Hoi.<BR>Ik zit met het volgende probleem: ik heb een software matige LG dvd speler nu ga ik een spel uitproberen en nu krijg ik de volgende meldingen als ik op enter druk,<BR>Failed to open video.<BR>Failed to set window handle.<BR>Failed to escape.<BR>Failed to play video.<BR>En failed to close video.<BR>Daarna kan je gewoon spelen alleen zonder film.<BR>Met stukken met geluid en beeld geeft hij alleen maar geluid.<BR>Ik heb geen drivers voor die speler en ik weet ook niet of ik die eigenlijk nodig heb daarom vraag ik of een van jullie weet hoe het kom en wat je kan doen.<BR>Er is toch wel 1 tweaker die hier antwoord op weet?
Hehe das cool een sofwarematige DVD speler :)<BR>Alleen waar gaan de DVD''s dan in :P<P>Maar ff serieus nu... tis dus een LG DVD speler... maar welke videokaart?? welk spel??
Nouja ik heb er geen kaart voor in mijn computer zitten dus daarom is het volgens mij een softwarematige dvd of heb ik het mis. <BR>Ik heb er een number nine tnt2 32mb m64 videokaart bij.<BR>En het spel heet Tender loving care.
[This message has been edited by gkros (edited 14-08-2000).]
[This message has been edited by gkros (edited 14-08-2000).]
Oke... dus ik neem aan dat TLC op DVD staat, in welk formaat staan de fimpies?? avi? mpg?
Ze staan op mpg formaat en geven alleen geluid en meer niet.<BR>Er staan er ook nog tussen met gid en vob en of dat wat is weet ik niet.<BR>Het systeem is verder een p3 700mhz met 128mb en dan die number nine videokaart
[This message has been edited by gkros (edited 15-08-2000).]
[This message has been edited by gkros (edited 15-08-2000).]
probleem dvd van moi
destijds deed mn dvdrom het niet meer,.. toen ik er een cd indeed kreeg ik een bluescreen error....
""er is een fout opgetreden in blabla98760986blabla875795""
en dan staat erbij dat je mogelijk gewoon verder kan gaan,.. tjah...niet dus..
nou heb ik recent geleden mn schijf geformatteerd (wat een naar woord
) en toen deed mn dvdrom het weer..
nu heb ik gisteren windows geupdatet en mn dvdrom doet het weer niet.....
het is dus een software glitz ofzo.... maar wel irri want ik wil niet steeds formatteren (
) om weer cd''s erin te kunnen
doen,...
ik gebruik compaq dvd express
so I need help/advise,... wat valt hier aan te doen?
destijds deed mn dvdrom het niet meer,.. toen ik er een cd indeed kreeg ik een bluescreen error....
""er is een fout opgetreden in blabla98760986blabla875795""
en dan staat erbij dat je mogelijk gewoon verder kan gaan,.. tjah...niet dus..
nou heb ik recent geleden mn schijf geformatteerd (wat een naar woord
nu heb ik gisteren windows geupdatet en mn dvdrom doet het weer niet.....
het is dus een software glitz ofzo.... maar wel irri want ik wil niet steeds formatteren (
doen,...
ik gebruik compaq dvd express
so I need help/advise,... wat valt hier aan te doen?
King for a day,... fool for a lifetime.
Pagina: 1