[BC3] Palm, Handspring of toch maar PocketPC?

Pagina: 1
Acties:

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zit te denken over de aanschaf van zo''n speeltje, maar ik weet niet wat te kiezen. Ik twijfel tussen de palm IIIx, de handspring visor, maar misschien wil ik toch wel een cassiopeia of een ipaq (maar die vind ik net als de palm Vx iets te duur).<BR>Ik wil hem vooral als agenda gebruiken, maar ik wil er ook wel wat mee kunnen spelen (programma''s uploaden). Ik hoor graag jullie ervaringen.<P>[edit]<BR>Mijn oog is nu ook gevallen op de TRGpro, lijkt een kickass apparaatje, iemand die die toevallig heeft?

[This message has been edited by Bigs (edited 02-08-2000).]

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:39

4POX

Everybody is wired

<BR>Als je toch bezig bent...<P>Wel eens aan een Toshiba libretto ged8.. Dat zijn kicke dingen<P>

AKA Rinkel weblog

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een cassiopeia em-500u . Gekregen welteverstaan , van Bill Gates himself. Dat is echt een wreed apparaat. Speelt mp3 en wma af en dat is zeer relaxed. Quake is er op te spelen, doom, golf en allemaal ander vertier voor tijdens saaie treinreisjes. Er zit , om het toch functioneel te houden, ook excel en word op wat uitermate makkelijk synchronizeren is. Ik heb alleen nog geen ervaring met het online zijn van het apparaat maar dat komt nog. Het kleurenscherm ziet er ook gaaf uit btw. Met bijgeleverde software wist ik een eigen filmpje van 58 mb mpeg ,om te zetten naar 5.3 mb .cmf om hem zo aan iedereen te laten zien. Bijna 5 minuten film met geluid. Nu wachten tot mijn geheugenuitbreideing binnen is! Leuke veredelde gameboy! Ga er ook een keyboard bij aanschaffen om hem tijden college te gebruiken.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Ach, ik gebruik al heel lang een Palm 5X, en bevalt me prima. Meer dan solitaire heb ik niet geprobeerd, maar dat is goed genoeg.
Voor de rest moet je ook kijken naar wat de maatstaaf is van andere mensen, zodat je kan beamen, etc. Momenteel gebruikt 75% van de PDA markt een Palm OS. Handspring Visor is ook goed, en heeft uitbreidings sloten. Aan de andere kant scheelt het bijna niks (als je alle kosten meerekent).
Ik heb mijn Palm ge-interegeerd met Outlook, en werkt perfect.
Niks te klagen, lange batterij duur... mooi om te zien... :)
Blij dat ik hem heb gekregen.