Ik heb het al eerder gedownload, wat een mogelijkheden..demn.
''t is echt een tof programma, alleen jammer dat de officiele versie ?449,- kost anders zou ik het wel willen hebben (hint
)
ff voor de duidelijkheid, het is een 19" audiorack met samplers,sequencers, drummachines en nog veel veel meer.
http://www.propellerheads.se/products/reason/rack.html
''t is echt een tof programma, alleen jammer dat de officiele versie ?449,- kost anders zou ik het wel willen hebben (hint
ff voor de duidelijkheid, het is een 19" audiorack met samplers,sequencers, drummachines en nog veel veel meer.
http://www.propellerheads.se/products/reason/rack.html
Niet?
[Specs]
Heej..volgens de datum is de iso vandaag pas uit 
jammer dat je ''m bij isonews niet kan downloaden (of zit ik nu fout?)
veel meer dan de .nfo''s staat er niet echt op geloof ik.
naja...ik ga nog wel ff verder kloten met de demoversie.
jammer dat je ''m bij isonews niet kan downloaden (of zit ik nu fout?)
veel meer dan de .nfo''s staat er niet echt op geloof ik.
naja...ik ga nog wel ff verder kloten met de demoversie.
Niet?
[Specs]
Ik had al een berichtje hier gepost toen de demo gereleased werd.. Nog steeds deen crack kunnen vinden helaas...
Jah, zit ik ook veel mee te kloten, echt kewl.
ik heb ook een paar songs aangepast, maar kan niet saven
ik heb ook een paar songs aangepast, maar kan niet saven
Niet?
[Specs]
Yo SiGNE, ik wil je iets vragen. Het gaat natuurlijk niet over Reason ofzo
(aangezien illegale handelingen op dit forum illegaal zijn).
Je mailadres staat helaas niet in je profile... Kun je me ff mailen SiGNE..?
mail -> ibo.o@chello.nl
Of ICQ -> 93412531
Je mailadres staat helaas niet in je profile... Kun je me ff mailen SiGNE..?
mail -> ibo.o@chello.nl
Of ICQ -> 93412531
kan je mij ook ff mailen?Op zaterdag 16 december 2000 02:46 schreef SiGNe het volgende:
Ff omhoog
natuurlijk niet over reason of zo,
maar gewoon zomaar ?
zomaar@wouterw.tmfweb.nl
Verwijderd
Super programma en veel beter dan Rebirth maar Cubase5.0 met als zijn plugins vind ik toch beter,aleen nog ff wachten op HALion.
Verwijderd
Ik weet het ouwe koeien maar die link is dood en wat zou ik nu zoeken dus wie kam mijn verder helpen.Op zondag 17 december 2000 19:17 schreef SiGNe het volgende:
Ik geloof dat de link een beetje dood is.
Ik heb wel een link waarbij je verder geholpen kan worden (nee, het is geen link naar een warezsite, maar naar een ander forum)
hier
Mail mag ook stencaat@hotmail.com
Ik ben ook heel sociaal, dus als je wilt mailen stuur dan alsjeblieft een mailtje naar :
dreamc@europe.com
dreamc@europe.com
Ik heb zelfs 2 liedjes met de DEMO gemaakt !
Kijk maar op WWW.MP3.COM/FREEH2O : het zijn de liedjes "Overload" en "Water [every...]"
Bij mij "werkte de tijdlimiet niet", dus heb ik ff in 1 keer een liedje gemaakt en dan intern opgenomen
Ik vindt het inderdaad een mega programma, maar alleen de prijs he
Kijk maar op WWW.MP3.COM/FREEH2O : het zijn de liedjes "Overload" en "Water [every...]"
Bij mij "werkte de tijdlimiet niet", dus heb ik ff in 1 keer een liedje gemaakt en dan intern opgenomen
Ik vindt het inderdaad een mega programma, maar alleen de prijs he
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dat klopt het is een super gaaf programma.Op vrijdag 20 april 2001 16:03 schreef eXhale het volgende:
hehe, heb reason ook... erg cool
Verwijderd
hmm ja ik zocht hem ook maar ik heb hem nergens kunnen vinden
Ik wilde het wel eens uitproberen. wel baluh.
Voor 100 piek wil ik ''m wel branden >:)*D
Niet?
[Specs]
Verwijderd
Dat is illegaal en dat mag dus niet op het forum besproken worden straks wordt dit draadje dit gegooit.Op vrijdag 20 april 2001 16:38 schreef SiGNe het volgende:
Voor 100 piek wil ik ''m wel branden >:)*D
Verwijderd
ik had de uitgebreide demo
, maar nu niet meer dus..
De demo versie is errug beperkt, er zit al een tijdslimiet op. En daarbij zijn ook de MIDI functies ge-disabled. Het programma zou dus makkelijk via Cubase of Cakewalk aanstuurbaar zijn. Dit wilde ik proberen, voordat ik eventueel ''t origineel zou bestellen.
m''n Pentium II 350mhz bleek wel errug langzaam voor dit veel te zware programma.
Toen ik Cakewalk opstartte crashte Reason, helaas.
Jammer voor Propellerheads, had er graag 400 piek voor willen uittellen. Als ik een AMD Athlon ter beschikking had had ik dat zeker gedaan, maar ik hou ''t voortaan maar op hardwaresynths
De demo versie is errug beperkt, er zit al een tijdslimiet op. En daarbij zijn ook de MIDI functies ge-disabled. Het programma zou dus makkelijk via Cubase of Cakewalk aanstuurbaar zijn. Dit wilde ik proberen, voordat ik eventueel ''t origineel zou bestellen.
m''n Pentium II 350mhz bleek wel errug langzaam voor dit veel te zware programma.
Toen ik Cakewalk opstartte crashte Reason, helaas.
Jammer voor Propellerheads, had er graag 400 piek voor willen uittellen. Als ik een AMD Athlon ter beschikking had had ik dat zeker gedaan, maar ik hou ''t voortaan maar op hardwaresynths
Pagina: 1