[BC3] Hardware/Software hacks?

Pagina: 1
Acties:

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:54
Ik ben bezig een artikel aan het schrijven over hard en software hacks. Op dit moment heb ik info over:<P>-Yamaha 2* writer upgraden naar een 4*<BR>-Promise U/66 controler > Raid controller<BR>-GeForce upgrade naar de Quadro<BR>-Miro DC10 upgrade naar de Miro DC30<BR>-Maxtor U/66 schrijven upgraden naar ATA100<P>Weet iemand nog meer van dit soort hacks en URL''s?<P>Weet ook iemand een URL waar wordt beschreven hoe je NT4 workstation kunt ombouwen dmv registy aanpasingen naar NT4 server?

Verwijderd

dat van die Yamaha writer heb ik wel eens gehoord, een tor (transistor) van de printplaat afsolderen, en hoppa 4x branden<BR>Hardware-hack dus, windows herkent gelijk een ander type brander<P>GeForce en Promise U/66 > harware-hacks<BR>zoek ff op tweakers.net voor de artikelen daarover. geforce qaudro is flink sneller met 3d-programma''s (3dsmax,etc..)<P>Leuk, Miro DC10 naar DC30 :)

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

En The Source laat ons vast wel effe een digitale versie achter als hij klaar is.<P>Ben altijd wel benieuwd naar Hacks<P><BR>Mzzl Diamon<BR>

And The Only One

Verwijderd

hahaha... ik heb een maxtor U66, hoe maak ik daar U100 van? heb toevallig ook U100 controller!!! URL URL URL

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:54
Ik mag waarschijnlijk het artikel niet in digitale vorm publiceren maar natuurlijk wel de URL''s:<P>maxtor > <A HREF="http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=11581" TARGET=_blank>http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=11581</A> <P>writers bij modifications> <A HREF="http://www.esware.net/empire" TARGET=_blank>http://www.esware.net/empire</A> /<P>DC10 > <A HREF="http://plugins.members.easyspace.com/dll.htm" TARGET=_blank>http://plugins.members.easyspace.com/dll.htm</A> <P>

[This message has been edited by The Source (edited 03-08-2000).]

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
is alweer van een tijdje terug, maar je kom de slot-1 celeron''s wat modificeren, zodat ze in dual konden werken. (tomshardware staat ''t ook geloof ik)
verder schiet me niet zoveel anders te binnen.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 18:24 schreef TD-er het volgende:
is alweer van een tijdje terug, maar je kom de slot-1 celeron''s wat modificeren, zodat ze in dual konden werken. (tomshardware staat ''t ook geloof ik)
verder schiet me niet zoveel anders te binnen.
Heeft ook ooit in de Computer Totaal gestaan geloof ik...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Was het niet zo dat je een van een LiteOn 10X burner dmv een firmware upgrade een 12X had. Ik dacht dat ik dit ergens gelezen had

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Een leuke aanpassing voor je yamaha YDG-2030, kan je er ook een YPD-2006 van maken...

http://huizen.dds.nl/~jeroen_a/YDG2030.htm

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

• Diamon

Diamon

The Weird One

Mmmmmmm, mogen deze links hier welk staan.
Lijkt mij ook niet geheel legaal :?

And The Only One

Verwijderd

GeForce2Ultra @ Quadro2Pro 8-)

http://go4.163.com/~xtennis/G-Quadro/

• TD-er
  • Laatst online: 19-08 17:40
nog eentje gevonden...
http://members.aol.com/mcapage0/memory01.htm
Voor een oude 386 laptop (ik heb d''r eentje, dus wanneer iemand nog FP-mem heeft liggen ;))
daarin kun je duur IBM mem plaatsen, maar ook gewoon parity 72pins modules, alleen moet je dan wel wat vijlen aan de modules en de initialisatie-draadbruggen verleggen (tot ik die laptop had, wist ik ook niet dat d''r verschillende init-lijntjes waren :?)

en nee, ik denk niet dat die links illegaal zijn, want voor een aantal artikelen geld toch al dat ze al lange tijd niet meer verkocht worden en dus de fabrikant geen nadeel ondervind hieraan. Wat betreft de DC-10 => DC-30 patch, die heeft zelfs een tijd op ''t forum van pinnacle gestaan, zonder dat Mike (de moderator) de thread sloot (hij reageerde zelf ook) en die patch werkt lang niet naar behoren voor iedereen, dus zoveel minder DC-30''s zullen ze d''r niet om verkocht hebben (iemand gaat niet een DC-10 kopen als ''ie een DC-30 op z''n lijstje heeft staan, want dat moet gewoon werken, zonder gekloot)
Zo geldt dat voor wel meer van de boven genoemde producten.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Ik heb mijn PentiumIII 650E naar een 866EB gehacked, telt dat ook? :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Een hardware Hack, zie ik niet als illegaal =>

ik koop een apparaat en daar mag aan sleutelen wat ik wil, als zij zo stom zijn om door middel van een jumper, de firmware in te stellen. Dan mag ik dat ding zo veranderen, dat ik de betere versie heb=> dat ding is toch van mij ;)

Alleen vele gebruikers durven dat niet 8-) , dus nemen ze het voor lief dat 1% het wel durft en de goedkopere versie koopt. Dat is altijd nog goedkoper, dan 2 productie lijnen.

Overklokken van processor is ook niet illegaal => wie is de µP fabrikant om mij te verbieden om dat ding buiten zijn specs te gebruiken. Die processor heb ik toch gekocht :? kijk dat ze geen garantie meer leveren is natuurlijk logisch, dan had je hem maar binnen de voorgeschreven specs moeten gebruiken. En zo geld het toch voor elk (elektronica)-onderdeel... Als ie dood gaat is het gewoon mijn eigen zorg.

SmartCards is weer wat anders => die blijven meestal eigendom van diegene die ze uitbrengt, dus het is niet van jou en is sleutelen aan dat ding dus verboden. Want je hebt hem in breukleen onder bepaalde voorwaarden.

En ook het cracken van software is illegaal(Duh) => staat in je user agreement :+

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

• Diamon

Diamon

The Weird One

Dat de fabrikant het toestaat, mogelijk maakt of niet tegen gaat maakt mij niet uit.

Maar waarom zijn serials/cracks dan illegaal op dit forum.
En links naar Hacks om je DVD speler regio vrij te maken niet.

En om van een yamaha YDG-2030, een YPD-2006 te maken lijkt me niet echt de bedoeling van de fabrikant.

Afijn, heb geen zin om in dit topic een discussie over de interpretatie van de regels te beginnen.

And The Only One

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
writers bij modifications> http://www.esware.net/empire /

werkt niet

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• The Dolf
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 22:46 schreef Diamon het volgende:
Dat de fabrikant het toestaat, mogelijk maakt of niet tegen gaat maakt mij niet uit.

Maar waarom zijn serials/cracks dan illegaal op dit forum.
En links naar Hacks om je DVD speler regio vrij te maken niet.

En om van een yamaha YDG-2030, een YPD-2006 te maken lijkt me niet echt de bedoeling van de fabrikant.

Afijn, heb geen zin om in dit topic een discussie over de interpretatie van de regels te beginnen.
Zo zit de Nederlandse wetgeving in elkaar.

[off topic]
een coffeeshop mag max 2.5kg wiet hebben. Dan vraag ik me altijd af waar ze dat vandaan halen aangezien je maar 5g maag vervoeren. Maar dat is typisch Nederland
[/off topic]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• freddifish
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

overklokken van de duron met de potloodtruuk ?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• gcb
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

B21 op de Pentium II. zoek maar een op tomshardware

Verwijderd

Ok, dit is misschien een hele flauwe software "hack", namelijk met je tv-kaart het signaal van Canal+ decoderen om zo gratis te kunnen kijken.

Het valt er waarschijnlijk wel onder. Er heeft een artikel in de Computer Idee over gestaan. JA DIE JA! :):)

edit:
Waarom geen smiles?

Verwijderd

www.freetv.be.tf :) . Ik ben niet verantwoordelijk voor mogelijk misbruik van deze bestanden .

• Wekkel
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Tsja, bij het idee van volledige vrijheid van informatie zou elke link bij Tweakers buiten de boot van moderators vallen ...
De grens is helaas wat dun.:(

• HermeS
  • Laatst online: 14-08 16:31
toch puur voor educatieve doeleinden dit *D

• Diamon

Diamon

The Weird One

En het achterhalen van je Administrator password (op je eigen standalone pc notabene), en de links naar tips/software daarvoor wordt wel als illegaal gezien op dit forum.

Hoezo kromme interpretatie van de regels |:(

Dat de Nederlandse wetgeving zo in elkaar zit zal me een worst wezen, gaat mij om de regels, en diens interpretatie, die op dit forum gelden.

And The Only One

Pagina: 1