The 2nd is the first loser! || "Of those who say nothing, few are silent." - Thomas Neill
ik heb hetzelfde probleem met hetzelfde bord gehad, en ik had contact opgenomen met asus in de US. Die wisten ook geen oplossing
...klopt ''t protocol wel? Niet elk apparaat begrijpt ASKiR, of die HP standaard...
...With a touch of magic¿
Dat klinkt dus niet best...<BR>Rolandketel: jij hebt dus geen oplossing gevonden voor dit probleem?!<BR>Tsja wat dan nu?<P>MNM: ja die apparaten kloppen wel en de protocollen ook, want op andere pc werkt het wel! (Asus p3b-f)
[This message has been edited by UvaJari1 (edited 28-07-2000).]
[This message has been edited by UvaJari1 (edited 28-07-2000).]
The 2nd is the first loser! || "Of those who say nothing, few are silent." - Thomas Neill
Tja, ik weet het ook niet... <P>ik heb er ook heel erg lang over lopen klooien, zelfs nieuwe ir accesoires gekocht, op een aanbeveling van asus. Maar hielp niets, en ja, bij mij staan alle protocollen goed. Dus... het blijft vaag. Asus staat er ook versteld van, want ik heb zelfs een uur met een mannetje van asus uit america aan de telefoon gehangen (op hun kosten ghehe
)<P>maar ik heb dus geen oplossing, ik heb zelf sterk het vermoeden dat er een paar serie''s mobo''s gewoon verkeerd zijn, want bij iemand die ik goed ken, die heeft (bijna) delzefde configuratie, en daat werkt het wel.<P>Als ik meer weet, of een oplossing laat ik je het weten.<BR>GrtZ, Roland
Dat zou heeel fijn zijn!<BR>Liever mail of ICQ dan reageren in dit forum.<BR>(anders moet ik elke... weer zoeken)<BR>
Hebben jullie intussen al een oplossing gevonden? Ik gebruik win2k en ook een asus mobo. Ik heb hetzelfde probleem, en ik hoop dat jullie me nu, omdat jullie het al een keer ervaren hebben, me kunnen helpen..
ik heb een asus p3b-f en net een IRda module gekocht.. (6 tientjes - mycom.nl) mark ActiSys
ding aansluiten, drivers zitten volgnes boekwerk standaard in win2k, 6210 ervoor en het werkt...
enigste probleem die ik gehad heb: drivers van actisys werken NIET, "standard IRda device"-driver van win2k werken wel!
(logomanager RULEZ! 10x beter dan die nokia data-suite!;9)
ding aansluiten, drivers zitten volgnes boekwerk standaard in win2k, 6210 ervoor en het werkt...
enigste probleem die ik gehad heb: drivers van actisys werken NIET, "standard IRda device"-driver van win2k werken wel!
(logomanager RULEZ! 10x beter dan die nokia data-suite!;9)
edit:
letnietopdespelfouten.... & ik moet minder drinken op een maandag
letnietopdespelfouten.... & ik moet minder drinken op een maandag
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1