"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Moet je niet eerst de software installeren en dan pas de scanner aansluiten? Dat moet tenminste wel met de HP 5100C (parallel). Daarna compu uit, scanner aansluiten, en voilà, de scanner wordt herkend.<P>CAP-Team
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
CAP --> heb ik ook gedaan, maar levert niet het gewenste resultaat op
Heb je de gebruiksaanwijzing gevolgd?<P>Ik heb een HP DJ 895Cxi op USB en die werkt in een keer onder Win98 en Win2K.<P>Je moet wel de scanner aanzetten btw.
[This message has been edited by PcDealer (edited 24-08-2000).]
[This message has been edited by PcDealer (edited 24-08-2000).]
en check je USB settings....<BR>in de bios alles aan? (HUB en USB legacy wanneer je nog meer USB shit hebt)<BR>staat de USB hub aangegeven in ''system'' properties?<BR>scanner aanzetten is bij mijn 4200C scanner niet nodig.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
PC dealer --> ik ben niet dom, natuurlijk heb ik de handleiding gevolgd.<P>strato --> ja USB settings zijn goed.<P>Maarruh heb ff HP helpdesk gebeld en mijn scanner was gewoon kapot, hij doet het niet en zal het nooit doen. Dus mag ik hem omruilen bij mijn leverancier
nexus:<BR>Ik zeg niet dat je dom bent, maar je zult niet de eerste zijn die zoiets simpels over het hoofd ziet, anders zou ik het niet vragen.<BR>Snap?
Verwijderd
Niet helemaal van toepassing op voorgaande posts, maar ik meldt het toch maar even.
De meest voorkomende fout met scanners is dat men vergeet de locking eraf te zetten. Echt waar, heb het al diverse malen meegemaakt bij onze klanten. De meeste scanners zijn tegenwoordig dusdanig ingesteld, dat ze geen ene kik geven zolang de locking er op staat. Komen ze bij ons aan de helpdeskbalie omdat tie kapot zou zijn...:)
De meest voorkomende fout met scanners is dat men vergeet de locking eraf te zetten. Echt waar, heb het al diverse malen meegemaakt bij onze klanten. De meeste scanners zijn tegenwoordig dusdanig ingesteld, dat ze geen ene kik geven zolang de locking er op staat. Komen ze bij ons aan de helpdeskbalie omdat tie kapot zou zijn...:)
Pagina: 1
<BR>Bij die parallele kabel herkent mijn computer wel de scanner, maar de HP software herkent mijn scanner niet.<P>Heeft iemand hier misschien een oplossing of ervaring mee.<P>P.S. aan mijn computer kan het volgens mij niet liggen die is snel genoeg en normaal geconfigureerd