O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Verwijderd
<BR>opzich al duidelijk genoeg d8 ik :)<P>Verder heeft DTS een bit depth van 20 bit terwijl lineair PCM 16 bit gebruikt...Questions #2: How does this format compare to Dolby Digital (AC-3)?<BR>BETTER AUDIO QUALITY FOR BOTH MOVIES AND MUSIC.<P>The DTS "master-quality" mode, for laserdiscs, compact discs, and DVDs, use less than one-fourth the data reduction of Dolby Digital (AC-3), resulting in audibly superior performance. The DTS commitment is to deliver an uncompromised reproduction of the original multi-track masters. For laserdiscs, however, this approach allocates all of the available digital-audio data space to the new six channels of audio, while Dolby Digital uses high data-reduction to fit their digital data onto an analog stereo track, leaving the stereo PCM tracks intact.
[This message has been edited by Stefano (edited 11-07-2000).]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
<P>It?s easy to connect the Hollywood Plus to a capable home audio system for crisp 5.1-channel Dolby Digital (AC-3) or DTS surround sound, or to your PC?s existing stereo speakers.
<P>Equipped with Dolby Digital AC-3 5.1, Dolby ProLogic and DTS capabilities for surround sound experience
<P>Enneh...dit dan?DTS Surround Sound via S/PDIF
<P>Ze zeggen dus dat DTS in principe info tot 192 Khz/ 24 bits kan bevatten, maar dit is dus niet de default die je aan zult treffen, het zijn puur mogelijkheden.<P>Aangezien er nu nog verdacht weinig apparatuur is die nu 96/24 accepteren, zal het dus voornamelijk 48/20 zijn, met in de toekomst de optie om dit te verhogen.Coherent Acoustics is a digital audio compression algorithm designed for both professional and consumer applications. The algorithm is highly flexible, operating over multiple channels of audio, at sampling rates up to 192 kHz, with up to 24-bits resolution. This article outlines the overall design objectives of the algorithm,and describes the principal coding strategies employed to meet these goals. Specific functional components of the encoding and decoding algorithms are outlined in more detail, and the feature set of the coding system is summarized. Finally, the objective performance of the algorithm is illustrated using some simple<BR>test signals.
[This message has been edited by GaMeOvEr (edited 12-07-2000).]
Aannames zijn fataal.
<P>Ik heb er één, de regio 1 Teaching Mrs. Tingle met Katie Holmes, waarop EN een 5.1 en een DTS soundtrack staat, maar het enige verschil dat ik opmerk is de display op mijn receiver en speler. Meer niet. Voor de rest zijn de meeste DVD''s óf volgepropt met extra features óf met een DTS soundtrack. Ik persoonlijk ga dan voor de features.<P>De meningen hierover zijn echter nogal omstreden. Ik heb het zelf nog niet kunnen vergelijken, omdat ik nog nooit een DTS discie heb kunnen vinden.
<P>Outputten van meer dan 48Khz kan wel via de audio out, maar niet via de digitale uitgangen.<P>Overigens ben ik zeer tevreden over de receiver en de speler die ik nu heb, en eerlijk gezegd heb ik er meer geld niet voor over. Het werkt en voldoet aan mijn eisen, da''s genoeg! Ik was alleen benieuwd wat het verschil tussen dts en 5.1 dan zou moeten zijn op mijn ''goedkope'' systeem. En dat is er dus blijkbaar dan toch wel!<P>In ieder geval bedankt!<BR>Overigens Ozzy, kan jouw Receiver (STR-DB930) geen signaal van 96/24 accepteren, hiervoor kom je in een andere prijsklasse uit. (Duurdere Denon''s, Marantz, Harman Kardon, enz.. vanaf 2500,-)<P>Volgens mij kan je Player het ook niet outputten, maar dat weet ik niet zeker.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
DD heeft een bitrate van 256 kbps, DTS van 384 kbps.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
OK, bedanktOp zaterdag 05 mei 2001 18:51 schreef JT het volgende:
Ja, de 930 ook.
DD heeft een bitrate van 256 kbps, DTS van 384 kbps.
Iemand hierboven zei dat de 930 t niet ondersteund,
Je was er trouwens lekker snel bij
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Ja, kutOp zaterdag 05 mei 2001 18:55 schreef JT het volgende:
Krijg nou wat, hijs idd oud
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen