Toon posts:

[BC3] Philips DSS330

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toch nog eens een keer proberen.

Verwijderd

Topicstarter
ja, waarom niet. ik vraag het me nog steeds af.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze boxenset en deze is digitaal en kan mbv een USB-kabel geluid weergeven zonder dat een geluidskaart nodig is. Nu weet ik dat digitaal zuiverder en helderder is dan via een geluidskaart, maar mis ik in spellen dan niet de effecten als EAX en A3D?
Het is een set met 2 sattelites en een woofer en beschikt over incredible surround.

Ik heb ook de beschikking over een Soundblaster Live Player 1024. Wat is beter; digitaal of via deze geluidskaart?

Verwijderd

:? omhoogschoppen na een halfjaar ofzo??

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Je kan de nieuwe drivers van http://www.pcstuff.philips.com proberen (SoundAgent onder MultiMedia Peripherals), maar waasrschijnlijk zal je geen EAX of A3D geluid krijgen omdat dat door hardware aangestuurd moet worden. (wat moet je trouwens met A3D als je maar 2 sattelites hebt ??) . EAX zou wel eens geemuleerd kunnen worden met SoundAgent ..
Mijn advies : gebruik normale speakers en een goede soundcard (Terratec DMX /Aureal Vortex2 /SB Live). Dan heb je minder gezeik met audio toepassingen.

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein