[BC3] Problemen met asus ipanel

Pagina: 1
Acties:

• yodax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 08:47
Ik heb onlangs een ASUS ipanel gekocht. De inbouw ging goed. Hij doet ook zijn werk.

Echter als je een mp3tje afspeelt en je drukt dan op de mode knop dan ''skipt'' het plaatje.
Ook tijdens de normale werken zie je met regelmaat dipjes in de performance. Dit is het duidelijkst te merken bij een koetje.

Ik heb een CUSL2 bordje met bios revisie 1003.

Zijn er nog meer mensen die dit ervaren, of mensen die dit hebben opgelost?

Ik ervaar dit iig als extreem irritant. Een vriend van mij heeft het zelfde bordje met ipanel en heeft ook de problemen van het skippende mp3tje.

• NEOTEK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 21:05

NEOTEK

Neotek

same problem hiero. Ook CUSL2-C met iPanel.
Onder Winamp als je de mode-knop gebruikt.
Mij kan het niet veel schelen, trouwens...:o

Kubuntu

• yodax
  • Laatst online: 28-04 08:47
Ik had even op het internet gezocht maar kwam dit ''probleem'' niet tegen bij de reviews.

Onder winamp vind ik het ook niet zo erg, maar mijn koetje vind het niet zo leuk :'(

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:51

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Ik heb dat paneltje ook en hetzelfde probleem. Maar sindsdien doet mijn 2940 U2W het ook niet meer. En over het USB kabeltje en de schroefjes voor de kap is gewoon niet nagedacht.
IPanel was een zware miskoop!

Verwijderd

Hey wat grappig, ik heb exact het zelfde probleem. Ik heb hier ook een Adaptec 2940 U2W zitten, en die geeft problemen met mijn Ipanel... inderdaad, miskoopje geweest!!!

Verwijderd

Zo nu en dan post ie ook iederekeer, Press AnyKey to Boot....... (mijn boot HDD is een SCSI Atlas V...)

Verwijderd

Hmmmm waar ik nog niet an gedacht heb is het feit dat ik (P3 800 EB) een voeding van 250 W heb.... wellicht is een 300W nodig... ?

Verwijderd

<test>

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:03

backupdevice

No Risk , Full Push

volgens mij is 1006 de oplossing

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
kijk effe op www.cusl2.com daar vindt je alles over deze plank. Schijnt inderdaad dat de Ipanel nog wat buggies heeft, wat op te lossen valt door ergens een weerstandje/condensatortje/weetikveel tussen twee aders te solderen.

Ook op www.amdmb.com hebben ze het hierover gehad. De site is na negatieve kritiek m.b.t de Ipanel zelfs door Asus geschrapt van hun lijst aan wie ze hardware leveren om te testen. Kinderachtig :r

Volgens mij moet je hiermee verder komen :Y)

Concrete Loop Watercooling

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Ik heb dus die mods van www.cusl2.com gedaan en heb geen problemen meer met plotseling overslaande mp3 tjes.

het enige wat je nodig hebt zijn 2 weerstanden en een condensatortje,en natuurlijk een soldeerbout.

Verwijderd

die bios 1006 is bij mij niet de oplossing... :(

hmmmm ga dan maar die mod proberen... heeft iemand uitleg + plaatjes ? link ?

thanx (de cusl link werkt bij mij niet :?)

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
deze misschien ??

http://cusl2.efront.com/

Concrete Loop Watercooling

• P5ycho
  • Laatst online: 10:36
wat de iPanel dus doet is je complete PC onderbreken tijdens het uitlezen van de betreffende data, en daaronder trekt ie ook nogeens te hard aan de PCI bus, en vooral SCSI kaarten gaan dan moeilijk doen, vandaar ook dar weerstandje.

Ik vind het persoonlijk geen fijn idee dat je PC voor een paar milliseconden op standby wordt gezet, voor een PC is dat een eeuwigheid, en met burnen ofzo is het ook al geen fijn idee...

Ik vind dat als een bedrijf een fout maakt ze dat ook fatsoenlijk recht moeten zetten... zoals IWill laatst met een KT266 bord, niet zulke flauwe dingen als geen planken meer aan sites te leen geven enzo... compleet belachelijke houding.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

heeft iemand voor mij wat info over de mod?

ik kan het niet erg vinden

alvast bedankt

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

http://www.geocities.com/jurpl/bothmods.jpg

Zo heb ik het gedaan en het werkt nu prima :)

Werkt lekker niet!! zo''n plaatje invoegen van geocites,klik maar ff op de link dan krijg je een schematje.

Het wordt steeds vager je moet deze link ff plakken in een ander browser scherm dan doet hij ''t wel heeeel vaaag als iemand weet hoe dat komt..........
Pagina: 1