Toon posts:

[BC3] SoundBlaster Live versies???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het verschil tussen alle uitvoeringen, want het lijkt alsof ze allemaal hetzelfde zijn?

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Het verschil zit ''m in de digitale in/uitgangen, de Live! Player (of 1024) heeft geen Digital In. (Dit is een OEM versie van de SB Live!). De Soundblaster Live! Platinum heeft een extra 5,25" rekje voor voorin je PC zodat je gemakkelijk bij alle aansluitingen kunt komen. Op zich zijn alle Live! kaarten qua hardware en chip (EMU 10k1 chip) gelijk aan elkaar, alleen qua aansluiting en software verschillen ze.
Check voor meer info http://www.soundblaster.com .

Byteripper.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat mij niet om die digitale rotzooi, dus welke kaart kan ik dan het beste kopen?
BTW: ik heb nu een SB128...

Verwijderd

Ja, en als je op de codenamen af gaat (CTxxxx , CT4700 bv, zijn er weet ik veel hoeveel verschillende versies van elk product, elk net driver-incompatible met andere drivers)

Daarom zie je ook dat bv Dell wel fatsoenlijke Win2000 SB-Live! drivers heeft, en Creative zelf nog niet.

Geldt net zo voor SB64PCI/SB128PCI
Geen fatsoenlijk drivers, lijkt wel alsof Creative zegt: koop maar een Live!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Dan maakt het niet uit, dan kan je het beste de goedkoopst mogelijke nemen. Dan heb je maar 1 digitale uitgang en voor de rest gewone analoge uitgangen. De enige ingangen die er zijn (1 extern en 3 intern) zijn dan allemaal analoog.
[STOM :(]
Zie net pas dat het een opic van een jaar oud is :D
[/STOM :(]

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Je kunt ook gewoon op hun site www.soundblaster.com kunnen kijken.

Daar staat het allemaal. 8-)

Good goan

Pagina: 1