[BC3] Intercom Mailorder/Gistron

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb iets besteld en een HD zat er niet in. Iemand wel eens meegemaakt dat ze iets vergeten zijn te leveren?
En is het moeilijk om het toch geleverd te krijgen?

btw Dit is echt waar. Ik lul niet en belazer de boel echt niet.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ik heb nog nooit meegemaakt dat er iets niet geleverd wordt door een bedrijf. (Nu ja Computer 9000 was een ander verhaal)

Ik heb zelf vorige week wat bij ze besteld. Maar tot op heden geen bevestiging gekregen. Op een email met de vraag of de bestelling wel was aangekomen werd nog niet gereageerd. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. Doorlopend ingesprek. Het klinkt allemaal niet erg professioneel. Ik wacht nog even af voor ik naar de shop review ga.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:09
Ik heb op de donderdag voor oud en nieuw een systeem TELEFONISCH bij intercom mailorder besteld, en 2 januari had ik het al binnen; helemaal compleet. Vind ik zeer ok, zeker met de feestdagen e.d. ;-)

www.nanon.nl

Verwijderd

Tot nu toe goede ervaringen. (mbt leveringen). Heb er een doos cd''s besteld en later een HD. Levering werd niet bevestigd maar lag binnen 2 dagen op het postkantoor. Ervaring van collega''s tot nu toe ook positief. Ervaring met technische kennis en terug sturen van defect spul heb ik gelukkig nog niet.

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:53
Jep als je bij hun iets telefonisch besteld gaat dat veel beter als mailorder. Ik heb er al verscheidene keren wat besteld en nooit problemen mee gehad. Ook met de technische kennis zit het wel goed, (heb al eens problemen gehad met wat hardware), en ik kon het zo terug sturen, geen probleem.

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb een keer iets per mail besteld: werkte niet=> kreeg niets binnen. Later hetzelfde telefonisch besteld=> 3 dagen later binnen.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik heb wel gehad dat ze iets vergeten te leveren. Het artikel (AMD TB 900) stond wel op de faktuur, dus ik had het wel betaald.

Na dagen proberen ze telefonisch te bereiken (hele tijd in gesprek) wist de man aan de telefoon me te vertellen dat er inderdaad een AMD TB 900 niet ingepakt was. Werd gratis nagestuurd.

Maar er zaten ook een aantal artikelen (Iiyama VM pro 410, DVD-decoder-kaart) bij die ik wel besteld had, niet had gekregen en ook niet op de faktuur stond. Die waren niet voorradig en zouden later komen. NOT dus, want een week later belden ze me op dat ze niet meer leverbaar waren.

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Bel ze gewoon even op (als dat lukt), dan krijg je wel duidelijkheid.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ik heb net mijn bestelling binnen gekregen. Geen extreem snelle levering, maar ook zeker niet traag. Mijn e-mail is inmiddels ook beantwoord. Dat was wel traag :) Ik kreeg de bevestiging pas nadat de brander al op het postkantoor lag.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

1 jaar geleden telefonisch (als je doorkomt!) harde schijf besteld en prompt geleverd. Had goede indruk van vriendelijke en behulpzame telefonische medewerker die de tijd nam om uitvoerig alles te beantwoorden.

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-08 14:19
Heb vorige week dinsdag 2 * 128 Mb besteld maar die is nog niet binnen, gisteren gebeld, na 3 keer bellen iemand aan de telefoon, blijkt de order er tussen door gegelipt te zijn, dus als het goed is komt ie vandaag of morgen. Krijg je een excuus dat de geheugens op waren, ja ja. De man aan de telefoon zij he shit, dus dat kan niet echt. :P

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

• imdos
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Alleen telefonische ervaring!

Moeilijk door te komen meestal.

Verder stond er een grafische kaart niet op de faktuur en dus ook niet geleverd zal wel op zijn maar nooit iets van gehoord, ondertussen al een andere :)

Maar op zich goede ervaringen gezien de prijs

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Verwijderd

Prima ervaring met Gistron, ze zijn misschien niet altijd even handig in de communicatie (slecht bereikbaar per telefoon, geen orderbevestiging), maar ze doen niet moeilijk bij defecten.

Voor de prijzen van Gistron wacht ik graag een tijdje aan de telefoon. Wil je supersnelle service & directe feedback dan geef je toch gewoon meer geld uit en loop je naar de plaatselijke computerboer?

Gistron bespaart gewoon kosten op onnodige telefoonmiepjes, en dat zie je in de prijzen... :)

Verwijderd

Heb ik diverse malen wat besteld via web, allemaal snel binnen zonder problemen. En dat kan ik van veel andere toko''s helaas niet zeggen.
Maar goed, elke zaak zal wel eens een steekje laten vallen.

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op woensdag 10 januari 2001 11:10 schreef PaulS het volgende:
1 jaar geleden telefonisch (als je doorkomt!) harde schijf besteld en prompt geleverd. Had goede indruk van vriendelijke en behulpzame telefonische medewerker die de tijd nam om uitvoerig alles te beantwoorden.
Hehe vandaar dat ze constant in gesprek zijn ;) *D

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Had afgelopen maandag een IBM 45GB HD besteld. Vandaag (donderdag), maar ff gebeld om te vragen hoe het met de bestelling stond. Ik kreeg direct iemand aan de telefoon, hij wist mij te vertellen dat mijn bestelling niet aan gekomen was (via website). De HD was ook niet op voorraad, maar hij zou waarschijnlijk a.s. maandag bezorgd worden.

Je kunt dus maar beter Telefonisch bestellen :(

Verwijderd

Ik heb zo goed als mijn hele systeem bij Intercom Mailorder gekocht. Tbird 1000 Iiyama 256MB RAM, Kt7, pci 128, en kast.

Ik kreeg na 5 dagen een telefoontje waarin ze melden dat ze de kast niet konden leveren. Vond ik niet erg, zie liever eerst kast voor ik koop. Maar na uiteindelijk 6 dagen miste er bij mij niks.

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 18:35
Heb er een MSI K7T PRO 2-A + duron 700 besteld. Was binnen een week binnen.

Alleen was mijn mobo kapot. Dus retour gezonden met gele formulier.
Zit nu al meer dan 3 weken te wachten op een nieuwe.
Heb denk ik al wel 30X gebeld en 100X gemaild. Krijg volgens hun vandaag of morgen mijn nieuwe mobo binnnen.
Moet het nog zien gebeuren.
Ze spreken zich zelf trouwens ook heel de tijd tegen en ze hebben me al een paar keer per email "uitgescholden" kortom een kut bedrijf.:(

• lnx
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06-2025

lnx

...

www.gistron.nl is een reactie site voor die gasten,
staan veel negatieve reacties

(inmiddels ook al een paar reacties die gedelete zijn zie ik)

neh mijn computers zijn niet goed genoeg om hier te noemen :)

Verwijderd

wat is shopsurvey toch handig |:(
Pagina: 1