Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Dat lijkt me onwaarschijnlijk.<BR>Het optische kost namelijk errug veel energie. Die draadloze dingen kunnen dat gewoon niet leveren.<BR>Zelf zou ik dat ook wel willen (ik heb nu een Cordless Desktop en het toetsenbord daarvan heeft om stroom te besparen niet eens lampjes voor je capslock).<P>Dus Of draadloos Of Optical. moeilijke keus.
Verwijderd
Als jij een Optical Draadloos en ook nog trillende muis koopt ga ik aandelen Duracell halen
IK zit te twijffelen tussen de Logitech Mouse Man Cordless en de Logitech Mouse Man Optical. <P>Welke zou je me adviseren en waarom?
Die zuigt met een AMD systeem (met de mijne tenminste, draai nu met een Cordless Optical van Logitech, gaat als de brandweerOp woensdag 23 augustus 2000 00:42 schreef HlpDsK het volgende:
Ik koop straqz de Mouseman Optical. Blauw ledje .. [afbeelding]
Sluiten maar... [topic=154764]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1