[BC3] Philips Cd-ReWriter PCRW804 Probleeeem!

Pagina: 1
Acties:

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 21:39
Ik heb laatsts een Filips brander gekocht dus. De PCRW804. Ik helemaal blij dat ik nu ook 8 speed kan branden. Maar het probleem is dat hij ELK Cdeetje dat hij brand doet hij net zo lang over als dat je op 2 speed brand! Net weeer een cd gebrand van 77:08 minuten lang. Daar doet hij 41:12 over!<P>Ik heb gewoon de nieuwste versie van nero (5.0), hij ondersteunt hem gewoon. Ook andere programma''s, zoals CDRwin helpen niet. Ik heb de CdWriter nog anders aangesloten, met de kabels, werkt ook niet.<P>Heeft er iemand een oplossing????? Of heeft iemand ook deze brander met hetzelfde probleem?<P>ps: Aan de brander zelf ligt het niet, want ik heb een andere (zelfde) van de winkel gekregen en het probleem is nog steeds niet verholpen.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 17:10

Klippy

Still Game

HEHE >:)
Ik heb nergens last van...
-Kapotte IDE kabel?
-Master en slave goed ingesteld?
-Trage HD?
-Nieuwe firmware?
-DMA aan?
etc..

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 17:10

Klippy

Still Game

ach ja, beetje late reply, hoe komt dit nou ook opeens tussen de active topics???
:?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Ach.. Beter laat dan nooit....

Verwijderd

Verkeerd media misschien, moet eens leren tiepen;)

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

probeer eens een philips cdr.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 15:38
indeed, probeer eens andere CDr''s , want volgens mij wil de Filips-fikker sommige (b)-merk CDs niet op hoge snelheid fikken.

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:50

RgR

Had ik eerst ook, na update met laatste firmware doet ie alles op 8-speed. Het heeft iets te maken met het soort cd''s. In de nieuwe firmware zit Thermal Write Blablabla, waardoor ook goedkope stinkcd-tjes op 8x geschreven kunnen worden.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:18
Klopt. Firmwares voor die fikker vanaf versie 2.0 hebben dat TBW. AL moet ik zeggen dat ik nog een paar keer dit fenomeen heb gezien met die nieuwe firmware.....
Pagina: 1