen nut om in die winkel een drama te gaan schoppen...ze zijn simpel gezien maar doodgewoon een verkoop punt.

Ik weet wel dat officeel gezien, er niet zo aan toegaat. Wettelijk gezien is Norrod als 1e aansprakelijk voor defecten en/of storingen aan je hardware. Maar probeer voortaan maar rechtstreeks de fabrikant te benaderen. Die mensen bij Norrod hebben eigenlijk ook liever geen tijd voor die problemen en proberen het zo snel mogelijk op te lossen, en hebben echt geen tijd om van die zeur klanten te helpen, die keer-op-keer maar door blijven zeuren als er al een scheet dwars zit.

"Alle waar is naar zijn geld" als je echt denkt services te kunnen krijgen, dan moet je maar naar die achtelijke winkeltjes zoals Dynabyte :r :r Vobis of Dixons waar de gladde verkopertjes je al in vlinderstrikje staan op te wachten om je een Compaq, of IBM aan te smeren, 30 minuten de tijd voor je nemen, en je een bakje koffie aanbieden. Je betaald dan 3x meer maar dan heb je helpdesk enzo, en omruilgarantie. Maarja die merk pc''s :r. Voor 1 A-merk pc''s kan je bij norrod bijna 2 pc''s krijgen, en je moet gewoon maar accepteren dat ze iets minder tijd voor je hebben.Ze hebben nou éénmaal een ander beleid, om jou goedkope produkten te kunnen leveren. Mooi toch?

En als je wat wil kopen bij Norrod, moet je gewoon even bellen, of jou gewenste produkt aanwezig is, en anders laat je het reserveren. Ze hebben nou eenmaal een beperkte voorraad in Leeuwarden voor het aantal klanten dat daar over de stoep komt. Het is daar net een afhaal Chinees, mensen staan op de stoep te wachten.

Als je gewoon even met die dingetjes rekening houd, dan bespaar je een hoop moeilijkheden.

Overigens vind ik wel dat een aantal posters hier in deze topic zeer kinderachtig gedragen door keihard te vloeken! Je mag best laten weten dat je ergens oneens mee bent maar doe dat wel (als dat enigszinds mogelijk is) even op een volwassen manier! :)

Norrod is serieus een prima winkel, ik koop er al jaren met plezier. Maar het kan wel eens door de drukte daaro, wat in de soep lopen, iedereen maakt wel eens een fout, toch? Alleen worden de fouten van de ene, ietsje minder ''leuk'' ervaren dan de fouten van een andere.

PS: Ik werk niet bij Norrod, maar een kennis van mij heb er gewerkt. Het is gewoon een coole winkel. Ze duwen je teminste ook geen tegoedbon in je handen, maar je krijgt gewoon je geld terug. Dat is bij die ander juppen winkels wel anders. Ook een leuk bijkomt is dat je bij Norrod korting krijgt als je leerling bent van Friese poort.

Get the best of it,
NoRRoD ROELT!!

/dev/null

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Ik werk zelf in een Computerwinkel, en de meeste keren wil de klant direct een nieuw produkt als er iets mankeert aan een door hun gekocht produkt.
Komen ze aan met een HD van bijna een jaar oud, willen ze direct een nieuwe hebben, etc..

Zo werkt dat bij ons niet.. Maar goed, daar gaat het hier niet over..

NoRRoD, daar koop ik ook wel eens (tis eigenlijk wel een concurrent van ons.. )

Weinig tot geen problemen.. HD''s gekocht, (maxtor 7200 rpm d8 ik, draaien nog altijd prima)Samsung 17" IFT monitor (geen enkel probleem mee, alleen prijs was flink verlaagt week nadat ik hem gekocht had :(, maar boeie verder)

Een keer een Hercules GF2 MX gekocht (oem), zat te langzaam geheugen op vond ik, dus heb Asus mee gekregen (met bijbetaling off course) Was niet zo moeilijk..

MSI mobo (6309) komt uit NoRRoD Zwolle, prima board, geen problemen mee..

Ik kom het meest in Groningen.

Leveren wat mij betreft prima spul, service is dus in mijn geval prima..

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 19:08 schreef LoneGunman het volgende:
Ik zit hier nog met een reepje 128 MB RAM, waar maar 64 van herkend wordt......Maandag ff (weer!!) bij NorroD langs....:(
heb ik ook gehad met norrod geheugen geluukig zonder moeite een nieuwe

Verwijderd

Ik kom al van begins af aan bij de NoRRoD hier in Zwolle. Koop niet zo vaak nieuwe spullen, maar het meeste koop ik wel bij hun. Heb 1 reepje van 128mb van hun dat is opzich niet slecht, maar wil niet zo makkelijk op CAS2 boven de 100mhz draaien. De jongens bij NoRRoD ken ik nu ook wel een beetje dus kan makkelijker iets dat kapot is omruilen... :) Een gozer van de NoRRoD was wel benieuwt naar mijn waterkoeling project, dus zal hem nog even de foto''s laten zien. Mijn processor wou eerst niet verder dan 830mhz, dus ik naar hem toe en zeggen dat ie nu niet meer zo hoog wou lopen. Hij zegt tegen me ik kan hem niet meer omruilen omdat je hem overgeclocked hebt. Hij zegt, maar ik kan hem wel voor je om zeep helpen zodat je wel een nieuwe kunt krijgen, omdat ie het niet meer doet... :) Dat vind ik dan wel weer cool. Een paar van mijn vrienden kopen wel al hun onderdelen bij NoRRoD. Heb er laatst ook nog een systeem voor een vriend van me gehaalt. Ze hadden niet alle onderdelen op voorraad, maar met een week hadden we alle onderdelen toch bij elkaar en hebben we alles in elkaar gezet zonder problemen. Ik vind NoRRoD dus geen slechte zaak zoals je uit mijn verhaaltje wel kunt merken, ik vind wel dat er hier in Zwolle een hoop jonge kindertjes hebben lopen die er niet eens zoveel verstand van hebben, dat vind ik wel jammer... ;(

Greetz

• MGSNK
  • Laatst online: 19-08 11:16
ik heb m''n reepje geheugen bij norrod gekocht, en die doet het nog steeds prima

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• BrammeS
  • Laatst online: 15:48
ik gisternog ik denk 4 uur mooi dan ga ik ff naar de norrod dan kan ik nog net de bus van half 5 pakken. Dus ik loop naar binnen. ik denk aaah 4 klanten voor me(Das echt zeldzaam rustig bij de norrod.) Helaas waren het 3 mensen die een complete pc daar te plekke samengeseld moesten hebben. waarvan 2 computerleeken die ook nog eens alles uitgelegd moesten hebben. en 1 kerel die een probleem had met de TV out van zn videokaart. heb ik gvd een half uur staan wachten op 5 dozen cd''s.....! en ook nog de bus gemist!!

Advanced sheep-counting strategies

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Op maandag 26 februari 2001 00:08 schreef Da_Killah het volgende:

Wou een Iiyama 22" monitor halen maar was alleen in Leeuwarden te koop bij Norrod. Ik wou zo''n groot ding niet over internet kopen dus heb ik daar maar gehaald. Kom ik thuis, aansluiten, gamen, etc... De volgende dag wijst mijn vriendin mij ineens op vreemde, kleine verticale lijnen terwijl er alleen maar 2 horizontale mogen zijn! Ook zagen we ineens dat de beeldbuis was aangetast. Allemaal kleine vlekken en shit. Dus ik terug! Moesten ze hem eerst testen, want ze geloofden me volgens mij niet. Ik had niet veel tijd dus ben later die middag teruggekomen. Ik kon de monitor weer meenemen want er mankeerde nix aan. Ik op alle problemen wijzen maar dat hoort zo of het was er volgens hun niet. Vette eikels. Ff tussendoor trouwens. Ik had al een paar dagen geleden gebeld en verteld dat hij defect was en ze zouden een nieuwe bestellen en zodra hij binnen was zouden ze me bellen en kon ik hem gelijk omruilen zonder problemen. Dat zeiden ze tenminste! In ieder geval. Er stond voorin de winkel dus al een monitor met een briefje erop waar mijn naam op stond. Dus dat zei ik ook dat dat mij aan de telefoon was verteld (dat ik hem gelijk kon meenemen). Nee! Er mankeerde nix aan dus dat hoefde niet. Ik dus zeggen dat ze wouden beweren dat ik hier stond te liegen of zo. Er mankeerde wel degelijk iets aan. Toen zei ik dus maar geld terug. Na wat zeiken kon dat dan wel. Maar mijn vriendin werd er ook pissed van dus die zei dat als ik mijn geld terug zou krijgen ik ook gewoon die andere monitor die voorin de winkel voor mij klaar stond kon kopen :) slimme meid :). NEE DAT KON NIET! In theorie wel maar dan zou ik daar dezelfde problemen mee hebben volgens hem. Hoezo zei ik? Nou, met deze monitor mankeerd nix en daar heb je problemen mee volgens jezelf dus dan ook met die andere omdat daar ook nix aan mankeerd. What the fuck is dat nou weer?! Maar uiteindelijk wou hij dat dan wel doen. Dus klaar, doe maar zei ik. Kom op met die andere monitor. NEE! Dan moest ik eerst 50 piek onderzoekkosten betalen omdat hun hem die middag hebben nagekeken. Wat een bullshit! Ik zou hem immers gelijk omruilen maar hun wouden dat ding eerst testen, bla bla bla... Toen kwam mijn vriendin weer in aktie :) en zei dat ik ok gewoon het geld terug zou kunnen nemen en volgende week die andere monitor kopen. Dan zou hij er misschien wel niet meer zijn (sarcastisch gezegd) zei hij. Dus met andere woorden ik zou hem niet meekrijgen. Opdonderden met dat gelul. Ik heb dus maar mijn geld teruggevraagd en geen f*cking 50 piek betaald. Dat kan hij in z''n reet steken. En vervolgens maar toch dat ding via internet besteld en nu sinds vorige week thuis gekregen.
Euhhhhhh, dat is vreemd.
Ik heb zelf een 17" IIyama, en deze spoorde niet helemaal, ik bellen met NoRRoD.
Als ik het via NoRRoD regelde, zou het wat langer duren, of ik stuurde gelijk naar IIyama een meeltje met het probleem, Teleplan d8 ik.
Ik heb dat dus gedaan, want ik kan niet zonder monitor, duhhhhhhhh.
Vond dat NoRRoD dat correct had gedaan, om me te waarschuwen dat het iig 2 weken langer zou duren.

Ik heb toch al aardig wat pc-tjes gebouwt en daarvoor heb ik steeds inkopen gedaan bij NoRRoD.

Mijn hd cooler (zo''n ding dat je in je kast schroeft, met 2 fan''s) maakte het geluid van een opstijgend vliegtuig, dus zeer irritant.
Ik daarheen, probleem verteld en kreeg gelijk een nieuwe mee, want het probleem was bij hun bekend.

Ik ben nu in alle filialen geweest, en ben daar tevreden over.
Helaas zal ik binnen kort weer een bezoekje moeten brengen aan NoRRoD mbt een defect product.
De PC van mijn zus geeft zo''n mooi blauw scherm bij het draaien van de wat zwaardere applicaties.
Het geheugen reepje is dus gaar, want met een andere draait hij als een zonnetje.

Waarschijnlijk is de TV out van mijn Asus TNT2 stuk, krijg de TV out met geen mogelijkheid meer werkend.
Lordy79: hoe lossen jullie dan op, gezien hij niet meer in jullie assortiment zit.

Ik heb dus wel negatieve ervaringen met NoRRoD, alleen die zijn door hun vakundig en klant vriendelijk opgelost.

Ps. Lordy79, zit je in het filiaal van Zwolle en toevallig op het Deltion College :)

And The Only One

Verwijderd

ik ben nu paar keer bij Norrod in Zwolle geweest, en ik moet zeggen dat ze leuke prijzen hebben!
heb er voor m''n oom een plextor 12x gehaald en nog wat kleine dingen als 56k modem, etc..
heb er ook m''n laptop geheugen gehaald (128meg) ik lappy meegenomen om het meteen daar te testen! ik vraag of die gozer het er ook even in kan zetten, omdat ik dat nog nooit eerder had gedaan :P , zegt ie dat ze geen schroevendraaiers hebben, maar ik slim en pak m''n handige pocket-alles-in-1 tool :)
ik kapje eraf en die jongen die SODIMM erin, geeft 1 error aan het begin, iets met HD en hij vond in win98se nieuwe hardware, dus ik vraag of dat hoort, zegt die gozer: weet ik niet! ik zo: jij staat hier toch in de winkel, jij behoort dat te weten!
maar het geheugen werkte en daar ging het me om, en het werkt nog steeds toppie!
kennis bij die mensen is daar volgens mij wat minder en ik heb ook idd. de verhalen gehoord over slechte service en afhandeling van klachten!

Verwijderd

Nou ik ben tevreden over NoRRoD:)

Ik wilde een nieuwe videokaart halen in het weekend. Ik ging voor de radeon. Uitverkocht:'( maar geeft niet, het ging me om de tv-out en dvd ondersteuning. ik heb voor 315 (wat die radeon koste) een matrox g450 meegekregen... Dezekaart heb ik lekker gebruikt van het weekend, en lekker dvd''s gekeken. maar met spelletjes was ie echt :r
Ik weer terug naar norrod, en ik mocht hem zonder problemen en zonder bijbetalen omruilen voor een gf2mx die toch 50,- duurder was... dat vond ik echt service...

PS ze vergaten me toch nog het kabeltje mee te geven van de tv out...
maar dat vondt ik ook weer niet zo''n ramp.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op woensdag 04 april 2001 10:29 schreef Eddyfreddy het volgende:
Nou ik ben tevreden over NoRRoD:)

Ik wilde een nieuwe videokaart halen in het weekend. Ik ging voor de radeon. Uitverkocht:'( maar geeft niet, het ging me om de tv-out en dvd ondersteuning. ik heb voor 315 (wat die radeon koste) een matrox g450 meegekregen... Dezekaart heb ik lekker gebruikt van het weekend, en lekker dvd''s gekeken. maar met spelletjes was ie echt :r
Ik weer terug naar norrod, en ik mocht hem zonder problemen en zonder bijbetalen omruilen voor een gf2mx die toch 50,- duurder was... dat vond ik echt service...

PS ze vergaten me toch nog het kabeltje mee te geven van de tv out...
maar dat vondt ik ook weer niet zo''n ramp.
Eyy Ed !

ff over NoRRoD

Jij hebt gewoon geluk , je hebt toen het verhaal gehoord van erik he ?

Dat ze mij hadden opgelicht ?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nooit problemen bij NoRRoD (Groningen), ff kijken of het niet al te druk is (meestal vlak voor 18uur dus). Ik heb al aardig wat probleempjes gehad, waar NoRRoD verder weinig aan kon doen (kappotte Quantum HD, Voeding doorgebrand dat soort gein), geen probleem, alles omgeruild en mij houden ze nu dus al 5 jaar tevreden.

Misschien ligt het ook wel aan je eigen attitude :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Hagar
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Norrod is inderdaad voor zelfbouw. Als je dat in de gaten houdt is er eigenlijk niks aan de hand. Ze zijn misschien niet allemaal even snugger maar er wordt nooit echt moeilijk gedaan.
Vroeger (Thank God) had ik een compaq:r met 48MB ram:) en dan denk je dat even leuk uit te breiden heb je daar een gigantisch soort fuck-ram voor nodig. Wist ik veel, dus 5 maal bij Norrod langs geweest om reepjes te ruilen. en de laatste keer geld terug:)

Nu ook zonder stropdas

• Dualdude
  • Laatst online: 18-06 23:18
geen enkel probleem met NoRRoD Groningen. Coole lui in de winkel. Niet allemaal, maar een aantal wel. Doen ook nooit moeilijk met omruilen. Hebben ze iets niet meer, krijg ik gewoon geld terug. Zonder problemen. "k had een MSI K7T Pro2 gekocht ding was zo gaar als de tering, maar ik wist nog niet zeker of het probleem aan de videokaart lag of aan eht MOBO.Ík het heen, gelijk gekeken, nieuw MOBO er in geschroefd, draait al een tiet. Geen enkel probleem. ''k heb m''n PII er ook gekocht zat keurig netjes in elkaar.

School koopt ook alle pc''s bij NoRRoD Groningen. Zijn ook zeer tevreden. Maar het is bij NoRRoD erg makkelijk dat je echt weet waar je over praat, dan zijn dingen sne opgelost.

• Dualdude
  • Laatst online: 18-06 23:18
Op vrijdag 30 maart 2001 17:43 schreef The Fox het volgende:MSI mobo (6309) komt uit NoRRoD Zwolle, prima board, geen problemen mee..
Lekker bordje is dat ''k heb hem ook m''n Celly-II 700 draait perfect op 1050 @ 100FSB Nog geen vastloper gehad. Back-on topic :)

Verwijderd

Op vrijdag 30 maart 2001 16:20 schreef _666_ het volgende:

Enne je moet weten wie er rond loopt, ik loop altijd meteen naar die mensen toe die er verstand van hebben (deze staan meestal bij de technische dienst, (acherin voor filiaal Zwolle iig), want die broekies kunnen je niet echt verder helpen, of je moet ze eerst zelf alles uitleggen)
wat word er nou ineens gezegd? zou ik niks van hardware afweten? nou word''ie helemaal mooi zeg! :(
Ik zeg niet dat ik alles weet maar was deze opmerking niet wat overdreven? :?

• Xu
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04-2025

Xu

Ik heb helemaal geen problemen met norrod(ben van plan om es een nieuwe systeempje te bouwen dus effe naar norrod)

Maar wat me de laatste keer wel opviel was, het niet zorgvuldig omgaan met hardwares.(moet je opletten wanneer ze de geheugens gaan terugzetten in zo''n box)

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

• _JGC_
  • Nu online
Geen problemen met norrod tot nu toe:

- hdd 15GB Seagate dood door eigen schuld, lever ik dat ding in, moest ie onderzocht worden. Kom ik thuis na 45 minuten buszitten, hadden ze al gebeld, kon ik voor 25 piek een 20GB 5400RPM ophalen.

- HDD was een WD 20EB, lekker snel voor een 5400. Ik tevreden. Totdat ie ging tikken en uiteindelijk helemaal nix meer. Ik weer terug. Krijg ik na een week een Quantum lct20 terug :r. Kunnen zij ook nix aan doen, want Quantum schrijft sub-7200RPM, wat zij opnemen als iets tussen 5400 en 7200. Nu dus een Barracuda voor 40 piek extra :). Overigens na 10 dagen pas omgeruild, geen probleem bij norrod. Garantiebon zat om de hdd, had ik niet meer.

- Netwerkkaartje dood, direct een andere gekregen

- Compleet systeem in onderdelen gekocht, bleek de samsung brander dood te zijn (hmm, stikken die dingen zo snel in Arita??), ik bellen, moest ik maar ff 0900 nummer bellen. Ik denk: ding leest geen enkele cd, ik breng em terug. Krijg ik een andere mee, geen probleem.

Tot nu toe dus alles omgeruild wat ik er bracht en geen gesodemieter. Ik kan me voorstellen dat ze wat willen onderzoeken. Als je cd-rom kapot is, terwijl er wat stof in zit, is het redelijk dat ze die ff onder handen nemen. Nieuw spul kan je daar niet direct voor teruggeven (hoe verklaar je een 2ehands produkt aan de koper)

Overigens vind ik die winkel in Leeuwarden wel een grote rommel. Harddisks liggen gewoon in dozen op de vloer. 1 keer schoppen, hele doos harddisks dood :(

Verwijderd

Laten we het niet over funprice hebben.

• BC3 Victim
"voor een dubbeltje op de eerste rang zitten" noemen ze dat :)

Heb je gekregen wat je wou? Was het goedkoop? Werkt het?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ach soms komt het feit dat ze bij de lokale dozenschuiver (lees:NORROD/Funprice) nou niet echt overlopen van de "computer-kennis" ook wel goed uit >:)

Ik heb nu een 60GB HD in mijn computer zitten terwijl ik um als 20GB gekocht(en betaald) heb.
(Toen ik um aansloot dacht ik hmmmmm. foutje van ut BIOS?? eh, nee toch niet! Dus toen maar even het schijfje bestudeerd en inderdaad, 60GB; lastig he die zakjes eromheen)
En aangezien ze mij ook wel eens hebben geprobeerd een brakke DIMM te verkopen (die toen ik um kwam omruilen gewoon weer in de la/voor de verkoop terecht kwam, dus die is voor de volgende "klant") heb ik nou niet echt veel zin om mijn HD weer om te ruilen voor eentje van 20GB >:)

Ed

Verwijderd

nog 1 minuten door fietsen bij je bij Funprice

• BC3 Victim
De eerste posting is zowieso kul. Samsung schijven is helemaal niets mis mee, en met de Samsung service ook niet. Sterker nog, die samsung waar jij het over hebt is en sneller en stiller dan de maxtor.

Als je er geen verstand van hebt en met onzinclaims aan komt zetten kan ik me wel voorstellen dat je NoRRoD een slechte winkel vind.

Koop al een hele tijd al mijn spullen bij norrod en ga er met vrienden ook altijd langs. Nog nooit problemen mee gehad, ook niet met RMA''s. Saillant detail: toen mijn samsung 10Gb schijfje na een jaar kapot ging (eigen schuld) kreeg ik direct een nieuwe mee.

• Copycat
  • Laatst online: 13-07 00:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op vrijdag 30 maart 2001 16:20 schreef _666_ het volgende:
Inderdaad ik moest laatst nog een Norrod pikkie het verschil uileggen tussen een mendochino en een coppermine(800E).En keek ie ook nog raar op toen ik er een Cusl2-c bij wou:?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 11 mei 2001 11:32 schreef hezik het volgende:
De eerste posting is zowieso kul. Samsung schijven is helemaal niets mis mee, en met de Samsung service ook niet. Sterker nog, die samsung waar jij het over hebt is en sneller en stiller dan de maxtor.

Als je er geen verstand van hebt en met onzinclaims aan komt zetten kan ik me wel voorstellen dat je NoRRoD een slechte winkel vind.

Koop al een hele tijd al mijn spullen bij norrod en ga er met vrienden ook altijd langs. Nog nooit problemen mee gehad, ook niet met RMA''s. Saillant detail: toen mijn samsung 10Gb schijfje na een jaar kapot ging (eigen schuld) kreeg ik direct een nieuwe mee.
Mja mijn pa moets 3 keer terug door fout van hun

1 geen cooler mee
2 verbogen pinnetjes van CPU om en om
3 20 gb hd mee gekregen

dat draaide goed totdat het geheugen van mijn pc kapot ging mijn pa dur mee heen, keeltie ja dat is kapot. Heeft u een bon :? mijn pa zo nee en betaalt geheugen komt er opeens zon ventje binnen ow meneer bent u het ? U krijgt hem voor niks en kreeg mijn pa het geld terug :) Service noem ik da :)

• FragDaddy
  • Laatst online: 17:57
partij kut daar bij norrod.. heb er gister voor een paarhonderd piek aan hardware weggehaald.. die gast die achter de balie stond keek alsof ie me nix wilde verkopen man.. en maar pissig vragen of ik NOG wat nodig had..

ik had echt geen lekker gevoel toen.. het is dat ze zo focking goedkoop zijn, anders was ik allang ergens anders heengegaan.. ergesn bij een zaak waar ze de woorden ''klantvriendelijkheid'' en ''service'' wel kennen :(

Have a wheelie good weekend!

• FragDaddy
  • Laatst online: 17:57
"voor een dubbeltje op de eerste rang zitten" noemen ze dat.
jah. dat klopt. zo dacht ik ook..

alles werkt volgens mij. alleen had ik 128meg gekocht en als ik dat in mijn computer erbij stop dan crashed ie... maar als ik het andere 128meg plankje eruit trek en alleen die nieuwe erin laat zitten dan doet ie het wel goed ??? wazig.. maar dat geheugen zal dan wel goed zijn..

Have a wheelie good weekend!

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op zaterdag 12 mei 2001 01:16 schreef FragDaddy het volgende:

[..]

jah. dat klopt. zo dacht ik ook..

alles werkt volgens mij. alleen had ik 128meg gekocht en als ik dat in mijn computer erbij stop dan crashed ie... maar als ik het andere 128meg plankje eruit trek en alleen die nieuwe erin laat zitten dan doet ie het wel goed ??? wazig.. maar dat geheugen zal dan wel goed zijn..
het werkt dus gewoon niet samen, dan zou ik het gewoon omruilen voor een ander merk geheugen, een doorsnee computer zaak doet daar niet moeilijk over

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Op vrijdag 11 mei 2001 11:32 schreef hezik het volgende:

[off-topic]
Samsung heeft echt bagger service, mijn Samsung monitor 750S, is al 2 keer kapot geweest. Bellen naar dat Samsung, ik zou een nieuwe monitor krijgen, ze zouden dan de volgende dag komen, echter is er nooit iemand komen opdagen. :( De volgende week is er iemand geweest uit Eindhoven ofzo, die die monitor ging ruilen. Maar er zat een scheur in de behuizing (laten pleuren ofzow) tig maal gebeld, geschreven, maar ze reageren niet! SAMSUNG SERVICE :r :r :r

maar verder mooi scherpje voor die prijs :)
[off-topic]

/dev/null

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:06
ik heb eigenlijks nooit echt probs gehad met wat ik kocht (leeuwarden) alleen indd zoals velen al hebben gezegd soms wat druk daaro..

wat ik wel on terecht vind is die veiling..een vriend van mij had geboden op een moederbordje...mobo komt bij em thuis..doet em erin, sirene van een ambulance! hij naar mij toe...testen bij mijn andere pc. pcies hetzelfde

hij bellen met norrod...nee sorry helaas niet meer op vooraad...naja geld terug

diezelfde week op die veiling staat weer hetzelfde moederbord! :?

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 10:25 schreef I_Stealth_I het volgende:

[..]

[off-topic]
Samsung heeft echt bagger service, mijn Samsung monitor 750S, is al 2 keer kapot geweest. Bellen naar dat Samsung, ik zou een nieuwe monitor krijgen, ze zouden dan de volgende dag komen, echter is er nooit iemand komen opdagen. :( De volgende week is er iemand geweest uit Eindhoven ofzo, die die monitor ging ruilen. Maar er zat een scheur in de behuizing (laten pleuren ofzow) tig maal gebeld, geschreven, maar ze reageren niet! SAMSUNG SERVICE :r :r :r

maar verder mooi scherpje voor die prijs :)
[off-topic]
Als hij het niet doet dan kan je hem binnen twee weken bij Norrod omruilen, je hoeft niet met de fabriek zelf te bellen, dan doen zij maar.
Pagina: 1