[BC3] scsi-kaartje voor scanner

Pagina: 1
Acties:

• cor-gijs
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-05 17:06

cor-gijs

Dig further for bigger hole

Topicstarter
zeg..<BR>ik kreeg onlangs een hp scanjet 5p aangeboden voor niet al teveel geld, maar daar zat het scsi-kaartje niet bij<BR>wilde ie zelf houden<BR>wat voor''n kaartje kan ik daar het best voor kopen? <BR>(houdt rekening met budget, mag ook isa)<BR>

There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Ncr 810 pci kaartje, kost 89 piek.

Verwijderd

misschien ben je zo wel beter af....<BR>ik heb dezelfde scanner, en scsi kaartje wat er bijgeleverd wordt, wordt niet meer ondersteund door w2k.<BR>dus voor dat os zul je toch sowieso een ander scsi kaartje moeten kopen.

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 23:11
Het kaartje dat bij de 5p geleverd wordt, kan je WEL onder w2k gebruiken. de drivers kan je via <A HREF="http://www.symbioslogic.com" TARGET=_blank>www.symbioslogic.com</A> , <A HREF="http://www.win2kworld.com" TARGET=_blank>www.win2kworld.com</A> en <A HREF="http://www.hp.com" TARGET=_blank>www.hp.com</A> downloaden.<BR>Bij hp kan je dan meteen deskscan 2.9 + w2k update downloaden.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Verwijderd

thnx voor de informatie....<BR>heb ik nog 1 vraagje, ik kan die deskscan 2.9 + w2k update nergens vinden??<BR>heb je misschien een specifieke url?<P>trouwens nooit geweten dat ie ook onder nt4 werkt....ik scan altijd vanuit 98....zijn die drivers ook goed voor nt4?<BR>zou me een hoop geswitch schelen :)<P>alvast bedankt

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:02

Marc H

- - Is wakker - -

Ja geen probleem.<P>Ik scan zelf met de 2.9 driver op een HP 4P, in windows NT (scanner zit bij mij op een dual UW SCSI controller). je moet bij een nieuwe scsi kaart wel even kijken of de connector identiek is, Ik had een nieuwe (DURE!) kabel nodig om hem aan te sluiten.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024

MJC

ik kreeg mijn hp-scsi kaartje NIET aan de praat...echt alles geprobeerd...probleem is dat die bij het opstarten van win2k al een blauw scherm gaf, zelfs in safemode.<BR>Heb een NCR810 kaartje gekocht, en de 5p werd in 1 keer herkend. Ik gebruik nu Deskscan 2.8 (die overigens niet van de hp site te downe valt)<BR>

Verwijderd

Op dinsdag 18 april 2000 23:17 schreef MJC het volgende:
ik kreeg mijn hp-scsi kaartje NIET aan de praat...echt alles geprobeerd...probleem is dat die bij het opstarten van win2k al een blauw scherm gaf, zelfs in safemode.<BR>Heb een NCR810 kaartje gekocht, en de 5p werd in 1 keer herkend. Ik gebruik nu Deskscan 2.8 (die overigens niet van de hp site te downe valt)<BR>
Kan ik hier uit concluderen dat de NCR810 in Win2K wel werkt? Ik heb nu namelijk een buslogic kaartje, die niet wil... Dus ik heb een nieuwe nodig voor m''n HP scanjet 5P...

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb een simpele Symbios kaartje, die werkt perfect onder win2k! :)

En ik heb ook een 5p.

Whatever.

Pagina: 1