Hmm ik heb vanmiddag Windows 2000 erop geworpen hier, en als ik nu gezellige muziek zit te luisteren, dan krijg ik er vaak tussendoor een hoge snerpende storing, waardoor de muziek niet meer te verstaan is...<P>Wat kan ik doen om dit te verhelpen?<BR>Het is namelijk knap irri als je lekker rustig zit, en in eenkeer zo''n hoge snerp je wakker maakt...<BR>Ps: ik wil het graag gefixed hebben voordat mn vriendin van vakantie terug is (zaterdag)
Misschien helpt het om in je volumeregeling alle ingangen die je niet gebruikt uit te zette (zoals microfoon en line in enzo). Wel even via Options|Properties alle schuifjes aanzetten.
Ja dat heb ik al gedaan...<BR>maar het is geen sissende ruis, die je normaal hebt als bv de microfoon heel hard staat ofzo, maar een hele hoge snerpende piepende ruis...<BR>Heel irritant :(<BR>
Verwijderd
ik heb zelde config. maar no probs.. kan je denk ik niet helpen ...andere cd misschien?<BR>(doet me denken aan dommelsch reclame
)
als je in de mixer alle bronnen uit zet is het nog steeds? dan lijkt het me niet door win2k te komen maar door storing van buitenaf. welke kaarten zitten er naast de geluidskaart?<P>en wanneer komt die storing? toevallig als de hd ook bezig is ofzo?
ik weet inmiddels dat het aan de SB128 CT4700 ligt... heeft geen support in Windows 2000 en heb dus maar een SBlive! aangeschaft
werkt als een tiet!
Pagina: 1