- NAC Breda -
Verwijderd
Gisteren zo''n optical gekocht. Ik had eerder de normale mouseman wheel, en die beviel best goed. Een kennis van me had een MSoptical maar die lag niet echt lekker in mijn hand, beetje te lomp. <P>Dus thuis gekomen USB stekker erin geprikt, Windows2k zag alles meteen zitten, perfect!<P>Een tijdje zitten spelen, en krijg toch last van mijn hand! Die nieuwe muis heeft een aantal voor een nadelen:<P>voordelen:<BR>smaller dan de vorige mouseman<BR>rubber aan de zijkanten, beter houvast, met een een soort "rustplaats" voor de duim boven de duimknop.<BR>wieltje "rolt" beter<BR>optical<BR>mooi lampje(?)<P>nadelen:<BR>hoger dan de vorige mouseman (ah, bel 0800-123RSI
)<BR>iets kleinere duimknop<BR>"Mooi blauw lampje" warmt de muis op de plek van het logo op, tja, wel een voordeel in de winter misschien<P>Eindsituatie: Muis is terug naar de winkel, en ik kijk nog rustig ff rond naar een andere. ''t Is wel een ding wat je zo ongeveer continu moet gebruiken tijdens de computer uren! En ik heb geen zin om mijn hand te mollen!<BR>
)<BR>iets kleinere duimknop<BR>"Mooi blauw lampje" warmt de muis op de plek van het logo op, tja, wel een voordeel in de winter misschien<P>Eindsituatie: Muis is terug naar de winkel, en ik kijk nog rustig ff rond naar een andere. ''t Is wel een ding wat je zo ongeveer continu moet gebruiken tijdens de computer uren! En ik heb geen zin om mijn hand te mollen!<BR>
Ook ik had eerst een Mouseman+ en nu zo''n optical... die optical is iets langer en iets smaller en iets zwaarder en iets... uhm veeeeel cooler
<P>Tis ff wenne ja... niet kwa vorm maar kwa sens, deze is wat hoger
<P>Tis ff wenne ja... niet kwa vorm maar kwa sens, deze is wat hoger
Ik heb ook niet zulke grote handen, maar ik heb totaal geen last van die muizen. Misschien moet je hem eens goed vastpakken en niet vanuit je pols sturen.<P>Ik had eerst de mouse man normaal en nu de mouse man cordless wheel en bevalt fantastisch :-)
Verwijderd
''t Is altijd wel ff wennen ja. Ik had eerst een oude MS-Mouse, en met de mouseman+ was het ook even wennen. Ik heb niet van de grote handen, en de nieuwe Logitech is gewoon te groot/hoog. Als ik in 1 dag al behoorlijk last van mijn hand/pols krijg kan dat nooit goed zijn.<P>Jammer...<BR>Misschien de andere Logitech optical, maar die heeft geen duimknop, en die gebruik ik vrij vaak...
ok,<BR>ik wil ook graag een nieuwe muis hebben, omdat mijn ms-explorer (optical) te hoog/breed is.<BR>Maar ik moet wel een duimknop hebben.<P>dus: welke muizen hebben allemaal een duim-knop? Hoeft niet perse een optical te zijn
Muizen met duimknop(die ik zeker weet):<P>Logitech Mouseman+<BR>Logitech Mouseman Optical<BR>Microsoft Intellimouse Optical<BR>Microsoft Intellimouse Explorer<P>Die MS dingen hebben btw. 2x een duimknop...<BR>Allen kwa vorm roelt voor mij Logitech
Logitech Mouse Man Cordless Wheel,<P>logitech ligt lekkerder in de hand dan MS
Verwijderd
Ha HlpDsK, als je''m in Tilburg bij Memo gaat halen, let dan ff op. Ik heb de hele zooi daar teruggebracht, maar de plug in de USB muis in een PS/2 aansluiting te kunnen steken hier nog hier... vergeten terug in de dood te doen...
NeoCarnifex: Ik ben het helemaal met je eens, ik heb er bij een kennis een paar uur mee gewerkt en ik kreeg meer last van m''n pols dan met de gewone Mouseman wheel. Ik denk ook dat het door het hogere profiel komt, daardoor wordt de hoek die je pols moet maken groter => ongunstig! Je kan het vergelijken met toetsenborden, die pootjes om het toetsenbord verder achterover te zetten zijn grote onzin.<P>Ik gebruik zelf nu de Wacom Graphire (dat tekentablet met optische muis), bevalt mij prima. Die muis valt qua maat tussen de Logitech Wheelmouse en de Mouseman Wheel in.<BR>Alleen zou ik voor games de voorkeur geven aan de Wheelmouse Optical, aangezien de Graphire muis maar over een beperkt (A6) oppervlak kan worden gebruikt.
Ik heb hem vanmiddag gehaald en eigenijk bevalt tie mij wel.
Ik had een M$ intellimouse.
Tis wel even wennen maar ach.. dat heb je met alles..
Heb nog geen gekke pijntjes gevoeld verder
Ik had een M$ intellimouse.
Tis wel even wennen maar ach.. dat heb je met alles..
Heb nog geen gekke pijntjes gevoeld verder
blauw met handverwarming
is lief. Rood met grijs zonder handverwarming niet lief.
* Ronald is erg erg tevreden met optical mouseman
* Ronald is erg erg tevreden met optical mouseman
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
Heerlijke muis, maar soms heeft ie wel es dat de cursor bibbert terwijl de muis stilstaat... dan zittie misschien te twijfle offie beweegt of niet
maar met een klein tikje doettie weer normaal.
En hij is inderdaad te klein... Die knoppen zitten zo''n beetje bij het 2e vingerkootje bij mij. ohja, en dat blauwe lampje is wel wat erg fel in et donker...
En hij is inderdaad te klein... Die knoppen zitten zo''n beetje bij het 2e vingerkootje bij mij. ohja, en dat blauwe lampje is wel wat erg fel in et donker...
Ik ga er denk ik ook wel eentje halen alleen al omdat hij er zo gaaf uitziet.
EEn ding wat ik me wel afvraag is hoe lang je met je batterijen doet als je de cordless versie van daat ding neemt. Iemand al ervaring mee.
Ik heb nu die cordless wheel mouse de simpele versie en dat bevalt me prima.
Doe ruim 3 maanden met batterijen. En hij wordt flink gebruikt geloof me
EEn ding wat ik me wel afvraag is hoe lang je met je batterijen doet als je de cordless versie van daat ding neemt. Iemand al ervaring mee.
Ik heb nu die cordless wheel mouse de simpele versie en dat bevalt me prima.
Doe ruim 3 maanden met batterijen. En hij wordt flink gebruikt geloof me
There is no art to find the minds construction in the face
* sjaakie heeft een Logitech Mouseman Wheel Optical, en dat bevalt hem prima:P
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Pagina: 1