Hallo!Probleempje: Mijn vader heeft een Shure Microfoon, maar nou zit daar een hele nare brom in (niet zo hard), het niet aan de kabel, weet iemand een mogelijke oplossing?
Hoe dicht hou je hem in de buurt van dingen als TVs? Mijn eigen monitor (17" iiyama) komt nog best ver wat storing betreft (zeg een meter of 6). Probeer de mic eerst eens op andere sets, het liefst met zo min mogelijk storende zooi in de buurt. Als het daarna nog is, probeer dan eens iets met contactspray, misschien helpt het.
Computer Science: describing our world with boxes and arrows.
Ik neem aan dat de microfoon een gebalanceerde uitgang heeft. Maar maak je ook gebruik van een gebalanceerde ingang?
Het kan trouwens ook heel goed de kabel zijn, dat heb ik zelf wel eens meegemaakt, maar daar was wel meer aan de hand dan alleen een simpele brom.
Je krijgt best snel problemen met microfoons door de geweldig hoge gain, daarom dat ook altijd gebalanceerde aansluitingen worden gebruikt.
En uit interesse: welke mic is het?
Het kan trouwens ook heel goed de kabel zijn, dat heb ik zelf wel eens meegemaakt, maar daar was wel meer aan de hand dan alleen een simpele brom.
Je krijgt best snel problemen met microfoons door de geweldig hoge gain, daarom dat ook altijd gebalanceerde aansluitingen worden gebruikt.
En uit interesse: welke mic is het?
Probeer eens mic. boost af te zette in je geluidsregelingen> geavanceerd van microfoon,
dat scheelt oowk vaak nogal
dat scheelt oowk vaak nogal
edit:
WTF is mun icon heen?, damn!
WTF is mun icon heen?, damn!
I see dead pixels...