Toon posts:

[BC3] Pioneer 105S echt region vrij?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net m''n Pioneer 105SZ binnengekregen, en was wat aan het kijken naar region vrije firmware, nu zie ik dat er RPC1 en RPC2 firmware is, en dat een RPC1 ge-flashde(region free) NIET i.c.m. een hardware decoder te combineren is :( :?

Ik heb een Creative Dxr2 (2x) dvdrom met creative mpeg2-out kaartje, wil nu dus m''n creative vervangen door die Pioneer, maar kan dat wel? Is die Pioneer zo region-free te maken dat ik hem ook met m''n mpeg-out kan gebruiken? En moet ik ook m''n mpeg2-out kaart region-free maken?

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je kan op http://www.inmatrix.com een progje downloaden waarmee je kan checken of je drive RPC1 of RPC2 is.
Op http://www.firmware.com.bi kun je zoeken naar een bios-update die RPC1 ondersteunt.

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 februari 2001 19:01 schreef tonyisgaaf het volgende:
Je kan op http://www.inmatrix.com een progje downloaden waarmee je kan checken of je drive RPC1 of RPC2 is.
Op http://www.firmware.com.bi kun je zoeken naar een bios-update die RPC1 ondersteunt.
Zo ver was ik dus ook al |:(

iemand?

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

specs

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 februari 2001 19:18 schreef Laszlo het volgende:
Misschien heb je hier wat aan :)

http://beam.to/ProgressRamsoftNet/DVD/firmwares.htm
Nee, want zo ver was ik ook al :)

lees de post dan.

Verwijderd

Topicstarter
Zucht, die firmware mag je alleen uit DOS runnen, en ik heb win2k (zonder dualboot met win98) :(

Is er een manier om ''m te flashen uit win2k?
En anders; al mijn win98 boot disks (ook nieuw gemaakte) doen het niet ("Non-system-disk error, please remove disk and press any key to continue" -ofzo), is hier iets aan te doen?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op woensdag 07 februari 2001 20:05 schreef minus0ne het volgende:
Zucht, die firmware mag je alleen uit DOS runnen, en ik heb win2k (zonder dualboot met win98) :(

Is er een manier om ''m te flashen uit win2k?
En anders; al mijn win98 boot disks (ook nieuw gemaakte) doen het niet ("Non-system-disk error, please remove disk and press any key to continue" -ofzo), is hier iets aan te doen?
Dat probleem heb ik ook :(:(:(:(:(:(, dat mis ik in W2K, DOS.

En iedereen loopt wel te vertellen dat het kan met de bootdisk van Win98, maar da''s gelul, ik kreeg net als jij vage foutmeldingen NTLDR is missing, of op gegeven moment DOS is missing :?:?:?:?:?:?, heb het toe op m''n eigen manier gedaan, gewoon weer effe win98SE erop, en toen weer W2K, was ik wel effe mee bezig :(:(:(:(:(:(

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:43

Arjan A

Cenosillicafoob

Als je Win98SE erop kan zetten heb je dus een originele CD, en daarmee kan je ook booten en ervoor kiezen om niet te installeren. Kom je vanzelf in DOS terecht.
Flashen en rebooten en je zit weer in Win2k.
edit:
Overigens kan je met de CD van Win98SE ook een bootdik maken.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:21

Yucko

One clown to rule them all !

Humz, heb hier zo''n aopen ding, wat na het flashen van regio-vrij bios in de bios herkend word als een Pioneer 104S. Ik gebruik dit ding i.c.m. een DXR3 kaart, en ik kan je zeggen dat dat geen problemen opleverd. Gewoon DVDGenie gebruiken en U''r ready to go!

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Op woensdag 07 februari 2001 21:45 schreef FrankGuthrie het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook :(:(:(:(:(:(, dat mis ik in W2K, DOS.

En iedereen loopt wel te vertellen dat het kan met de bootdisk van Win98, maar da''s gelul, ik kreeg net als jij vage foutmeldingen NTLDR is missing, of op gegeven moment DOS is missing :?:?:?:?:?:?, heb het toe op m''n eigen manier gedaan, gewoon weer effe win98SE erop, en toen weer W2K, was ik wel effe mee bezig :(:(:(:(:(:(
Kun je met Win2000 ook een opstart diskette maken.
Ik had hetzelfde probleem nl. me WinME. Maar als je je computer opstart met de opstart diskette dan kom je in een DOS omgeving waar je je firmwares kunt flashen.
Tenminste zo doe ik dat met mijn BIOS''en en de regionfree firmware van mijn Pioneer 104F
Ik hoop dat je hier wat aan heb,
VEJ :+

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1