Toon posts:

[BC3] zelf bouwen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan een beetje digibeet ergens een boekje vinden zodat hij zelf op zijn eigen wijsje zijn eigen kastje maakt met naar zijn idee leuke spullen...en waar hij dan vooraL OP MOET LETTEN

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:09
CID misschien

Verwijderd

"CID dan gaat het gegarandeerd mis."

lol

Vraag het gewoon aan een paar tweakers hier.

Verwijderd

Topicstarter
Oke
ik heb nu een Celeron 400, 160 28 Gb over 2 schijven en een plextor 12/10/32 A. met 98 SE.
Het bevalt me niet ( vooral de Celeron niet) maar voor het P6lxp-me mamabord is er niet veel anders. Deze wil ik wel houden en straks met een Usb verbinden (USB-connect>zo''n dure kabel).
Ik zie hier al dat ik rustig goedkope bankjes kan kopen....Maar om te beginnen welke kast en hoe plak ik mijn beoogde ()Gigabyte 7Zxr erin, waar haal ik een voeding; hoe gaat die erin, waar koop ik die (juist effe Pricewatch kijken..) ''t zal wel meer vallen dan opstaan zijn. Maat het lijkt me leuk ( of jeuk)

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Celeron 400, 160 28 Gb over 2 schijven en een plextor 12/10/32 A
waar slaat die 160 op ? 160MB intern geheugen ??

in een kast zit gewoon al een voeding. (die hoef je er dus niet los bij te kopen, alleen als je heel veel gaat overclocken e.d. kan je een betere voeding kopen en die gebruiken ipv de standaard meegeleverde)

kast maakt verder niet zoveel uit (gewoon een die er mooi uitziet)

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

als je een aopen kast koopt krijg je er meteen een goede voeding bij. goedkopere kasten hebben nog wel eens voedingen van mindere kwaliteit.

Verwijderd

Topicstarter
Oke een A-open en inderdaad 160 ramm geheugen, maar dan...ik zei het al: een digibeet :D

Verwijderd

maar je wilt je mobo houden??

Verwijderd

hoi, ff testen :Y)

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Op maandag 08 januari 2001 18:57 schreef PropaGeert het volgende:
hoi, ff testen :Y)
Hallo :)

Welkom op GOT

Verwijderd

Bedankt. Kan iemand mij een goede config. aanraden voor een PC die jukebox wordt, maar er moeten ook goed spelletjes op gespeeld kunnen worden. Ik ben al in het bezit van een AMD 900 socket A CPU, en een MSI nogwat moederbord, verders zal ik alles moeten bijkopen. Gelijk een monitoradvies graag?!?

Verwijderd

Topicstarter
nee, nw grafisch kaart ( welke?), Gigabyte ga 7zxr mw mobo

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op maandag 08 januari 2001 19:09 schreef PropaGeert het volgende:
Gelijk een monitoradvies graag?!?
Sony 19 inch.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:01

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 07 april 2001 09:35 schreef FrankGuthrie het volgende:

[..]

Sony 19 inch.
Als die bak alleen maar mp3''s/wav''s ( whatever ) af gaat spelen , is een 14 of 15" ook genoeg hoor .....

Zo hangt er aan mijn servertje nu een 13" van phillips :)

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Topicstarter
ja hallo, we doen dus wel effe DTP op kleine schaal en zo klein lijkt mijn niet fijn:7

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb laatst ook zelf onderdelen gekocht en deze zelf ingebouwd (voor de 1e keer 8-)) en dat ging allemaal perfect. Oke, af en toe moet je effe denken, maar da''s ook geen probleem :o.
Het moederbord en de voeding passen namelijk maar op 1 manier in je kast. Voor de losse onderdelen heb ik gewoon bij Pricewatch gekeken en uiteindelijk bij http://www.gistron.com besteld.
Pagina: 1