Toon posts:

[BC3] waarom zit er een gewichtje in mijn muis?

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een logi optical mouseman, nou wilde ik dat dingetje een ander kleurtje licht geven, dat is gelukt maar nou zie ik dat er een gewichtje boven in de muis zit. waar is dat nou weer voor? hoe lichter hoe beter vind ik :)

Verwijderd

Dat zit erin om jouw RSI te geven, en als er weer een nieuwe logitech uitkomt dan koop jij die in de hoop dat het dan over gaat >:)

Verwijderd

Op vrijdag 09 februari 2001 21:17 schreef --ReapeR-- het volgende:
hoe lichter hoe beter vind ik :)
Sloop het er dan gewoon uit. >:)

Verwijderd

Topicstarter
geloof mij, dat ding was er al uit voordat ik wist wat het was >:)

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
misschien vliegt ie anders weg :)

Verwijderd

Dan is het GOED >:)>:)

Ga toch is kijken of er bij mijn Logitech Cordless Mouseman er ook een gewichtje inzit.
>:)>:)

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

IK heb ''m er bij mij ook uitgehaald, muist een stuk lichter >:)

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Hoe krijg ik het gewichtje eruit dan. Ik heb een mx700. MOet ik dan de hele muis uit elkaar slopen? dat is toch gewoon een schroefje in de battarijen?Kan er niks stuk gaan ofzo? Hij mag wel lichter maar niet beschadigen!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 14:23:
Hoe krijg ik het gewichtje eruit dan. Ik heb een mx700. MOet ik dan de hele muis uit elkaar slopen? dat is toch gewoon een schroefje in de battarijen?Kan er niks stuk gaan ofzo? Hij mag wel lichter maar niet beschadigen!
nee je moet het eruit zagen 8)7
gewoon die muis rustig die muis uitelkaar schroeven en met beleid dat ding eruit halen. gewoon ff (re)searchen dus.

[ Voor 14% gewijzigd door Rody op 28-01-2003 15:04 ]

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

-Nice kick!-

Als je goed kijkt zie je in het folie aan de onderkant (met al die tekst) een aantal kruisjes zitten, daar zitten de schroefjes onder (bij de MX-500 iig). Soms zitten de schroefjes ergens anders, maar dan moet je even stevig met je vinger er overheen wrijven, dan zie je het vanzelf.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:02
Dan is dus wel je garantie voorbij als die sticker eraf haalt, maar dat wist men hier waarschijnlijk al...
Denk ik zeg het even...

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 20:51

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Hmm, jah, oud topic, en gaat nog over een andere muis ook :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.