Hallo daar,<P>Ik heb een probleempje met de combinatie KT133 en Geforce. Als ik de kaart als "standaard PCI adapter"laat werken doet ie het, maar zodra ik drivers installeer krijg ik, als windows tevoorschijn komt, alleen maar een zwart scherm. Ik las ergens dat dit aan "fast writes" kon liggen, weet iemand hier hoe ik dit af zet ?<BR>Of zou het ook aan iets anders kunnen liggen ?<P>Groeten<P>Kai.
Hmm kan het nergens vinden in mn bios. <BR>Ik heb een MSI K7T pro, enig idee ?<BR>Kan fastwrites in sommige BIOSes een andere naam hebben mischien ?
Moet je eens kijken op tweakers, daar staat iets over AGP en KT133 <A HREF="http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12768" TARGET=_blank>http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12768</A> <BR>Wie weet kun je hier wat mee.<BR>GeForce ondersteunt fast writes wel.
loading...
Detonator 3 drivers hebben probs met KT133 en fastwrite enabled. Fastwrite moet in je bios zitten, anders is het wel een heel vaag mobo (en dat is het niet
)
)
Ik had precies hetzelfde probleem.
Heb alle pci kaarten eruit gehaald, alles geinst en alles werkte prima
Daarna 1 voor 1 de kaarten er weer ingezet en geinst.
Na installatie van de netwerk kaart ging het weer mis, daarna de sound in het slot van de netwerkkaart gezet en andersom, toen was het opgelost.
Maar nu heb ik het probleem dat de pc soms niet wil booten.
Alle ladjes branden maar posten ho maar.
Naah ja ik kom er wel achter, al zal ik de pc helemaal ontleden, het moet goed !
Heb alle pci kaarten eruit gehaald, alles geinst en alles werkte prima
Daarna 1 voor 1 de kaarten er weer ingezet en geinst.
Na installatie van de netwerk kaart ging het weer mis, daarna de sound in het slot van de netwerkkaart gezet en andersom, toen was het opgelost.
Maar nu heb ik het probleem dat de pc soms niet wil booten.
Alle ladjes branden maar posten ho maar.
Naah ja ik kom er wel achter, al zal ik de pc helemaal ontleden, het moet goed !
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
IRQ sharing?
kijk eens op welk irq hij draait?
kijk eens op welk irq hij draait?
Pagina: 1