Toon posts:

[BC3] topline laptop kan er ook ander ram indan topline?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan er een ander merk ram in een topline laptop dan het ram-merk topline? is dat mogelijk?
want ik heb 32 edo ram nodig voor een laptop van me leraar en hij heeft dus die topline laptop:)

Verwijderd

Topicstarter
please iemand?

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Topline? nope, kun je shaken.

Verwijderd

Topicstarter
kan dus geen ander ram in?
dus moet ik persee bij topline bestellen?
fek zooi!!!!!!

Verwijderd

Topline garantie,
Wat een ballen tent, er klopt niets van dat merk.
Mijn laptop heb ik 12 maanden en 11 dagen en hij is in die tijd 11 weken onderweg of in reparatie geweest,

Waardeloos.

Nooit kopen TOPLINE

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Ik denk het wel, volgens mij heb ik ooit eens een laptop terug moeten brengen naar de leverancier omdat er speciaal geheugen in moest, was ook een topline (denk ik). Een paar dagen daarvoor kreeg ik geheugen opgestuurd, maar werkte niet. Er moest daarna ook een nieuwe suspend-to-disk partitie aangemaakt worden, wat weer leidde in een fresh install van windows 98. Dat tooltje is te vinden op de driver cd. Ik hoop dat ik de goede laptop voor ogen heb, anders is dit pretty bull-shit info. (:

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:57
ik heb zelf ook een topline (insignis) en volgens mij kan daar WEL normaal dimm in.. de Amicus kan het weer niet mee..

let er wel op dat zodra je je laptop zelf openschroeft je ALLE garantie meteen kwijt bent..

(persoonlijk zou ik er niet aan beginnen)

Have a wheelie good weekend!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zolang je je garantie wilt houden NERGENS anders kopen. Zodra je je garantie kwijt bent, kan je in de meeste topline-modellen gewoon laptop geheugen pluggen.

(bedenk wel dat topline vaak weinig plaats over laat voor extra geheugen, bij mij werd ie ook zonder lege banks geleverd, maar dan had ik ook al 256MB erin)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1