Gebruik DVDgenie.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Nee, DVDGenie werkt niet voor DXR3, kijk ff op http://www.visualdomain.net en zoek naar Remote Selector
Remote Selector is inderdaad wat je zoekt, vergeet niet je drive ook regvrij te maken. RS zorgt uitsluitend voor de playersoftware.
Verwijderd
Euh, Als je met je software onbeperkt met behulp van dit programma DVD''s van andere regio''s kan afspelen is ie toch al regiovrij, of zie ik dat nou verkeerd?Op woensdag 13 december 2000 15:08 schreef Stefano het volgende:
Remote Selector is inderdaad wat je zoekt, vergeet niet je drive ook regvrij te maken. RS zorgt uitsluitend voor de playersoftware.
Verwijderd
Ja, dat zie je verkeerd. Je moet allebei regiovrij hebben. Zowel je speler als de software. Voor de ene gebruik je een firmware en voor de andere een prog zoals dvdgenie.
Verwijderd
ik heb oko die dxr3 van Creative, en niets aan de hardware veranderd, en ik kan gewoon alle regio''s afspelen met Remote Selector, niks geen firmware update voor mij
Thanks DMaarten voor je reacties ! Ieder ander ook hoor ! Mijn email adres is : roy@stroek01.tmfweb.nl , ik hoop dat je me dat bestandje ff door kunt sturen. Alvast bedankt, mzzl
Verwijderd
De 6 Speed drive (DVD6240E), die ik heb is in ieder geval regiovrij.. dus dan hoef je alleen de dxr3 kaart te hacken..
mag ik ook die remote selector svp??
gr jaimie
gr jaimie
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
sorry mijn Email adres is :
info@theroundtable.nl
voor de remote selector!
thanks many thanks!!!
info@theroundtable.nl
voor de remote selector!
thanks many thanks!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1